Koen että alapääni ei miellytä miestäni
Olin pitkään neitsyt, koska en ihan kenentahansa kanssa halunnut päätyä sänkyyn.
Nyt olen suhteessa, jossa sitten on tullut kuvioihin myös makuuhuonepuuhat. Miehellä oli taustalla aivan sama tilanne ja ajatusmaailma kuin itsellä.
Meillä on kaikin puolin ollut mukavaa yhdessä, muussa elämässä ja myös makkarin puolella.
Tietysti ollaan molemmat ihan kuutamolla mitä myö tehään, koitettu opettaa toisiamme ja opeteltu yhdessä, ollaan puhuttu petipuuhista jne. Ollaan molemmat vähän koitettu antaa toisillemme myös suuseksiä, mutta sekin on vielä reilusti opetteluvaiheessa. :D
Kun mies ensimmäisen kerran "maistoi" mun alakertaa, niin hän yllättyi mausta (olin juuri peseytynyt kyllä). Hän ei sanonut että maistuin pahalle, mutta jotenkin näin hänestä että siltä se nimenomaan maistui. Ei vain kehdannut sitä mulle sanoa. Jotenkin muutenkin, musta tuntuu, että hän jotenkin karttaa alapäätäni myös koskemasta sormillaan. Joko hän ei uskalla/tiedä mitä tehä tai häntä ällöttää mun alapää.
Mietin että haisenko ja maistunko sitten vain pahalle. En mielestäni haise ja sanoin hänelle suoraan, että jos hän ikinä huomaa pahaa hajua sielä, niin sanoo mulle siitä suoraan, koska jos mulla on joku tulehus tms, niin haluan hoitaa sen heti enkä halua haista pahalle.
Mutta mausta en tiedä, niin kiinnostas tietää, että mille naisen alakerta yleensä maistuu? Kuuluuko sen maistua miten voimakkaalle? Maistuuko se sitten vaan pahalle joidenkin mielestä? Voiko syömisellä/juomisella vaikuttaa makuun? Tai vaikuttaako kuukautiskierron vaihe makuun?
Sitten vielä se, että olen aika märäksi menevää sorttia, niin meinaan vähän hävetä sitä. Mietin että voiko se märkyys ällöttää joitain miehiä. Kumppani kyllä on siitä sanonut, että se ei haittaa, mutta mun on jotenkin vaikea uskoa sitä.
Itse "leikin" mielelläni hänen alapäällään ja hän on sanonut, että sillä saa leikkiä ja hän on siitä mielissään.
Olen koittanut vihjailla, että mun alakerralla saa myös leikkiä, mutta tuntuu että häntä ei kiinnosta. Tulee välillä vähän olo, että mussa on jotain vikaa, tai en ole kiinnostava. Tai alapääni on oksettava. Taisin myös vähän vitsillä heittää, että haluutko elmukelmua suojaksi. Ja itseasiassa puhuin suuseksisuojistakin ohimennen joskus, mutta ei kuulemma tarvii (itsekin alkuun kondomin kanssa hänelle suuseksiä annoin).
Mut sormi tai suuleikit on jotenkin sellasia, että en halua painostaa, koska jos toinen kokeekin sen pian epämiellyttävänä, joka on mielestäni ihan ymmärrettävää toisaalta. Sitten on myös epämiellyttävä olo itsellä jos tuntuu että maistun pahalle tai alapääni ällöttää kumppania, en sillon todellakaan halua että kukaan koskee siihen, enkä nauti olostani. Niin en toisaalta edes sitten sitä halua.
En tiedä oikein mitä tehdä tuon asian kanssa, jotenkin se on hankalampi ottaa puheeksi. Lisäksi kun mun alapää on ns. "hankala" että mielihyvän paikat vähän vaihtelee/on hukassa, että välillä itsekin on itseä vaikea tyydyttää, mutta ei mua haittais se, leikit tuntuu silti kivalle.
Normi seksi kyllä luistaa tosi kivasti ja molemmat päästään huipulle. Meillä on kivaa.
Tuli vähän pitkä teksti, kiva jos jaksoit lukee loppuun asti ja kaikki asialliset vinkit otan mielelläni vastaan. Tässä vielä opetellaan, niin puuhia kuin myös toisen kanssa keskustelua yms. Uusia juttuja meille molemmille.
