Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja töihinpaluu

Vierailija
21.05.2023 |

Olen ollut 5 päivää pois töistä koronan takia. Työni on fyysistä, olen vastuussa yksin 4-10 koneen tuotannon töistä. Minulla ei ole kuumetta, mutta kurkku on täynnä limaa ja yleiskunto on huono. Olen tehnyt 3:na päivänä n.2km kävelylenkin ja jo se käy voimille. Miten ihmeessä jaksan 8h täysillä töitä, istuen vain lyhyet ruoka/kahvitauot? Muutoin, ennen koronaa, kuntoni on ollut hyvä.
Kannattaako minun pitää vielä sairaslomaa vai menenkö töihin? Ts, pitäisikö kunnon vaan antaa nousta töitä tekemällä vai toipuakko rauhassa ettei tule jälkitauteja? On niin syyllinen olo olla töistä pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huilata vielä pari päivää. Mun mielestä.

Vierailija
2/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin takasin töihin mutta omasta olosta se on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan kanssa kannattaa olla varovainen. Suosittelen että pidät vielä pari päivää lomaa, jos mahdollista.

Vierailija
4/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan kanssa kannattaa olla varovainen. Suosittelen että pidät vielä pari päivää lomaa, jos mahdollista.

Jos ilmoittaa että ei ole vielä työkykyinen ja hakee sairaslomaa, niin ei siinä pomolla ole vastaan sanomista??

Vierailija
5/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kevyempi työ niin menisin. Mutta fyysinen työ ja toipuminen koronasta kannattaa ottaa vakavasti.

Vierailija
6/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sain eläkepaperit kun feikkasin long kovidia. Keksin vain mitä ihmeempiä oireita päästäni.

Vierailija
7/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oireet ovat: limaa kurkussa, väsymys, lihassärky. Onko ne ns. oikeita syitä olla pois?

Vierailija
8/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oireet ovat: limaa kurkussa, väsymys, lihassärky. Onko ne ns. oikeita syitä olla pois?

Miksi alapeukut? Eikö ap:n oireet kuulosta aika vähäpätöiseltä?

Vierailija
9/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on limaa olet vielä tartuttava. Myös lihassärky akuuttivaiheen oire. Jää kotiin.

Vierailija
10/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, jos pitäisi tehdä raskasta työtä.

Vierailija
11/11 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan jälkeinen väsymys on vähän erilaista kuin muissa flunssissa. Itse tunsin, että hapenottokykyä piti parantaa vähitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi