Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Myy, 24, myy seksiä

Vierailija
22.05.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html

"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.

Itse työhän on hirveän mukavaa.

Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."

Kommentit (1656)

Vierailija
961/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se helppoo naisille. Rahaa tulee eikä tarvi tehdä edes töitä.

Ei se reikä rassaamalla kulu.

Vierailija
962/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.

Sellaiset fantaisat sieltä sitten tällä kertaa =)

Ei tarvi kuin ladata tinder niin siellä on huippu-urheilijaa tarjolla. Jos et usko niin mulle se on ihan yks hailee.

Tarjolla mutta ei saatavilla

On saatavilla. Edelleenkin, ihan sama uskotko vai et.

Ei ole, ihan sama mitä kuvittelet

Sanoo ihminen joka ei ole nähnyt mun tinderiä :)

Hassua, että palsta äippä esittää väitteen jota ei pysty todistamaan ja sitten tämä väite pitäisi uskoa, koska palsta äippä ei ole todistanut mitään.

Nyt vielä kuvittelet että olen joku äippä vaikka lapsia ei ole eikä tule.

Täällä ei ilmeisesti sitten voi kertoa omasta elämästä yhtään mitään koska kaikki pitäisi pystyä jotenkin ihmeen kaupalla todistamaan, mikä tietysti on anonyyminä mahdotonta. Mä en pysty eikä edes kiinnosta. Ne uskoo jotka uskoo ja ne ei jotka ei. That's it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä helpolla, töitä tekemättä, sinäkin, ja muut miehet voitte tienata rahaa: otat suikkeliin ja kakkoseen.

Vierailija
964/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralisteilla on tuska kun joku ei leiki heidän kreikkalais-roomalais-juutalaisia prinsessahääleikkejään vaan pitää seksuaalisuutta luonnollisena perustarpeena.

Älkää tulko selittämään Maslowia, tunnen sen.

Vierailija
965/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos avioseksi on hyvää tai sitä ylipäätään edes olisi, tuskin Myyn palveluille olisi niin paljon kysyntää. 

Jokainen palstamamma voi katsoa peiliin ja miettiä mites meidän seksielämä nykyään.

Eli naisen tyydytys sivuun niin kuin prostituutiossa ja miehen nautintoon keskittyminen 100 %?? Hmmmm... :D

En tiedä miten sinulla on asian laita, mutta eikö avioseksissä pyritä molempien nautintoon. Jos avioseksiä ei ole tai se on huonoa, niin nautintohan lähentelee 0%.  Silloin aletaan vilkuilemaan muualle. 

Avioseksi ei korvaa prostituutiota sitten. Prostituutiossa mies haluaa sivuuttaa toisen ihmisen nautinnon ja keholliset reaktiot oman itsekkyytensä takia.

Vierailija
966/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se reikä ei ole tarkoitettu rassattavaksi haluttomana. Pitäisi kostua ja saada klitoriksen erektio.

Vierailija
967/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on noloja. Miehet kaipaa vanhanaikaisia kunnon naisia jotka pysyy kaukana onlyfanseista ym.hömpötyksistä.

Kuitenkin jos Myy tulis tarjoamaan sulle ilmaiseksi olisit heti messissä

Vierailija
968/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kaljamaha käy eka pikaruokalassa syömässä ja kipittää sitten pikku-Myyn syliin.

Ja ylipaino liittyy taas tähän miten? Siis todennäköisesti onkin kuten kirjoitat. Mutta siellä kotona odotta yhtä pulskea vaimo vetämässä sipsejä ja katsomassa kauniita ja rohkeita. Mutta entä sitten? Onko tämäkin joku painokysymys, että mikä pitää olla BMI että saa luvan kanssa käydä ostamassa seksiä?

Vierailija
969/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aihe tunteita kuumentelisi ellei teillä edelleen olisi se harhaluulo, että joku muu määrää naisen (miehen) ruumiista ja seksuaalisuudesta kuin hän itse.

Menkää itseenne ja kysykää: mistä teidän myrkyllisyytenne kumpuaa?

Vierailija
970/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on noloja. Miehet kaipaa vanhanaikaisia kunnon naisia jotka pysyy kaukana onlyfanseista ym.hömpötyksistä.

