IS: Myy, 24, myy seksiä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html
"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.
Itse työhän on hirveän mukavaa.
Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."
Kommentit (1656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.
Sellaiset fantaisat sieltä sitten tällä kertaa =)
Ei tarvi kuin ladata tinder niin siellä on huippu-urheilijaa tarjolla. Jos et usko niin mulle se on ihan yks hailee.
Tarjolla mutta ei saatavilla
On saatavilla. Edelleenkin, ihan sama uskotko vai et.
Ei ole, ihan sama mitä kuvittelet
Sanoo ihminen joka ei ole nähnyt mun tinderiä :)
Sanoo ihminen joka ei ole esitellyt sen tinderiä
Seksin myyminen on rikollisuuteen houkuttelua ja yllytystä, ja pitäisi siten olla rangaistavaa, koska seksin ostaminen on rangaistavaa. Kumaa kaksinaismoraalia, voi ruma sana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.
Ei tarvi kuin ladata tinder niin siellä on huippu-urheilijaa tarjolla. Jos et usko niin mulle se on ihan yks hailee.
Sinun täytyy olla todella pahoissa harhoissa elävä jos jossain tarjolla oleva tarkoittaa, että jokainen heistä haluaisi sinua. Vaikka tinderissä on huippu-urheilijaa tarjolla niin ei se tarkoita, että he suostuivat edes tervehtimään sinua.
No hei, luuletko että väittäisin tuollaista jos en olisi näiden kanssa match?
Miten onkin niin mahdoton joillekin käsittää että joillain voi OIKEASTI olla valinnanvaraa eikä todellakaan tarvi tyytyä panemaan pervopappoja rahasta.Tietysti olet =) Minäkin olen tinderissa match jokaisen miss maailma ehdokkaan kanssa.
No ei mikään mahdottomuus tuokaan hyvännäköiselle. Tinder on ihana kun ulkonäöllä saa halutessaan vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä teistä on teini-ikäisiä lapsia? Mitä jos tyttärenne tai poikanne ilmoittaisi alkavansa myymään itseään? Pitäisittekö valmistujaisjuhlat? Saisivatko sukulaismiehet alennusta?🤣
Poikani sanoi alkavansa rattopojaksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo ihminen joka ei ole esitellyt sen tinderiä
Enkä aio. Se on harvoja ja valittuja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä parisuhteessa miehen kanssa, joka maksaa seksistä, koska:
-en halua olla miehen kanssa, joka kykenee seksiin naisen kanssa, joka ei halua seksiä seksuaalisista syistä
-edellä mainittu kertoo huonoista taidoista sängyn puolella. En halua miestä, jolla on halua tyydyttää vain itsensä.
-lisäksi se kertoo miehen heikosta luonteesta. Oma nautinto laitetaan toisen koskemattomuuden tilalle.Todella lapsellinen kirjoitus. Tosin uppoaa näihin yksinkertaisiin, aseenteellisiin mammoihin yläpeukkujen muodossa. Se että maksaa horolle, niin pitäisikö olla vielä niin ritari, että tyydyttää vielä sen horonkin. Se on kaupankäyntiä ja kallista sellaista ja sitä ei pidä sekoittaa normaalin touhuun pariskunnan kesken. Silloin tosiaan kuuluu ja olisi suotavaa tyydyttää kumpikin osapuoli.
Mitä lapsellista siinä on, että ei halua olla miehen kanssa, joka kykenee seksiin jota nainen ei halua? Mitä minä sellaisella beta-miehellä teen? Voin aivan hyvin olla sellaisenkin miehen kanssa, jolle naisen nautinto ja halu ovat itseisarvo. Mies joka ostaa seksiä, ei kykene normaaliin seksiin parisuhteessa.
Sinä et vain tiedä jos miehesi ostaa seksiä ja siitä tulee tietenkin kiukku joka purkautuu näin
Tottakai tiedän. Sinua taas kiukuttaa, kun kaikki naiset eivät hyväksykään miesten sikailua. Onneksi ei tarvitse :)
Niin ethän sinä tiedä käykö miehesi poraamassa myytä, voit olla hyväksymättä ihan miten paljon haluat
Tiedän kyllä. Katsos, kaikki meistä eivät ole tekemisissä betamiesten kanssa. Ymmärrän, että seksinostajien on vaikeaa tätä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että palsta äippä esittää väitteen jota ei pysty todistamaan ja sitten tämä väite pitäisi uskoa, koska palsta äippä ei ole todistanut mitään.
