Miksei miehet enää pukeudu pukuihin niinkuin herrasmiehet tai edes kauluspaitoihin?
Kaikilla vaan hupparit ja kulahtaneet college housut.
Kommentit (276)
Tosiman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vaan hupparit ja kulahtaneet college housut.
Persut ei erottuisi muuten. Se on persujen ja venäläisten kansallispuku.
Kollekehousuissa on hyvä tapella. Pystyy potkimaan hyppypotkut ja kaikki ylös suuntautuvat näyttävästi.
Hupparissa lähtee räväkämmät lyönnit kuten rokilla, joku kauluspaita repeää jos kiskaseen laajalla kaarella olevan lyönnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti ny vähä. Aika harvassa ammatissa kekkuroidaan puku päällä.
Mitä kekkuroimista se on, että päällä on kauniit ja hyvin tehdyt vaatteet? Mitä seuraavaksi? Yöpuku aina päälle, koska se on vielä pehmeämpi ja mukavampi?
Oikean kokoiset ja malliset housut ovat ihan yhtä mukavat kuin verskat. Ja paita on kesällä paljon vilposempi kuin teepaita ja mikä sen kätevämpää kuin puvun taki. Menee sekä sisällä ja ulkona käytettävänä ja helppo riisua ja laittaa päälle.
Luulisi, että kun kaapissa on useampi puku ja paidat, niin mikä se helpompaa mennä töihin, jollei tietysti tee niin sanottua suorittavaa työtä, jossa vaatteet likastuvat.
Useinhan juuri suorittavissa töissä olevat joutumaan pitämään pukua esim. tarjoilijat paremmissa paikoissa, hotellivirkailijat ja myyntisepot. Itse olen akateemisessa ammatissa huppareissa ja farkuissa.
ohis
Koska ihmiset on nykyään pikkuvauvoja, joilla pitää olla päällä mahdollisimman joustava ja pehmeä potkupuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kekkuroimista se on, että päällä on kauniit ja hyvin tehdyt vaatteet? Mitä seuraavaksi? Yöpuku aina päälle, koska se on vielä pehmeämpi ja mukavampi?
Oikean kokoiset ja malliset housut ovat ihan yhtä mukavat kuin verskat. Ja paita on kesällä paljon vilposempi kuin teepaita ja mikä sen kätevämpää kuin puvun taki. Menee sekä sisällä ja ulkona käytettävänä ja helppo riisua ja laittaa päälle.
Luulisi, että kun kaapissa on useampi puku ja paidat, niin mikä se helpompaa mennä töihin, jollei tietysti tee niin sanottua suorittavaa työtä, jossa vaatteet likastuvat.
Nykyisellä palkkatasolla on vähän vaikeaa siinäkin mielessä, että ei palkalla saa säästettyä edes pesukoneeseen, niin miksi pitää yhtä useampaa vaatetta jossain varastossa?
Yhdet verkkarit ja niillä pärjää hyvin. Ei mitään farkkuja tai muutakaan.
Ostovoima on ajettu siihen tasolle että yhdet vaatteet ja uudet vasta kun vanhat hajoaa.
Kesäisin vaan huuhtaisee lavuaarissa saippualla töiden jälkeen, niin kerkeää kuivata töihin aamuksi mennessä.
Minun mieheni pukeutuu kauluspaitaan ja yleensä irtotakkiin ja housuihin, joskus pukuunkin, lähes päivittäin. On varsinainen ilo silmälle, kun on muutenkin aika hyvännäköinen ja hoikka mies.
Niin ja naiset on hupparissa ja konverseissa. Hyi hitto! Korkokenkiä ne on nähnyt vain mainoksissa. Siksipä en ota suomimuijaa. Slaaveja on onneksi täällä.
Minä pukeudun nykyään hameeseen. Se on sitä tasa-arvoa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Ei naisetkaan kulje kaupungilla leningissä. Onneksi.
Mielenkiintoista. Kyllä nyt etenkin säiden lämmettyä olen nähnyt kymmeniä naisia mekoissaan.
Itse käytän ympäri vuoden eniten mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni pukeutuu kauluspaitaan ja yleensä irtotakkiin ja housuihin, joskus pukuunkin, lähes päivittäin. On varsinainen ilo silmälle, kun on muutenkin aika hyvännäköinen ja hoikka mies.
Minäkin pukeudun lähes päivittäin housuihin.
Onhan Orpolla miltei aina puku päällä
Miksi miehet pukeutuvat tuollaiseen nykyajan hapatukseen, kuin housut, kun herrasmies tietenkin käyttää tyylikästä toogaa!
Vierailija kirjoitti:
Orposta on vähän hyvää sanottavaa, mutta yleensä Orpo esiintyy vähintään tyydyttävästi pukeutuneena.
Kuulostaa mormoni mieheltä. Nehän pukeutuu järjestään pukuihin. Jehovissa sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että kun kaapissa on useampi puku ja paidat, niin mikä se helpompaa mennä töihin, jollei tietysti tee niin sanottua suorittavaa työtä, jossa vaatteet likastuvat.Useinhan juuri suorittavissa töissä olevat joutumaan pitämään pukua esim. tarjoilijat paremmissa paikoissa, hotellivirkailijat ja myyntisepot. Itse olen akateemisessa ammatissa huppareissa ja farkuissa.
ohis
Meillä kyllä toimistolla kaikilla miehillä IT-tukea lukuunottamatta kauluspaidat ja puvunhousut päällä. Puvuntakin näkee siinä vaiheessa, kun talon ulkopuolinen tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mormoni mieheltä. Nehän pukeutuu järjestään pukuihin. Jehovissa sama.
Mormoneilla on myös taikakalsarit.
Hupparimiehen kumppaniksi sopii leggingseihin ja lenkkareihin pukeutuva nainen. Kaksi tyylitöntä eivät tajua vaatia toiselta enempää kuin itsekään osaa.
N. 5000 €/puku ja niitä pitäisi olla mielellään vähintään viisi. Ja mitä sillä puvulla, kun ei ole varaa kahden tonnin kenkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että kun kaapissa on useampi puku ja paidat, niin mikä se helpompaa mennä töihin, jollei tietysti tee niin sanottua suorittavaa työtä, jossa vaatteet likastuvat.Useinhan juuri suorittavissa töissä olevat joutumaan pitämään pukua esim. tarjoilijat paremmissa paikoissa, hotellivirkailijat ja myyntisepot. Itse olen akateemisessa ammatissa huppareissa ja farkuissa.
ohis
Meillä kyllä toimistolla kaikilla miehillä IT-tukea lukuunottamatta kauluspaidat ja puvunhousut päällä. Puvuntakin näkee siinä vaiheessa, kun talon ulkopuolinen tapaaminen.
Voi tuska. Onko miehet oikiksesta tai kauppasurkeasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orposta on vähän hyvää sanottavaa, mutta yleensä Orpo esiintyy vähintään tyydyttävästi pukeutuneena.
Suurin ongelma pukeutumisen suhteen sillä sama kuin Niinistöllä eli se puvun alin nappi aina auki. Se pitäis avata vaan silloin kuin istuutuu ja laittaa kiinni kun nousee ylös. Ärsyttää kuin pientä eläintä kun se paita vilkkuu sieltä. Pitäis mieluummin vaikka kaikki napit auki, jos ei sitä alinta sulje.
Väärä baari. Mene DTM, niin saat.