Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella sosiaalisen median kuvista?

Vierailija
21.05.2023 |

Jos henkilö on parisuhteessa ja hän ei julkaise yhtään kuvaa jossa näkyisi hänen puolisonsa? Onko tuo ihan normaalia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise sen takia kun sitten joku luulisi että suhteessamme on jokin ongelma, koska pitää julkaista kuvia puolisosta. Kun sekään ei kuulemma ole normaalia.

Vierailija
22/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En julkaise sen takia kun sitten joku luulisi että suhteessamme on jokin ongelma, koska pitää julkaista kuvia puolisosta. Kun sekään ei kuulemma ole normaalia.

Sinun kaltaisia on yllättävän paljon. Jos julkaisee enemmän kuvia puolisosta, ystävistä, luonnosta tai edes ruuasta. Mutta kaikki omasta naamasta?  "Kun sekään ei kuulemma ole normaalia." kerro ihmeessä lisää ja missä näin sanottiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kumppanista voisi olla pari kuvaa tai ei ole parisuhteessa. On kuin sinkkuna. Ellei oikeasti ole hyvä syy piilottaa, vaikka hullu exä.

Vierailija
24/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso red flag jos ei somessa vaikuta.

Vierailija
25/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä? En oikeastaan mitään mieltä. En oikeastaan seuraa ketään niin aktiivisesti että tietäisi onko hän postannut yhtäkään kuvaa puolisostaan. Toisaalta ihan kaikista en edes tiedä onko heillä parisuhdetta vai ei, eikä se erityisesti kiinnostakaan, en minä sen vuoksi heitä seuraa tai kuvista tykkäile että he joko ovat tai eivät ole parisuhteessa.

Vierailija
26/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso red flag jos ei somessa vaikuta.

Ja jos vaikuttaa? Myykö rintalihakset tai tissit paremmin tuotetta sikkuna? Minun kysymys kuitenkin on edelleen sama. Jos on oikeasti parisuhteessa, eikö normaali ihminen tuo sen julki? Edes joku kuva tai teksti tuo normaaleilla ihmisillä julki että he ovat parisuhteessa?

Vierailija
27/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, en halunnut näkyä myöskään exän somessa. N45

Vierailija
28/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? En oikeastaan mitään mieltä. En oikeastaan seuraa ketään niin aktiivisesti että tietäisi onko hän postannut yhtäkään kuvaa puolisostaan. Toisaalta ihan kaikista en edes tiedä onko heillä parisuhdetta vai ei, eikä se erityisesti kiinnostakaan, en minä sen vuoksi heitä seuraa tai kuvista tykkäile että he joko ovat tai eivät ole parisuhteessa.

Eikä siitä ollut kyse? Seuraa mitä haluat.

Vierailija
29/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole somessa, en halunnut näkyä myöskään exän somessa. N45

Etkö halua näkyä ex puolisosi somessa ja miksi et?

Vierailija
30/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihminen, joka ei edes itse julkaise itsestään somessa kuvia (muuta kuin profiilikuvia, jotka pysyvät vuosia samoina), enkä anna muidenkaan julkaista. Mutta ymmärrän ap:n kysymyksen ja kummastuksen. Seurustelin miehen kanssa, joka kirjaimellisesti salaili olemassaoloani somessa, mutta piti siellä esillä pusukuvia exänsä kanssa. Se tottakai häiritsi. Suhde päättyikin sitten eroon, kun olinkik tosiaan ollut vain laastari.

Vierailija
31/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oppitunti. Kysymyksen asettelu on tärkeää ja mitään tulkinnan varaa ei saa jäädä.

Vierailija
32/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun työ voi olla sellaista, että yksityisyys voisi vaaraantua somekuvien myötä. Lisäksi osa ei yksinkertaisesti halua. En näe mitään ihmeellistä asiassa.

Olen 36v ja olenkohan koskaan tuonut somessa ilmi, että olen 15 vuotta ollut mieheni kanssa. En näe tälle tarvetta.

Toisaalta nyt kun muistelen, saatoin mainita menneeni naimisiin.

Vierailija
33/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihminen, joka ei edes itse julkaise itsestään somessa kuvia (muuta kuin profiilikuvia, jotka pysyvät vuosia samoina), enkä anna muidenkaan julkaista. Mutta ymmärrän ap:n kysymyksen ja kummastuksen. Seurustelin miehen kanssa, joka kirjaimellisesti salaili olemassaoloani somessa, mutta piti siellä esillä pusukuvia exänsä kanssa. Se tottakai häiritsi. Suhde päättyikin sitten eroon, kun olinkik tosiaan ollut vain laastari.

Eli hän julkaisi kuvia jostain puolisosta mutta ei sinusta? Eli ymmärrät kysymyksen?

Vierailija
34/34 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun työ voi olla sellaista, että yksityisyys voisi vaaraantua somekuvien myötä. Lisäksi osa ei yksinkertaisesti halua. En näe mitään ihmeellistä asiassa.

Olen 36v ja olenkohan koskaan tuonut somessa ilmi, että olen 15 vuotta ollut mieheni kanssa. En näe tälle tarvetta.

Toisaalta nyt kun muistelen, saatoin mainita menneeni naimisiin.

No jos on töissä Supossa, asia on kyllä eri. Mutta enemmistö somessa ei työskentele missään salaisessa palveluksessa, he vain unohtavat mainita olevansa parisuhteessa? Miksi he unohtavat sen? Suora kysymys, myykö sinkku paremmin jotain tuotetta kuin parisuhteessa oleva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän