Haluan jo naimisiin
Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta. Missä ajassa teitä kosittiin?
Pitäisikö mun sanoa suoraan, että haluan naimisiin? Vai odottaa. Mies sanoo, ettei ole uskonnollinen, joten avioliittokaan ei niin merkityksellinen.
Kiitos!
Kommentit (49)
Jos mies ei halua naimisiin, niin sitten et mene naimisiin hänen kanssaan vaan jatkatte avoliitossa asumista.
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät ole meille syy mennä naimisiin. Olen lapseton ja sellaisena pysyn.
Ap
Entäpä jos mies haluaisikin lapsia? Oletteko keskustelleet tästä?
Me molemmat haluaisimme kyllä lapsia, mutta emme niitä saa. Myös adoptioon vaaditaan avioliitto.
Ap
Taitaa olla varakas mies, tai siis "osaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja hyvä työ".
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on vastannut jo; mennään jos sinä haluat. Nyt odottelee, että milloin sinä haluat naimisiin eli ei ole suunnitelmissa kosia sinua.
Mies ei siis ole sanonut, että haluan naimisiin ja haluan naimisiin nimenomaan sinun kanssasi, vaan voin mennä kanssasi naimisiin, ihan OK asia, mutta ei sen suurempi juttu.
Saatat olla oikeassa. Ehkä ehdotan miehelle sitten naimisiinmenoa itse..
Haluat siis sopimuksen taloudellisesta yhteistyöstä puolen vuoden irtisanomisajoin.
Se minkä jumala on yhteen liittänyt, kestää käräjäoikeudelta puoli vuotta erottaa.
Onko joku kosinut miestään/kysynyt suoraan, että mennäänkö naimisiin?
Ap
Mieshän on vastannut jo; mennään jos sinä haluat. Nyt odottelee, että milloin sinä haluat naimisiin eli ei ole suunnitelmissa kosia sinua.
Mies ei siis ole sanonut, että haluan naimisiin ja haluan naimisiin nimenomaan sinun kanssasi, vaan voin mennä kanssasi naimisiin, ihan OK asia, mutta ei sen suurempi juttu.