Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Olipa sitten käsikirjoitettua tai ei niin empä usko,että tahallaan veikkasivat Sirpa Selänteen kohalla väärin. Hyvä ei ku raati ei pysty arvaa kaikkia.. Itellä ei ollut mitn käryä arvata Sirpaksi.
Bulldog on selkeä Esko Kovero. Vihjevideossa mainittiin Pohjois-Karjala, josta Esko on kotoisin. Salkkareissa pukeutunut mehiläispukuun ja liimaa jäänyt kasvoihin. Vihjevideossa molempia viittauksia. Viimeistään kehosta ja lauluäänestä kuulee. Esko ei ole mikään oikea kovin hyvä laulaja. Tämä on niin selkeä kuin voi olla. Panelistit eivät välttämättä ole niin tutustuneita Salkkareihin lähivuosina joten ei ihme, etteivät tiedä.
En ole kuullut Sirpukan puhuvan kuin ehkä pari kertaa jossain ohjelmassa t. videossa eli ääntä oli vaikea arvata. Tankeroenglanti täytyi olla tarkoituksellista hämäystä.
Itse olin varma että Bambi on Tiia Elg salkkareista. Sirpa selänne oli yllätys joo, mutta kuitenkin taas vähän outo valinta, kuinka moni on oikeasti kuullut Sirpa selänteen puhuvan esim televisiossa viime aikoina... ja eikös veitola ole käynyt Sirpa selänteen tykönä , yökylässäkin.
Jusa86 kirjoitti:
Kiuas = Anitta Mattila.. Perustelut: "..laulamine tullu sisaruste kautta", tai jotai siihe suuntaa
Jarkko Ahola se Kiuas on, Jarkko omasta Elämänsä biisistä ohjelman 1. kaudella:
"Twisted Sister -yhtyeen We're Not Gonna Take It. Se on yksi Twisted Sisterin tunnetuimpia kappaleita. Se ei tehnyt ensin mitään vaikutusta Jarkkoon, kun hänen isosiskonsa toi kotiin kasan c-kasetteja kuunneltavaksi. Nuoren Jarkon mielestä musiikki oli ihan liian rajua. Mutta sitten jotain tapahtui ja kappale kolahti kunnolla.
Jarkko arvelee, että hän ei ehkä olisi nyt puhumassa elämänsä biisistä esiintyvänä artistina ilman Twisted Sisterin kappaletta, koska se avasi hänelle oven rock-musiikin maailmaan. Siitä alkoi innostus, joka johti hienoon uraan laulajana, muusikkona ja säveltäjänä."
Maajussilla on (muhkuraisia) täytteitä housuissa tosi paljon. Voi olla ihan hoikka henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulldog on Lavikaisen Timo.
vois ollakin näinhän jo veikattiinkin, oliks kukaan samaa mieltä kun minä, että ääni muistutti paljon Käärijän ääntä olematta kuitenkaan itse En ole uullutm koskaan Lavikaisen lauluääntä. On karismaattinen äijä kyllä. Lavikainen, Hyvä, ettei heti pudonnut, jos oli se.
onko laulanut putouksessa?
Miten muuten tämä ohjelma tehdään? Tapahtuvatko pudotukset oikeasti tuossa järjestyksessä vai kuvataanko vaihtoehtoisia reittejä useampia? Eli että jää käyttäättä osalta esityksiä? Tarkkaileeko tuotanto katsovan yleisö reaktioita eri hahmoihin esim somessa? Nyt on pudonnutniitä jotka somessa on tunnistettu, vaikka etsivät ovat olleet aivan kujalla.
Finnishflash kirjoitti:
Bulldog on 99% varmuudella Hjallis Harkimo. Ulkoa kova, sisältä pehmeä. Lisäksi sheriffivaatetus liittyy edellisiin eduskuntaaaleihin, jolloin Hjalliksella oli HS:n etusivulla mainos Tässä kaupungissa on vain yksi sheriffi
Samaa minäkin arvaa. Kuulin lauluäänestä paljon Hjalliksen tyypillistä nenään painuvaa lausuntaa.
Oliko ohjelma-aika ylitetty vai miksi eilisen jakson loppu lässähti? Hirveä kiire pilasi. Ekalla kaudella maskin poistanut henkilö sai kertoa hiukan taustaa osallistumisestaan ja fiiliksiään. Se oli kiva!
Veitola keksi, että kiuas on Olavi Uusivirta ja kyllä olen samaa mieltä. Viimeisin laulu oli jo niin tyypillinen Olavin esitys, hyvin sielukas, taiteellinen luritus, kaunis ääni.
En kyllä ymmärrä miksi Sirpa Selänne oli pyydetty ohjelmaan, sehän itse ei ole mikään 'julkkis' jos joku Selänne oli ohjelmaan pakko ottaa niin olisivat sitten ottaneet Teemun.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi Sirpa Selänne oli pyydetty ohjelmaan, sehän itse ei ole mikään 'julkkis' jos joku Selänne oli ohjelmaan pakko ottaa niin olisivat sitten ottaneet Teemun.
Kyllä Sirpa Selänne on julkkis, sen verran paljon on antanut yksin haastatteluja lehtiin, juontanut Lätkä Love -ohjelman, kirjoittanut kirjan.
Sirpa kertoo ohjelman tekemisestä, oli salaa Suomessa.
– Vaikeinta oli olla Suomessa salaa kaikilta ystäviltä ja suurelta osin sukulaisiltakin, mutta salaisuus oli säilytettävä tähän päivään asti tietysti, hän paljasti kirjoituksessaan, ja kiittelee tuotantoporukkaa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7e72f8e9-1ed4-4ba2-8c1e-3e788c7…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sirpa Selänne on julkkis, sen verran paljon on antanut yksin haastatteluja lehtiin, juontanut Lätkä Love -ohjelman, kirjoittanut kirjan.
Sirpa kertoo ohjelman tekemisestä, oli salaa Suomessa.
– Vaikeinta oli olla Suomessa salaa kaikilta ystäviltä ja suurelta osin sukulaisiltakin, mutta salaisuus oli säilytettävä tähän päivään asti tietysti, hän paljasti kirjoituksessaan, ja kiittelee tuotantoporukkaa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7e72f8e9-1ed4-4ba2-8c1e-3e788c7…
Koskahan tuo ohjelma on kuvattu jos Sirpa oli salaa Suomessa? Luulin että on kuvattu kesän aikana?
Taapero kirjoitti:
Se taapero on ihan varmasti paula noronen
Tai veitolan glooni.
Vierailija kirjoitti:
Veitola keksi, että kiuas on Olavi Uusivirta ja kyllä olen samaa mieltä. Viimeisin laulu oli jo niin tyypillinen Olavin esitys, hyvin sielukas, taiteellinen luritus, kaunis ääni.
Ainakin on paitsi todella taitava äänenkäyttäjä, wonderful Word ja tämä 20min oli niin äärilaidoilta, niin myös sävykäs ja tosiaan sielukas. Ei ollut pelkkää imitaatiota, oli sävyjä. Jos Jope Ruonansuu eläisi voisi olla hän ...onko ketään vastaavaa?
Bulldog on Stig ja sen kyllä kuuli jo äänestä. Samalla lailla laulaa kaikki samat sanat joita esiintyy sen omissa biiseissä. Lisäksi sen artisti nimi oli aiemmin Stig Dogg. Sillä on myös lookkina vähän sellainen huonosti lähestyttävän henkilön look( junttimainen pohjoiskarjala look) mutta on kertonut olevansa tunteikas. Jennifer taas viittaa Stigin tekemään musaan muille artisteille.
Miten ihmeessä toi Maajussi pääsee noin matalalle jos on nainen? Ja sit myös niin korkealle. Käsittämätön ääni, en tajua.
Kylpyankka on someilija Iina hyttinen
Sehän olisi kunnon lässähdys.