Rita ja Aki kauppaavat taas taloaan
Halvalla lähtee
Kommentit (28)
Saa kaupata. Se että he myyvät ei saa minua ostamaan.
Aki on kauppamies. Kuhtan häissäkin kauppasi taloaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ollut hintaa.
Ei, eikä varmaan ihan halvalla lähde kun eikö ne itse maksaneet siitä päälle 600 000€?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, eikä varmaan ihan halvalla lähde kun eikö ne itse maksaneet siitä päälle 600 000€?
"Seiskan mukaan Lehterän hintapyyntö talosta oli 695 000 euroa. Lehti kertoi parin ostaneen talon 650 000 eurolla."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9c95c8ad-b1ce-4f92-92f4-9cb171…
Nyt taitaa olla talous tiukilla kun pitää muuttaa johonkin rempattavaan rötisköön. Lempäälän naapurit varmasti hurraavat jos saavat asuntonsa myytyä..
Tulee varmaan yhtä tyylikkäästi rempattua kuin edellinenkin Porin unelma.
Tuon osoite on Kyynärönkulma 16. Etuovessa on myynnissä Kyynärönkulma 14 (734 000e) ja Kyynärönkulma 19 (759 000e), olleet jo kauan, molemmat varmasti yli vuoden. Veikkaan pitkää myyntiaikaa. Veikkaan myös, että Ritan ja Akin pyyntihinta tulee olemaan aika kova, ovat kuitenkin laittaneet taloon pihasaunan, uima-altaan, ison terassin, poreammeen sun muuta.
Maksoivat 650 000. Nyt vajaan 3 vuoden jälkeen hintapyyntö 750 000.
Heh.
Voisin tarjota 560 000.
Noloa käyttää tuttavan hääjuhlaa kauppapaikkana.
Kauppiassukua tämä pariskunta 😂😂😂😂😂 kokoajan jotain myymässä .
Luulisi olevan jo rasittavaakin.
100.000 joutunut tiputtaa hintaa..taitaa mennä tuo raha jos kaupaksi menee suoraan pankkiin..velkaahan tuosta kämpästä on paljon..
mitä noi oikeen tekee että pystyvät ostamaan asuntoa asunnon päälle ja vielä saarenkin...
Onko näillä perseet auki ja velkakupla puhjennut?
Joka paikassa toitotetaan valheellisesti että omistavat saaren. Ostivat kiinteistön saaresta, tontti 3700m2. Tuo ei ole oma saari!
Vierailija wrote:
Veikkaan pitkää myyntiaikaa.
Minä lottoa, että Veetäkö teille kuuluu heidän talokaupat...