Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpyankka on someilija Iina hyttinen
Ohjelman idea kaiketi on että esiintyjät ovat tunnettuja, mistähän jonkun Iina Hyttisen pitäisi katsojien tunnistaa?!
Somesta, kuten tuossa lukeekin. Edellisillä kausilla ollut esim. Sara Säkkinen joka myös someilija.
Sara Parikka (Säkkinen) tunnettiin ja tunnetaan kyllä varmaan enemmänkin näyttelijänä salatuista elämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman idea kaiketi on että esiintyjät ovat tunnettuja, mistähän jonkun Iina Hyttisen pitäisi katsojien tunnistaa?!
Ei kaikki esiintyjät voi mitenkään olla kaikille tuttuja.
Joku nevahööd, ei ole mikään julkisuudesta tuttu.
Nämä uudet joilla on tikapuut seinässä eivät tuo mitään tähän ohjelmaan. Täysiä latteuksia kaikki puheet.
Vierailija kirjoitti:
Maajussilla on (muhkuraisia) täytteitä housuissa tosi paljon. Voi olla ihan hoikka henkilö.
Voiko maajussi olla Jaakko Saariluoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki esiintyjät voi mitenkään olla kaikille tuttuja.
Joku nevahööd, ei ole mikään julkisuudesta tuttu.
Joku nevahööd sulle voi olla mulle hyvinkin tuttu ja taas mulle nevahööd on sulle mielenkiintoinen julkkis.
En minä ainakaan kuvittele että kaikki mulle tutut julkkikset ovat tuttuja kaikille muillekin.
😁😁
Voisko Maajussi olla Heikki Hilander
Mutta tiedättekö mikä olis kova veto, jos masjussi olisi tuo mies joka huutaa "perkele (karhu) siihen et koske saatana vie!
Vierailija kirjoitti:
Voisko Maajussi olla Heikki Hilander
Ei paha veikkaus ollenkaan.
Mikä oli yhteys Sirpa Selänteen ja Janne Katajan välillä? Eikös edellisessä jaksossa Bambi viitannut Katajaan?
Paljastan teille nyt kuka on Maajussi. Kaikki vihjeet täsmää ja nimi itsessäänkin on jo vihje. Hän on:
JUSSI69
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ei vaineskaan. Huijasin. Hän on Karita Mattila.
Uusi hahmo bulldog on Ruben Stiller! Moni väittää että se ois Esko Kovero mutta ei ole. Se on Ruben.
Kylpyankka on joku raskaana oleva koska vihjeessä oli baby ja sydän vatsan kohdalla.
Tai joku joka työskentelee lasten parissa esim. Piia Penttala?
Kiuas on Antti Tuisku ja kylpyankka Pia Penttala.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on taapero?
Paula Noronen
Vierailija kirjoitti:
Uusi hahmo bulldog on Ruben Stiller! Moni väittää että se ois Esko Kovero mutta ei ole. Se on Ruben.
Oli se tutun oloinen. Pitääpä heti kurkata video uudelleen jos tosiaan olisi Stiller!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelin Bambia, ajattelin että tyyppi on joku boomeri, kun lausuu niin huonosti englantia. Ja ullatuuus, se on Sirpa, joka käsittääkseni puhuu englantia päivittäin??
Hahaa, kuuntelin samaa! Kuulosti tosiaan ihmiseltä, joka puhuu englantia harvoin.
Se englannin lausuminen oli todella huonoa. Eikö hän ole asunut 30 v jenkeissä ? Tsiisus sentään
Härskiä myös laulaa money money money kun itse kylpee rahassa
Kiuas on Isaac Sane. Sen euroviisuehdokashan oli Kuuma jäbä, joten kuuma=kiuas. Tai sitten se on Isac Elliot itse.