Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koen että alapääni ei miellytä miestäni

Vierailija
22.05.2023 |

Olin pitkään neitsyt, koska en ihan kenentahansa kanssa halunnut päätyä sänkyyn.

Nyt olen suhteessa, jossa sitten on tullut kuvioihin myös makuuhuonepuuhat. Miehellä oli taustalla aivan sama tilanne ja ajatusmaailma kuin itsellä.

Meillä on kaikin puolin ollut mukavaa yhdessä, muussa elämässä ja myös makkarin puolella.

Tietysti ollaan molemmat ihan kuutamolla mitä myö tehään, koitettu opettaa toisiamme ja opeteltu yhdessä, ollaan puhuttu petipuuhista jne. Ollaan molemmat vähän koitettu antaa toisillemme myös suuseksiä, mutta sekin on vielä reilusti opetteluvaiheessa. :D

Kun mies ensimmäisen kerran "maistoi" mun alakertaa, niin hän yllättyi mausta (olin juuri peseytynyt kyllä). Hän ei sanonut että maistuin pahalle, mutta jotenkin näin hänestä että siltä se nimenomaan maistui. Ei vain kehdannut sitä mulle sanoa. Jotenkin muutenkin, musta tuntuu, että hän jotenkin karttaa alapäätäni myös koskemasta sormillaan. Joko hän ei uskalla/tiedä mitä tehä tai häntä ällöttää mun alapää.

Mietin että haisenko ja maistunko sitten vain pahalle. En mielestäni haise ja sanoin hänelle suoraan, että jos hän ikinä huomaa pahaa hajua sielä, niin sanoo mulle siitä suoraan, koska jos mulla on joku tulehus tms, niin haluan hoitaa sen heti enkä halua haista pahalle.

Mutta mausta en tiedä, niin kiinnostas tietää, että mille naisen alakerta yleensä maistuu? Kuuluuko sen maistua miten voimakkaalle? Maistuuko se sitten vaan pahalle joidenkin mielestä? Voiko syömisellä/juomisella vaikuttaa makuun? Tai vaikuttaako kuukautiskierron vaihe makuun?

Sitten vielä se, että olen aika märäksi menevää sorttia, niin meinaan vähän hävetä sitä. Mietin että voiko se märkyys ällöttää joitain miehiä. Kumppani kyllä on siitä sanonut, että se ei haittaa, mutta mun on jotenkin vaikea uskoa sitä.

Itse "leikin" mielelläni hänen alapäällään ja hän on sanonut, että sillä saa leikkiä ja hän on siitä mielissään.

Olen koittanut vihjailla, että mun alakerralla saa myös leikkiä, mutta tuntuu että häntä ei kiinnosta. Tulee välillä vähän olo, että mussa on jotain vikaa, tai en ole kiinnostava. Tai alapääni on oksettava. Taisin myös vähän vitsillä heittää, että haluutko elmukelmua suojaksi. Ja itseasiassa puhuin suuseksisuojistakin ohimennen joskus, mutta ei kuulemma tarvii (itsekin alkuun kondomin kanssa hänelle suuseksiä annoin).

Mut sormi tai suuleikit on jotenkin sellasia, että en halua painostaa, koska jos toinen kokeekin sen pian epämiellyttävänä, joka on mielestäni ihan ymmärrettävää toisaalta. Sitten on myös epämiellyttävä olo itsellä jos tuntuu että maistun pahalle tai alapääni ällöttää kumppania, en sillon todellakaan halua että kukaan koskee siihen, enkä nauti olostani. Niin en toisaalta edes sitten sitä halua.

En tiedä oikein mitä tehdä tuon asian kanssa, jotenkin se on hankalampi ottaa puheeksi. Lisäksi kun mun alapää on ns. "hankala" että mielihyvän paikat vähän vaihtelee/on hukassa, että välillä itsekin on itseä vaikea tyydyttää, mutta ei mua haittais se, leikit tuntuu silti kivalle.

Normi seksi kyllä luistaa tosi kivasti ja molemmat päästään huipulle. Meillä on kivaa.

Tuli vähän pitkä teksti, kiva jos jaksoit lukee loppuun asti ja kaikki asialliset vinkit otan mielelläni vastaan. Tässä vielä opetellaan, niin puuhia kuin myös toisen kanssa keskustelua yms. Uusia juttuja meille molemmille.

Voi se olla ihan sitäkin että yliajattelen ja olen vain epävarma itsestäni. Tai hän on epävarma siitä mitä tehä mun alapäällä. Että paljon on kaikkea huomioon otettavaa tai mitkä saattaa vaikuttaa. Ja teidän että pitäs vaan puhua ja puhua, eiköhän sekin tässä vielä tapahu, mutta niin, saa auttaa, kiitos!:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan kannattanut harjoitella jo aiemmin.

Vierailija
22/23 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan kannattanut harjoitella jo aiemmin.

Joo, niinhän se on että 25 ikävuoden tienoilla ihminen menettää kyvyn oppia uusia asioita, näin erityisesti seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin eilen punkassa lukemassa kun vaimo tuli suihkusta ja pisti maaten alastomana viereeni. Hiffasin että hänen nännit olivat pystyssä joten pyörähdin kyljelleni hänen viereen ja otin nännin suuhuni ja aloin lutkuttamaan. Suihkunraikkaana kun oli niin pikkuhiljaa hakeuduin alemmaksi ja päädyin nuolemaan klitorista. Totean että hieman suolaisen makuinen oli herkkunappi, ei mitään moitittavaa ilmennyt. Kaksin käsin sain pitää jaloista lujasti kiinni kun vaimo voihki ja nytkähteli orgasmissaan.

Meillä on kyllä yhteisymmärrys että maistellessamme toistemme nesteitä pitää tavarat olla suihkunraikkaita.

M66