Ilmaisseksi on eri kuin prostituutio. Ilmaissekssiä nainen oikeasti haluaa seksiä.

Vierailija
971/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kaukana normaalista. Sekin vielä että prostituutio on kahtiajakoista, on niitä jotka elävät kuoleman ja elämän rajamailla ja myyvät itseään saadakseen huumeita, elävät rappiolla. Kiva että Myy tykkää ammatistaan mutta ei kannata tehdä asiasta liian ruusuista kuvaa. Varmaan ei ole kondomiakaan aina käytössä, sukupuolitaudit jyllää. Nuoret naiset, olette paljon arvokkaampia kuin vain objektisoitu vartalo ja sen antaminen käyttöön rahasta.

Vierailija
972/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla yleisesti on kova jakolinja tässä, jota tämä keskustelu heijastelee.

Suunnilleen ennen v. 1995 syntyneille seksuaalisuus on iso moraaliongelma. Ja tuon vuoden jälkeen syntyneille ennen kaikkea nautinto, jossa moraali ei ole niin keskeistä.

Nautinto? Miten prostituutio on nautinto, kun toiselta ostetaan palvelu ja häneen yhdytään ilman, että hän on kiihottunut, kostunut ja saanut klitoriksen erektiota? Mitä nautinnollista tuossa on? eikun joo...tarkoitikin vain miehen nautintoa, eh eh.

Miksi luulet ettei maksullisessa seksissä nainen kiihotu? Itsehän hän valitsee asiakkaansa ja vaikka muuta luulet, ei miestenkään perimmäinen halu ole panna kiihottumatonta naista. Halu on sarja ehdollisia refleksejä, haluamaan oppii ja myös mies tarvitsee hyväilyä kiihottuakseen.

Seksi on paljon muuta ja enemmän kuin mulkun tunkua.

Kyllä siinä kiihottuu, kun seniorikansalainen ähisee esileikissä.

Vierailija
973/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja haluttu nainen on aina kateuden ja kauhistelun aihe niille naisille jotka eivät ole kauniita ja/tai joita ei haluta. Näkyy hyvin myös tällä palstalla.

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä. Minua kuvottaa edes ajatus seksistä pervopappojen ja rumien inceleiden kanssa. Miten joku haluaa käyttää elämänsä noin.

Olet ruma ja iäkäs etkä saisi:)

Vierailija
974/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.

Sellaiset fantaisat sieltä sitten tällä kertaa =)

Ei tarvi kuin ladata tinder niin siellä on huippu-urheilijaa tarjolla. Jos et usko niin mulle se on ihan yks hailee.

Tarjolla mutta ei saatavilla

On saatavilla. Edelleenkin, ihan sama uskotko vai et.

Ei ole, ihan sama mitä kuvittelet

Sanoo ihminen joka ei ole nähnyt mun tinderiä :)

Sanoo ihminen joka ei ole esitellyt sen tinderiä

Enkä aio. Se on harvoja ja valittuja varten.

Mie arvasin

Vierailija
975/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuohon mälliämpäriin koske pitkällä tikullakaan. 🤮

Vierailija
976/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se reikä ei ole tarkoitettu rassattavaksi haluttomana. Pitäisi kostua ja saada klitoriksen erektio.

Se on refleksi. Jos ei sun klitoris erektoidu kun näet halukkaan, alastoman miehen oot varmaan sokea.

Sun seksielämä kuulostaa surkean elinkeskeiseltä tekniseltä suoritukselta ja halveksut miehiä ja niiden tunteita. Ei mieskään ole mikään kone.

Vierailija
977/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisseksi on eri kuin prostituutio. Ilmaissekssiä nainen oikeasti haluaa seksiä.

Terveiset vaan sinne kotijoukoille, että ilmaiseksi kun saa niin nainen haluaa oikeasti seksiå :D

Vierailija
978/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo koskenut tikullasi yhteenkään naiseen.

Vierailija
979/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tikulla ole tarkoitustkaan

Vierailija
980/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa? Olla haluttomana miesten rassattavana. Sinulla on kyllä naisten anatomia pahasti hukassa.

Liukuvoiteet on myös keksitty ja voihkinta taustanauhalta. Menee täysillä sellaiseen mieheen joka joutuu maksamaan saadakseen.

Ketju on lukittu.