Onko tupakointi nykyisin status symboli? Ihan jokaisella ei ole enää varaa siihen
Vain paremmin toimeentulevat miehet tuntuvat polttavan tehdasvalmisteista tupakkaa.
Kommentit (34)
Ei todellakaan ole! Oli ehkä vielä 1980-luvulla.
Nykyään tupakoivat vain työväenluokkaiset, työttömät, narkit ja white trash -ihmiset.
Joo kuten on huumeetkin. Kallista lystiä!
Se on junttius symboli. Ihan kuten yhdyssanavirheetkin.
Kyllähän, onneksi, on kääntynyt jo toisinpäin, nortti huulessa olevaa katsotaan jo kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Se on junttius symboli. Ihan kuten yhdyssanavirheetkin.
Naiset pitävät kuitenkin tutkimusten mukaan tupakoivaa miestä eroottisena näkynä. Antaa sellaisia "paha poika" viboja kenties?
Niinhän sitä luulis.
Duunissa ainoa, joka polttaa on omien sanojensa mukaan persauki. Aski menee silti päivässä.
Hän tienaa n. 1500 e kuussa, kuntoutuksen takia tekee vajaata viikkoa. Ulosotto vie osan. Käy leipäjonossa. Jos siellä on kituviikko, niin hän aivan hädässä miettii, mistä lapselle ruokaa.
Vain köyhät ja kouluja käymättömät tupakoi.
Olen hyvon tienaava keskituloinen, mutta häpeän tupakointiani. Röökaan siis salaa. Olen kyllä onnistunut vähentämään tupakointia paljonkin. En todellakaan ole ylpeä siitä. Enemmän se vaan hävettää. Välillä olen onnistunut lopettamaan tupakoinnin viikoiksi, mutta sitten taas retkahdan.
Aijaa?
Eikös se kerro harkinnan ja elämänhallinnan puutteista?
Nykyisin tupakoi vain ne, joilla ei oikeasti ole varaa. Sossun elätit ja kouluttamattomat pienituloiset.
Vierailija kirjoitti:
Joo kuten on huumeetkin. Kallista lystiä!
Kannabis maksaa itsekasvatettuna muutaman euron päivässä jos käyttää joka päivä ja niin paljon kuin lääkekäyttäjät eli todella paljon. Eli maksaa saman verran kuin pari kuppia kahvia kahvilassa. Ei kauhean kallista ole.
Olen pitkäaikaistyötön ja minulla on varaa polttaa aski tehdasvalmisteista tupakkaa päivässä.
Nikotiiniriippuvuus on heroiinin luokkaa. Suurin osa pääsee eroon nikotiinista vasta kuollessaan jos siitä laillisesta huumeesta tulee riippuvaiseksi. Tupakka on hyvä orjuutus- ja ryöstöhuume.
Heitin pihalle exäni tuosta syystä. Hänellä riitti tili viinaan ja röökiin melkein koko kuukauden, mutta muuten eli mun kustannuksellani. Ja hän tienasi enemmän kuin minä.
Tehdasvalmisteinen tupakka maistuu paskalta.
Siihen lisätään kemikaaleja palamisen helpottamiseksi.
Purut ovat tuoreempia ja käsin käärimistä ei edes nykymaailmassa osata. Paitsi me kannabisnarkkarit ja nikotinistit.
Yhtään kellään ei ole varaa siihen TERVEYSNÄKÖKULMASTA, paitsi jos ei edes yhdyssanoja osaa niin eipä ole älyllisesti paljon menetettävää.
Kertoo varallisuudesta, kuten joskus muinoin herrat poltti sikaria.