Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 181cm pitkä nainen olla siro???

Vierailija
21.05.2023 |

Mittasin juuri vyötärön ympärys on 67-68cm. Käsivarren ympärys on 22cm. Ainoa mikä on, on isot jalat, 41 kokoa. Viekö se sirouden pois?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painaa max. 50 kiloa

Vierailija
2/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasit? Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painaa max. 50 kiloa

Ei, vaan 61.

Vierailija
4/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painaa max. 50 kiloa

61 kiloa painan. jos painaisin 50 kg menkat jäisi pois.

Vierailija
5/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliåpainoinen voi olla, siro myös

.

Vierailija
6/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painaa max. 50 kiloa

61 kiloa painan. jos painaisin 50 kg menkat jäisi pois.

Tasan oikea paino. Hyvä. 3

Vierailija
7/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena samanpituinen ja painoinen, nyt mennyt vähän kasaan ja tullut kiloja. Kyllä mä silloin mielestäni olin siro. Mutta miksi sirous on jotenkin hyvä asia monen mielestä?

Vierailija
8/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon rakenteeltaan kyllä voi olla pitkäkin siro, jos hän on hyvin ohut. Mutta ei tuollainen hujoppi muuten mitään siron määritelmää tuo mieleen.

Aasialaisia kutsutaan usein siroiksi, koska he ovat sekä lyhyitä että hoikkia.

Vierailija
9/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena samanpituinen ja painoinen, nyt mennyt vähän kasaan ja tullut kiloja. Kyllä mä silloin mielestäni olin siro. Mutta miksi sirous on jotenkin hyvä asia monen mielestä?

mietin vaan voinko olla siro, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
10/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei voi. En usko että minunkaan pituiseni (174) voi mitenkään olla siro, vaikka itsellä on kyllä esim. hartiat kuin ladonovet, jotkuthan ovat ihan erimallisia. Mutta siro... kai se sana kuvaa vähän lyhyempiä.

Vierailija
11/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki voi olla, mieti vaikka mallimaailman upeita, pitkiä naisia. Itse olin 178/55, silloin olin hyvin siro vaikka jalkakoko onkin sen 41. Nykyään olen 178/67, ja nyt olen pehmeämpi ja muodokkaampi, en enää siro.

Vierailija
12/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siroudella viitataan yleensä nukkemaiseen muotoon. Kai se joku fetissi on. 😁

Vierailija
13/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro määritellään wikisanakirjan mukaan kevytrakenteiseksi ja hennoksi (kestävyydeltään tai rakenteeltaan hauraaksi).

Vierailija
14/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro määritellään wikisanakirjan mukaan kevytrakenteiseksi ja hennoksi (kestävyydeltään tai rakenteeltaan hauraaksi).

mies sanoo että olen hauras

Vierailija
15/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro on vain pienikokoinen nainen. Töissä on 185 cm nainen ja näyttää ihan hirveltä vaikka on hoikka ja treenaa kovaa

Vierailija
16/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Nicole Kidman ole aika pitkä ja siro, tosin edustaa vähän eri rakennetyyppiä kuin suomimamma, mutta kuitenkin.

Vierailija
17/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

mietin vaan voinko olla siro, ei siinä sen kummempaa.

Kyllä sä olet siro. Tunnistan itsessänikin sirouden ihailun ja se välillä ärsyttää :/ Mutta tällaiseen yhteiskuntaan me ollaan kasvettu. Tai ehkä se on biologiaa, sirous yhdistetään nuoruuteen ja nuoruus hedelmällisyyteen.

Vierailija
18/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siro ruumiinrakenne liity pituuteen, eikä monetkaan lyhyet naiset ole siroja.

Itselläni tulee sirosta mieleen nimenomaan sellainen pitkähkö tai vähintään keskipituinen, joutsenkaulainen ja linnunluinen hoikka nainen. Sirolla on pitkät ja ohuet raajat. 

Vierailija
19/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytönkuikelot on niin kapeita ja pitkiä, kuin lipputankoja :D

Vierailija
20/78 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen mielletään usein sellaiseksi, jota ei voi vetää suloisesti kainaloonsa tai "suojella". Eikä mies siinä rinnalla kovinkaan hyvin pääse omasta pituudestaankaan loistamaan, jos naisen pää on samalla korkeudella. Mutta on niitä silti miehiä, jotka kyllä pitävät pitkistä naisista. Kuten malleista. Kai nämä miehet sitten haluavat muuta kuin noita em. asioita naiseltaan. Ja kun katsoo lehtiotsikoita, kuinka paljon mm. upeita malleja kohdellaan huonosti, niin ei heitä kohtaan kyllä silloin kovin suojelevasti suhtauduta miesten taholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän