40-kymppiset tulossa. Ideoita?
Ketä voisi auttaa; täytän pyöreitä tänävuonna ja juhla tila on jo varattuna. Kaipaisin vielä ohjelma ideoita ja -ehdotuksia. Vieraita on parikymmentä ja tuttuja muutama. Joten esim kaiken laiset vinkit peliilloista tai muista tervetulleita.
Kommentit (38)
Hyvää musaa. Kunnon äänentoistolaitteet ja spotifysta soittolistaan biisejä vuosien varrelta
Mulla on tulossa omat viisikymppiset. En aio näin syrjäytyneenä juhlia eikä ole rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tulossa omat viisikymppiset. En aio näin syrjäytyneenä juhlia eikä ole rahaakaan.
Toivotan kuitenkin hyvää syntymäpäivää Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää musaa. Kunnon äänentoistolaitteet ja spotifysta soittolistaan biisejä vuosien varrelta
Kiitos vinkistä!
AP
Perinteiset. Eli et maksa tietty itse mitään, vaan varaat baarin vipin ja jokainen saa maksaa. Ostat ns. paketin että 40 vierasta saa jakaa kaksi skumppaa ja yhden vodkan. Et ota lahjoja, mutta teet numeron jokaisesta joka sen tuo. Itse vetelet hyvät jurrit kun aina joku tarjoaa synttäreiden kunniaksi. Loppuillasta suutelet sen työkaverin-kaverin kanssa, mitä olet aina miettinyt, muttet ole koskaan tehnyt aloitetta kun olet naimisissa. Tulet sitten taksilla kotiin kaverien kanssa, joille lupaat maksaa taksista puolet. Sitä et koskaan maksa, vaan darrassa riitelet Riikan kanssa Joonaksesta, jota kumpikaan ei saanut tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiset. Eli et maksa tietty itse mitään, vaan varaat baarin vipin ja jokainen saa maksaa. Ostat ns. paketin että 40 vierasta saa jakaa kaksi skumppaa ja yhden vodkan. Et ota lahjoja, mutta teet numeron jokaisesta joka sen tuo. Itse vetelet hyvät jurrit kun aina joku tarjoaa synttäreiden kunniaksi. Loppuillasta suutelet sen työkaverin-kaverin kanssa, mitä olet aina miettinyt, muttet ole koskaan tehnyt aloitetta kun olet naimisissa. Tulet sitten taksilla kotiin kaverien kanssa, joille lupaat maksaa taksista puolet. Sitä et koskaan maksa, vaan darrassa riitelet Riikan kanssa Joonaksesta, jota kumpikaan ei saanut tanssilattialla.
Tämä ei kuullosta siltä mitä haen juhlilta. Kiitos kuitenkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö barokkimusiikista yhä? Se tais olla suosiossa kun olit teini.
Tykkään rokkimusiikista kyllä ilman tuota ba:ta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolijumppaa ja kosteuttavien emätinvoiteiden tuote-esittelijä paikalle.
Tämähän auttoi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuullosta siltä mitä haen juhlilta. Kiitos kuitenkin.
AP
KuuLLostaminenkin vielä.
Tehkää neljäkymmentäkymppisjuhlissa piirrustuksia!
Paljon maksettuja miehiä että naiset saa kovaa edestä ja takaa.
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei halua muusikkoa.
Tein jo pientä kalluppia ja näyttäisi olevan haluttu ohjelma numero. Kitara soittoa, ja laulua. Kyllä itsekkin tykkäisin vieraana.
AP
Ootpas saanut ikäviä kommentteja. Älä välitä niistä :) Moni tykkää juhlista ja jos ei tykkää, niin jättäköön menemättä.
Minä pitäisin jonkun rennon puheen eli vaikkapa vähintään kiittäisin, että olette tulleet paikalle jne. Jos porukka ei tunne toisiaan, niin oheen sellainen leikki, jossa kyselet esim. "kenen kanssa olen olen ollut koulussa/tarhassa/soutamassa/saunassa/baarissa....." Yritä keksiä hauskojakin sekaan ja porukka nostaa aina sitten vaikka käden ylös. Tämä ei jännitä ketään ja ihmiset oppii vähän tietämään kuka kukin on.
Ruokaa, juomaa ja musiikkia.
Täällä moni valittaa kaikesta ja aina joku asia väärin ja vialla, onneksi meillä useilla on paljon hauskempia ja rennompia ystäviä ja juhlavieraita :)
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensimmäisenä kirjoittamaan.
Huolestuttavaa että yli 30 tätä peukuttaneella on sarkasmitutka epäkunnossa 🙄
Eiköhän ap ole kerännyt aloitukseen perinteisiä kirjoitusvirheitä.
Lyhyeen tyssäs sun mukamas hauska "en osaa äidinkieltä vaan hassusti kirjoittelen" provo.
Näin siinä käy kun ei osaa.
Minä kyllä ajattelin.
AP