Mitä ajatella sosiaalisen median kuvista?
Jos henkilö on parisuhteessa ja hän ei julkaise yhtään kuvaa jossa näkyisi hänen puolisonsa? Onko tuo ihan normaalia?
Kommentit (34)
Jos ei halua olla kuvissa ollenkaan?
Mun mies ei tykkää olla kuvissa. 26 vuotta yhdessä. Joten pusukuvia emme julkaise, vaikka suhde on hyvä ja pussaillaan ja halataan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso ei halua olla kuvissa. Some =/= todellisuus
Niin totta ja moni ei halua olla missään kuvassa. Asettelinko kysymyksen väärin? Voiko puoliso olla vaikka selin katsomassa maisemaa? Tarkoitin aloituksessa että mistään ei käy ilmi, että kyseinen ihminen on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tykkää olla kuvissa. 26 vuotta yhdessä. Joten pusukuvia emme julkaise, vaikka suhde on hyvä ja pussaillaan ja halataan paljon.
Esitin kysymyksen väärin ja hienoa että olette olleet niin kauan yhdessä. Käykö sinun profiilista ilmi että olet varattu?
Puolisoni ei halua omia kuviaan minnekään. Kaikki läheiset kyllä tietävät meidän olevan ihan onnellisesti yhdessä. Lisäksi olemme ihan kaksi erillistä ihmistä, emmekä mitenkään toisiimme kiinni kasvaneita.
Entäs toisin päin. Jos pelkästään kuvia puolisosta. Mistäs tämä kertoo?
Mieheni ei ole somessa eikä halua et laitan hänen kuviaan somekanavilleni. Simple as that.
Parhaita on ne perse-emännät, jotka kuvaa persettään salilla, tyhjä katse silmissä ja huulet tötteröllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta ja moni ei halua olla missään kuvassa. Asettelinko kysymyksen väärin? Voiko puoliso olla vaikka selin katsomassa maisemaa? Tarkoitin aloituksessa että mistään ei käy ilmi, että kyseinen ihminen on parisuhteessa.
Sä et niinku usko ennen kuin näet?
Parisuhdestatus ei kuulu randomeille seuraajille, joita sometuttavissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et niinku usko ennen kuin näet?
Vai tiedän ja en näe?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdestatus ei kuulu randomeille seuraajille, joita sometuttavissa on.
Vai toinen ei tajua olevansa random suhteessa ja hänet voidaan korvata välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitin kysymyksen väärin ja hienoa että olette olleet niin kauan yhdessä. Käykö sinun profiilista ilmi että olet varattu?
Kyllä, kummallakin.
On paljon bloggaajia, insta ja face väkeä joista toinen ei halua olla mukana. Moni näistä postaa silti vaikka vuosipäivänä kuvan kädestä pitämisestä tai pelkän selkä kuvan. "hei, tämä on minun rakkaani" tai "tämän kanssa on reissattu". Sitten on ihmisiä jotka ei tuo mitenkään ilmi olevansa varattuja, ei edes kirjoituksissa?
Mä en oo julkaissut puolisosta kuvia sen jälkeen kun hän petti minua. Ollaan edelleen yhdessä, mutta en halua hehkuttaa parisuhdetta, jossa olen kokenut kolhuja. Julkaisen siis harvoin mitään ja nekin lähinnä lapsiin ja matkailuun liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo julkaissut puolisosta kuvia sen jälkeen kun hän petti minua. Ollaan edelleen yhdessä, mutta en halua hehkuttaa parisuhdetta, jossa olen kokenut kolhuja. Julkaisen siis harvoin mitään ja nekin lähinnä lapsiin ja matkailuun liittyvää.
Se on täysin ymmärrettävää. En välttämättä tajua miksi jatkat hänen kanssa ja toisaalta kaiken voi poistaa jos suhde ei toimi tai sitä ei jatketa. Et taida olla ainut joka tekee niin, valitettavasti. En tiedä mitä positiivistä sanoa, toivottavasti ne lapset tuovat sinulle onnea.