Voi se olla ihan sitäkin että yliajattelen ja olen vain epävarma itsestäni. Tai hän on epävarma siitä mitä tehä mun alapäällä. Että paljon on kaikkea huomioon otettavaa tai mitkä saattaa vaikuttaa. Ja teidän että pitäs vaan puhua ja puhua, eiköhän sekin tässä vielä tapahu, mutta niin, saa auttaa, kiitos!:)
Kommentit (23)
Tissimies. Ei muuta kuin harrastatte normi yhdyntää josta te molemmat nautitte. Tulevaisuudessa mieltymykset voivat vaihtua, vaikkei se kovin todennäköistä ole. Hyvä että osaatte keskustella asioista.
Nyt vaan rohkeasti suu auki ja keskustele miehesi kanssa siitä, mitä hän ajattelee.
Todennäköisesti miehesi ei mitenkään ällöä alapäätäsi tai siihen koskemista vaan on vain yksinkertaisesti kokematon eikä siksi oikein osaa/uskalla ''toimia'' naisen sukupuolielimien kanssa. Toki on olemassa ihan heteromiehiä, joita ne oikeasti ällöttävät, mutta varmaan aika harvassa ovat. Tosiaan, keskustelkaa.
Maku vaihtelee ruokavalion ja kuukauden kierron mukaan. Hedelmät parantavat makua, liika lihan ja sipulin ja kaalin syönti huonontaa. Tupakoiva maistuu kamalalta. Kuukautiskierron alussa maistuu paremmalta ja makeammalta ja ovulaation jälkeen tulee happaman karvas sivumaku.
Maistele itseäsi ja totuta poika pikku hiljaa. Pakottaminen ei ole oikea ratkaisu.
26v tutkimusta takana ja jatkuu.
Millainen pillu ap:lla on ulkoisesti?
Liittykö siihen mielestäsi visuaalis-esteettisiä epäkohtia?
Pimppi maistuu hieman happamalle. Oikeastaan se perusmaku on vähän kuin nuolisi hieman hikistä käsivartta. Ei ällöttävä, muttei varsinaisesti mitenkään erityisen hyvän makuinenkaan. Mutta on silti mukavan tuntoista antaa suuseksiä ja tuntea kielenpäässä klitoris ja häpyhuulet. Jos näkee, että toinen nauttii niin suuseksin antaminen naiselle antaa kyllä paljon henkistä tyydytystä itsellekin ja muna seisoo kovana vaikkei siihen koskisikaan. Nuolemalla orgasmin saaneeseen tai orgasmin partaalle vietyyn naiseen on ihana työntyä.
Itselle ei ole koskaan pahan makuista pimppiä tullut vastaan. Maku on yleensä melko neutraali ja hivenen suolainen. Minulla on aina seksissä kova vietti naisen alapäähän: suulla, sormilla tai peniksellä, jollakin siihen on päästävä kiinni. Mieluimmin kaikilla vuorollaan. Tästä syystä sen maku, haju tai ulkonäkö on sivuseikka.
Luulen, että alapäässäsi ei ole mitään ongelmaa vaan miehelläsi on ongelma asiassa. Ehkä hän on arka kokemattomuuttaan ja samasta syystä säikähtänyt nesteitä suuseksiä antaessa. Kannattaa jutella rehellisesti, teillä tuntuu asiat olevan muuten hyvin hallussa. Voit myös ehdottaa, että itse teet itsellesi sormin seksin aikana josko siitä innostus heräisi tai masturboitte molemmat yhtä aikaa toisianne katsellen. Jälkimmäinen on itselle ollut opettavaista ja erittäin kiihottavaa kokeneenakin.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei ole koskaan pahan makuista pimppiä tullut vastaan. Maku on yleensä melko neutraali ja hivenen suolainen. Minulla on aina seksissä kova vietti naisen alapäähän: suulla, sormilla tai peniksellä, jollakin siihen on päästävä kiinni. Mieluimmin kaikilla vuorollaan. Tästä syystä sen maku, haju tai ulkonäkö on sivuseikka.
Luulen, että alapäässäsi ei ole mitään ongelmaa vaan miehelläsi on ongelma asiassa. Ehkä hän on arka kokemattomuuttaan ja samasta syystä säikähtänyt nesteitä suuseksiä antaessa. Kannattaa jutella rehellisesti, teillä tuntuu asiat olevan muuten hyvin hallussa. Voit myös ehdottaa, että itse teet itsellesi sormin seksin aikana josko siitä innostus heräisi tai masturboitte molemmat yhtä aikaa toisianne katsellen. Jälkimmäinen on itselle ollut opettavaista ja erittäin kiihottavaa kokeneenakin.
Täytyy kommentoida, että olipa tämä jotenkin kiva, aikuisen, kokeneen miehen kommentti. Ei moitetta eikä ikävää arvostelua naisista. Tästä tuli fiilis normaalista terveestä miehestä joka tykkää ja arvostaa ihan tavallisia naisia. Panisin.
Ap, sun mies taitaa olla kaappihomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kommentoida, että olipa tämä jotenkin kiva, aikuisen, kokeneen miehen kommentti. Ei moitetta eikä ikävää arvostelua naisista. Tästä tuli fiilis normaalista terveestä miehestä joka tykkää ja arvostaa ihan tavallisia naisia. Panisin.
Kiitti arvostuksesta! Edellisen suhteen jäljiltä ollut hieman taukoa sänkyhommista, joten eiköhän pidetä hauskaa ;)
Seksi on iloinen asia, ei siinä pidä hävetä mitään. Eikä myöskään hyväksyä sitä, että kumppani haluaisi sinun jotain häpeävän.
Ei kai siinä muuta kuin omat sormet alakertaan ja maistat ja haistat. Illalla varmaan pikkareistakin saa nuuhkaistua tilannekatsauksen. Vaimolla oli aiemmin samanlainen kompleksi pillun hajusta, vaikka minä tykkään ja osoitan sen myös. Maussa on eroja naisten kesken, mutta kyllä tähän asti on kaikki olleet kiihottavia. Enkä tykkää hajuttomaksi ja mauttomaksi kuuratusta värkistä. Mieluiten sellainen päivän tai yön yli maistunut, kiitos.
Kuulostaa tosiaan ihan siltä ettei tiedä mitä pitäisi tehdä. Näytä ihan kädestä pitäen miten haluat että tekee. Kyllä siitä pitäisi idealamppu sitten syttyä. :)
miltä miehesi penis maistuu suussa entäpä siemenneste,
nieletko muutes?
Epäilen että hän on vain kokematon vielä eikä tiedä mitä haluat. Toki ei kaikki miehet pidä sen mausta. Eikä siinä ole mitään väärää.
Oikeastiko mietit tuotatuollaista asiaa? Itselleni tuntuu kovin hankalalta ajatella noin ja vaikea sanoa siitä oikein mitään.
Kun ei tunne ko.tilannetta, tai edes ketään ihmisiä ko.ongelman kanssa? Etenkin, kun ei ole juuri tuon tyylisenpraktiikan (vulvankorjauksia-/seksiterapeutin) koulutusta. Siksi on niin vaikea sanoa ja oikein ymmärtää ongelmaasi ja ajatella asiasta mitään edes.
Minusta sinulle on tullut jonkinlainen pakkomielle suuseksiin. Kerrot, että nautit tavallisista yhdynnöistä ja pystyt saamaan orgasmejakin. Eikö sinulla ole kaikki syyt olla tyytyväinen?
Jos ap ei nauti cunnilinguksesta niin asia on sillä selvä.
Ihan kaikkea ei ole pakko edes kokeilla.
M48
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun mies taitaa olla kaappihomo
Tätä epäilisin itsekin. Oma mies käyttäytyi samalla tavalla jo 30v sitten, sen jälkeen kyllä oppinut et pare tehdä ainakin suuseksiä. Mut kyllä on nyt vanhemmiten löytynyt homon (tai bin oireita, mietin parhaillaan kumpi on). Ei ainakaan miestä karta tilaisuuden tullen mut tämän huomaamiseen meni 30v parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Pimppi maistuu hieman happamalle. Oikeastaan se perusmaku on vähän kuin nuolisi hieman hikistä käsivartta. Ei ällöttävä, muttei varsinaisesti mitenkään erityisen hyvän makuinenkaan. Mutta on silti mukavan tuntoista antaa suuseksiä ja tuntea kielenpäässä klitoris ja häpyhuulet. Jos näkee, että toinen nauttii niin suuseksin antaminen naiselle antaa kyllä paljon henkistä tyydytystä itsellekin ja muna seisoo kovana vaikkei siihen koskisikaan. Nuolemalla orgasmin saaneeseen tai orgasmin partaalle vietyyn naiseen on ihana työntyä.
En allekirjoita tätä näkemystä. Olen niin useita pimppejä nuollut, että maku voi vaihdella paljonkin ja vielä samalla naisellakin. Olen maistanut makeasta hedelmämehuhumaisesta happaman raparperimaiseen puhtaaseen pimppiin. Erikseen on sitten ne huonon hygienian maustamat sillit. hapansilakat ja ulosteiden maustamat karvalaukut.
Jos epäilet maistuvasi pahalle, niin se on helppo selvittää: sormi sisään, ja sitten suuhun.
Veikkaisin tosin, että maistut yhtä hyvälle, kuin puhtaat naiset maistuvat.
Kumppaniltasi taitaa vaan olla joku päänsisäinen juttu, joka estää sinulla herkuttelemisen.