Voiko 181cm pitkä nainen olla siro???
Mittasin juuri vyötärön ympärys on 67-68cm. Käsivarren ympärys on 22cm. Ainoa mikä on, on isot jalat, 41 kokoa. Viekö se sirouden pois?
Kommentit (78)
Kyllä. T. Kapearakenteinen malli 182 cm/n24
Noin pitkä ei voi olla siro. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että et voisi olla kaunis. Miksi kyselet, voitko olla siro? Ei sillä ole mitään väliä.
Mua on sanottu siroksi vaikka kuinka monta kertaa. Mitat 175 cm, 60 kg, 70C, vy 68 cm, lantio 96 cm. Tuo ap:n käsivarsi on kyllä hurja, pelkkää luuta ja nahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkä ei voi olla siro. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että et voisi olla kaunis. Miksi kyselet, voitko olla siro? Ei sillä ole mitään väliä.
Kuvan nainen ei ole esim mielestäsi siro?
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu siroksi vaikka kuinka monta kertaa. Mitat 175 cm, 60 kg, 70C, vy 68 cm, lantio 96 cm. Tuo ap:n käsivarsi on kyllä hurja, pelkkää luuta ja nahkaa.
Niin no en treenaa
AP millaiset kädet sinulla on? Jos saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
AP millaiset kädet sinulla on? Jos saa kysyä.
mitä tarkoitat millaiset? pienet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei tuo kuvan tyttö ole siro. Laiha vain, mutta ei pieniluinen ja kapearakenteinen eli siro. Olen kyllä eri mieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa, eli mun mielestä pitkät voi tietenkin olla siroja siinä missä lyhyemmätkin, jos on pitkät ja ohuet raajat ja kapearakenteinen vartalomalli.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hoikka ja linjakas. Kädet ehkä jotenkin "isot" eivätkä oikein istu kokonaisuuteen. Tosi upeat kynnet kyllä hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siro, on kaunis honkkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia sitten siroista pitkistä naisista?
En tiiä muusta, mutta mulla on räpylät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pitkä ei voi olla siro, niin niitä kuvia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sirous on sitä, että on mittasuhteiltaan pieni. Siis esimerkiksi nainen, joka käyttää petite-mitoituksen vaatteita.
Hyviä esimerkkejä tämän vartalotyypille julkkisnaisista ovat Anna-Leena Härkönen, Christina Ricci, Jenna Ortega ja Kylie Minogue.
Jos ajatellaan pitkiä ja hoikkia naisia kuten vaikka huippumalli Claudia Schifferia joka on juurikin n. 180 cm, niin hän on kyllä sopusuhtainen, mutta ei mielestäni siro.Itse pidän esimerkiksi ystävääni sirona. Hän on noin 155 cm pitkä ja kropaltaan hoikka, mutta muutenkin pieni, eli kapeat hartiat ja käyttää koon 35 kenkiä.
Hänellä on vaikeuksia löytää oikean kokoisia vaatteita kaupoista. Housuja pitäisi lyhentää niin paljon, että ne menettäisivät mallinsa. Takeissa on olkapäät liian alhaalla ja muotolaskokset asettuvat vääriin kohtiin. Mekkojen vyötärö ei asetu kohdilleen. Hän tilaa netistä petite-mallistojen vaatteita jotka istuvat paljon paremmin.
Sama homma, olen 149 cm pitkä ja aina saa lyhennyttää kaikki vaatteet ja etenkin hartioista, lopetin kasvun 12 vuotiaana ja jäin sen kokoiseksi kun kasvuhäiriö
Minusta siroa voi käyttää vain lyhyestä ja hoikasta/laihasta henkilöstä. Maksimipituus joku 162-163.
Itse olen 166/57 ja vaikka olen painanut alle 50 kiloakin, niin ei näin " pitkä " voi enää millään painolla olla siro. Tuollainen 160 ja 43-48 kilonen varmasti näyttää sirolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pitkä ei voi olla siro, niin niitä kuvia ei ole.
https://paparazzi.fi/wp-content/uploads/2019/11/anna-sofia-alisisto4.jpg
https://crop.kaleva.fi/fJoFVsX0D3z1Vcprlwz44t2D6os=/fit-in/4000x4000/sm…
https://paparazzi.fi/wp-content/uploads/2019/11/anna-sofia-alisisto12.j…
https://paparazzi.fi/wp-content/uploads/2019/11/anna-sofia-alisisto8.jp…
Kyllä mä esim. tätä sanoisin siroksi
Ei ja tosi laihana hongankolistaja kukkakeppi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siroa voi käyttää vain lyhyestä ja hoikasta/laihasta henkilöstä. Maksimipituus joku 162-163.
Itse olen 166/57 ja vaikka olen painanut alle 50 kiloakin, niin ei näin " pitkä " voi enää millään painolla olla siro. Tuollainen 160 ja 43-48 kilonen varmasti näyttää sirolta.
Just näin, tuo Phoebe Dynevor on ehkä vähän liian pitkä siroksi, hän on varmaan joku 165.
Harvoin kovin pitkää pitää sirona, mutta miksi pitäisi olla juuri sitä? Eikö voi olla upean ylväs ja kuningatarmaisen veistoksellinen? T siro hukkapätkä, joka ei taas voi ikinä olla edellämainittuja.