Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aihe TOSI VAPAA: älä vaan keskustele siitä miksi mies on aina kotona eikä yhtään ystävää

Vierailija
22.05.2023 |

Kuitenkin täällä saa valittaa kun se mies ei esimerkiksi lomaile samaan aikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä.

Ja mitä pahaa siinä on, jos asiaa ihmettelee. Kyllä minäkin ihmettelen jos ei KOSKAAN kiinnosta mikään

Vierailija
2/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että nuo on jotenkin masentuneita tai sitten täysin nyssyköitä joilla ei omaa tahtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus on säännöissä kielletty. 

Vierailija
4/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekin poistettiin.

Vierailija
5/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sekin poistettiin.

Mitä nyt ei poistettaisi

Vierailija
6/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä säälittävin palsta ikinä :D

Vierailija
7/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mies haluaisi olla ihan yksin, jos saisi päättää. Joutuu jo työssään joka päivä olemaan sosiaalisesti tekemisissä useamman ihmisen kanssa ja hyvin usein vieläpä samaan aikaan. Tarvitsee sitä omaa tilaa akkujen lataukseen.

Vierailija
8/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun mies haluaisi olla ihan yksin, jos saisi päättää. Joutuu jo työssään joka päivä olemaan sosiaalisesti tekemisissä useamman ihmisen kanssa ja hyvin usein vieläpä samaan aikaan. Tarvitsee sitä omaa tilaa akkujen lataukseen.

Eli työ on kaikki kaikessa, ja kaikki läheiset unohtuu paitsi ehkä kotona asuva perhe

Vierailija
9/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä.

Ja mitä pahaa siinä on, jos asiaa ihmettelee. Kyllä minäkin ihmettelen jos ei KOSKAAN kiinnosta mikään

On vaikeata olla kiinnostumasta mistään tai että jos mikään ei KOSKAAN kiinnosta.

Kokeilisit itse ensin ja mussuta sitten jooko?

Jooko?

Joo!

Vierailija
10/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli työ on kaikki kaikessa, ja kaikki läheiset unohtuu paitsi ehkä kotona asuva perhe

Läheiset? Olet ilmeisesti ikäsi asunut samalla paikkakunnalla, kuten myös sukusi ja naapurinpojat. Osa muuttaa opiskeluiden ja töiden perässä useampaan kertaan. Mukana muuttaa oma perhe, enkä nyt tarkoita muuttajan äitiä, isää ja sisaruksia.

-ohis