Nykyajan naiset on noloja. Miehet kaipaa vanhanaikaisia kunnon naisia jotka pysyy kaukana onlyfanseista ym.hömpötyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä teistä on teini-ikäisiä lapsia? Mitä jos tyttärenne tai poikanne ilmoittaisi alkavansa myymään itseään? Pitäisittekö valmistujaisjuhlat? Saisivatko sukulaismiehet alennusta?🤣
Poikani sanoi alkavansa rattopojaksi 👍
Pääseekö Miina-täti asiakkaaksi? Ei kait ammatin harjoittamisessa sukulaisuus merkitse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ikisinkku sillä mies maksaa aina seksistä tavalla tai toisella.
Mies ei todellakaan aina maksa seksistä. Vaan voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jossa kumpikaan ei maksa ja molemmat nauttii. Tää seksinostajien maailmankuva tosiaan on aika sairas
Tuo on ainoastaan top-miesten hommaa. Tavismiehet maksavat aina seksistä, jopa suhteessa.
On se helppoo naisille. Rahaa tulee eikä tarvi tehdä edes töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ikisinkku sillä mies maksaa aina seksistä tavalla tai toisella.
Mies ei todellakaan aina maksa seksistä. Vaan voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jossa kumpikaan ei maksa ja molemmat nauttii. Tää seksinostajien maailmankuva tosiaan on aika sairas
Tuo on ainoastaan top-miesten hommaa. Tavismiehet maksavat aina seksistä, jopa suhteessa.
Ei maksa todellakaan. Itse olen ollut ihan tavismiesten kanssa, täysin maksutta.
Ennen arvostettiin itseään niin paljon ettei haluttu tienata sillä että joku ällö tyyppi tulee panemaan. Mutta ehkä silloin haaveiltiin enemmän ihanasta poikaystävästä tai perheestä, eikä haluttu myöskään sitä mainetta mitä seksin myymisestä saa.
Maksaako tuo naikkonen veroa tuloistaan, tai ansioistaan, ja mikä lienee vero%?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen naisilla yleisesti on kova jakolinja tässä, jota tämä keskustelu heijastelee.
Suunnilleen ennen v. 1995 syntyneille seksuaalisuus on iso moraaliongelma. Ja tuon vuoden jälkeen syntyneille ennen kaikkea nautinto, jossa moraali ei ole niin keskeistä.
Nautinto? Miten prostituutio on nautinto, kun toiselta ostetaan palvelu ja häneen yhdytään ilman, että hän on kiihottunut, kostunut ja saanut klitoriksen erektiota? Mitä nautinnollista tuossa on? eikun joo...tarkoitikin vain miehen nautintoa, eh eh.
Miksi luulet ettei maksullisessa seksissä nainen kiihotu? Itsehän hän valitsee asiakkaansa ja vaikka muuta luulet, ei miestenkään perimmäinen halu ole panna kiihottumatonta naista. Halu on sarja ehdollisia refleksejä, haluamaan oppii ja myös mies tarvitsee hyväilyä kiihottuakseen.
Seksi on paljon muuta ja enemmän kuin mulkun tunkua.
Vierailija kirjoitti:
Ennen arvostettiin itseään niin paljon ettei haluttu tienata sillä että joku ällö tyyppi tulee panemaan. Mutta ehkä silloin haaveiltiin enemmän ihanasta poikaystävästä tai perheestä, eikä haluttu myöskään sitä mainetta mitä seksin myymisestä saa.
Tuo on loogista kristillisessä kulttuurissa. Muttei välttämättä totuus.
Vierailija kirjoitti:
On se helppoo naisille. Rahaa tulee eikä tarvi tehdä edes töitä.
Helppoa? Olla haluttomana miesten rassattavana. Sinulla on kyllä naisten anatomia pahasti hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos avioseksi on hyvää tai sitä ylipäätään edes olisi, tuskin Myyn palveluille olisi niin paljon kysyntää.
Jokainen palstamamma voi katsoa peiliin ja miettiä mites meidän seksielämä nykyään.
Eli naisen tyydytys sivuun niin kuin prostituutiossa ja miehen nautintoon keskittyminen 100 %?? Hmmmm... :D
En tiedä miten sinulla on asian laita, mutta eikö avioseksissä pyritä molempien nautintoon. Jos avioseksiä ei ole tai se on huonoa, niin nautintohan lähentelee 0%. Silloin aletaan vilkuilemaan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen poltettiin naisia roviolla.
Myyllän sananmukaisesti haarakonttori.