Voiko 181cm pitkä nainen olla siro???
Mittasin juuri vyötärön ympärys on 67-68cm. Käsivarren ympärys on 22cm. Ainoa mikä on, on isot jalat, 41 kokoa. Viekö se sirouden pois?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa max. 50 kiloa
Ei, vaan 61.
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa max. 50 kiloa
61 kiloa painan. jos painaisin 50 kg menkat jäisi pois.
Aliåpainoinen voi olla, siro myös
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa max. 50 kiloa
61 kiloa painan. jos painaisin 50 kg menkat jäisi pois.
Tasan oikea paino. Hyvä. 3
Olin nuorena samanpituinen ja painoinen, nyt mennyt vähän kasaan ja tullut kiloja. Kyllä mä silloin mielestäni olin siro. Mutta miksi sirous on jotenkin hyvä asia monen mielestä?
Vartalon rakenteeltaan kyllä voi olla pitkäkin siro, jos hän on hyvin ohut. Mutta ei tuollainen hujoppi muuten mitään siron määritelmää tuo mieleen.
Aasialaisia kutsutaan usein siroiksi, koska he ovat sekä lyhyitä että hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena samanpituinen ja painoinen, nyt mennyt vähän kasaan ja tullut kiloja. Kyllä mä silloin mielestäni olin siro. Mutta miksi sirous on jotenkin hyvä asia monen mielestä?
mietin vaan voinko olla siro, ei siinä sen kummempaa.
Minun mielestäni ei voi. En usko että minunkaan pituiseni (174) voi mitenkään olla siro, vaikka itsellä on kyllä esim. hartiat kuin ladonovet, jotkuthan ovat ihan erimallisia. Mutta siro... kai se sana kuvaa vähän lyhyempiä.
No toki voi olla, mieti vaikka mallimaailman upeita, pitkiä naisia. Itse olin 178/55, silloin olin hyvin siro vaikka jalkakoko onkin sen 41. Nykyään olen 178/67, ja nyt olen pehmeämpi ja muodokkaampi, en enää siro.
Vierailija kirjoitti:
Siroudella viitataan yleensä nukkemaiseen muotoon. Kai se joku fetissi on. 😁
Siro määritellään wikisanakirjan mukaan kevytrakenteiseksi ja hennoksi (kestävyydeltään tai rakenteeltaan hauraaksi).
Vierailija kirjoitti:
Siro määritellään wikisanakirjan mukaan kevytrakenteiseksi ja hennoksi (kestävyydeltään tai rakenteeltaan hauraaksi).
mies sanoo että olen hauras
Siro on vain pienikokoinen nainen. Töissä on 185 cm nainen ja näyttää ihan hirveltä vaikka on hoikka ja treenaa kovaa
Eikös Nicole Kidman ole aika pitkä ja siro, tosin edustaa vähän eri rakennetyyppiä kuin suomimamma, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
mietin vaan voinko olla siro, ei siinä sen kummempaa.
Kyllä sä olet siro. Tunnistan itsessänikin sirouden ihailun ja se välillä ärsyttää :/ Mutta tällaiseen yhteiskuntaan me ollaan kasvettu. Tai ehkä se on biologiaa, sirous yhdistetään nuoruuteen ja nuoruus hedelmällisyyteen.
Eihän siro ruumiinrakenne liity pituuteen, eikä monetkaan lyhyet naiset ole siroja.
Itselläni tulee sirosta mieleen nimenomaan sellainen pitkähkö tai vähintään keskipituinen, joutsenkaulainen ja linnunluinen hoikka nainen. Sirolla on pitkät ja ohuet raajat.
Nuoret tytönkuikelot on niin kapeita ja pitkiä, kuin lipputankoja :D
Pitkä nainen mielletään usein sellaiseksi, jota ei voi vetää suloisesti kainaloonsa tai "suojella". Eikä mies siinä rinnalla kovinkaan hyvin pääse omasta pituudestaankaan loistamaan, jos naisen pää on samalla korkeudella. Mutta on niitä silti miehiä, jotka kyllä pitävät pitkistä naisista. Kuten malleista. Kai nämä miehet sitten haluavat muuta kuin noita em. asioita naiseltaan. Ja kun katsoo lehtiotsikoita, kuinka paljon mm. upeita malleja kohdellaan huonosti, niin ei heitä kohtaan kyllä silloin kovin suojelevasti suhtauduta miesten taholta.
Jos painaa max. 50 kiloa