Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?

Vierailija
21.05.2023 |

Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?

Kommentit (814)

Vierailija
261/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.

Vierailija
262/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska harrastus, liikuntaa tulee mukavasti ja huomaamatta. Yksi kierros kestää pari tuntia ja matkaa tulee 5-7 km, riippuen radasta.

Ihan hyvin voisi kysyä, mikä siinä koiran ja narun ulkoiluttamisessa viehättää? 

Frisbeegolfiassa ei edes hengästy ja ne kaljat ja boomboxi todellakin luukuttamassa näkyy kuuluvan siihen lajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi harrastaa kyseistä lajia, koska riuhtominen sattuu minuun oikeasti. Olen kokeillut. Nivelet ei terveet ja lihakset revähtää herkästi.

Surullistakin se olisi yksin niitä kiekkoja viskellä.

M

Vierailija
264/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.

Vierailija
265/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorehko miesystävä tutustutti lajiin viime syksynä. Hän on käynyt eri radoilla teini-ikäisen poikansa kanssa. Sanoisin että itseäni ilahdutti hommassa se että eritasoiset voivat mainiosti heitellä porukassa, sopii kaikille. Rauhallista, voi esim metsäradoilla samalla nauttia ympäristöstä. Ei vaadi ihmeitä välineiltä. Radat tietenkin kuluttavat maastoa, mutta moneen muuhun harrastukseen verrattuna ainakin nopeasti ajateltuna melko vähän ymp kuormittava harrastus? Itselläni teini ja 9-vuotias, mukavaa rauhallista yhdessä oloa ja ulkoilua samalla turisten!

Vierailija
266/814 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
267/814 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle

Vierailija
268/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
269/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mikään. Se on vain muodikasta niin kaikkien tulee sitä tehdä. Onneksi se on jo kohta unohtunut kuten padelkin.

Vierailija
270/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)

Taas tämä hörhö joka kuvittelee, että tällä palstalla on vain yksi kirjoittaja :-D

Vierailija
271/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallasi laitoit

Vierailija
272/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä

Vierailija
273/814 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja!

Vierailija
274/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis

Vierailija
275/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Vierailija
276/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla on pushupit vähä noloo

Vierailija
277/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina aloitukseen, osa ihmisistä on koiriakin tyhmempiä.

Noi on noita tyhjänpäiväisiä lajeja, joita silloin tällöin keksitään. Joillain ihmisillä on ihmeellinen tarve tarttua sitten näihin "lajeihin" hirveellä innostuksella, pakko mielteen omaisesti harrastaa niitä. En tajua miten jotkut jaksaa viihtyä tuollaisen parissa, näkemäni perusteella joku 5 min olisi tarpeeksi minulle.

Mutta eiköhän joskus about 5 vuoden päästä koko laji ole lähes unohdettu, ja tyhjänpanttina ruostuvia frisbee golf maaleja vai mitä häkkyröitä ne on, puretaan sitä mukaa kuin puistojen ym. ylläpidosta vastaava henkilöstö kerkee, veronmaksajien rahoilla...

Vierailija
278/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä ole paljon vaihtoehtoja. Kirjasto tai frisbeegolf...

Vierailija
279/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuorehko miesystävä tutustutti lajiin viime syksynä. Hän on käynyt eri radoilla teini-ikäisen poikansa kanssa. Sanoisin että itseäni ilahdutti hommassa se että eritasoiset voivat mainiosti heitellä porukassa, sopii kaikille. Rauhallista, voi esim metsäradoilla samalla nauttia ympäristöstä. Ei vaadi ihmeitä välineiltä. Radat tietenkin kuluttavat maastoa, mutta moneen muuhun harrastukseen verrattuna ainakin nopeasti ajateltuna melko vähän ymp kuormittava harrastus? Itselläni teini ja 9-vuotias, mukavaa rauhallista yhdessä oloa ja ulkoilua samalla turisten!

Hei, tiedätkö muuten miten voit paremmin nauttia maastosta ja luonnosta kuin tuon fb-golfin parissa?

Ihan vaan pistämällä vaelluskengät tai lantsarit jalkaan, repun selkään ja lähtemällä kävelemään metsään, tai kansallispuistoon merkityille poluille. Ja tätä varten ei tarvii metsämaastoa tärvätä rakentamalla sinne jotain frisbee golf ratoja. 

On tämä ihmeellistä, miten sen mahdollistamiseksi että jotkut voi luonnosta nauttia, pitää lanata maisemaa uuteen uskoon, ja rakentaa sinne sitä sun tätä...

Ja mä en edes ole mikään viherhihhuli!

Vierailija
280/814 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska harrastus, liikuntaa tulee mukavasti ja huomaamatta. Yksi kierros kestää pari tuntia ja matkaa tulee 5-7 km, riippuen radasta.

Ihan hyvin voisi kysyä, mikä siinä koiran ja narun ulkoiluttamisessa viehättää? 

Frisbeegolfiassa ei edes hengästy ja ne kaljat ja boomboxi todellakin luukuttamassa näkyy kuuluvan siihen lajiin.

Joku hengästyy ja joku ei. En voi kuvitella hengästyväni vaikkapa koiran ulkoiluttamisessa, 5 metriä kävelyä ja kusetus jne. 

Jos tasaisella pyöräilee hidasta vauhtia, niin ei hengästy.

Kävin äsken uimassa, mutta en kyllä hengästynyt.

Frisbeegolfin harrastajana en itsekään pidä kaljoittelevista ja musiikkia huudattavista seurueista, mutta olen törmännyt heihin radoilla harvoin. Eiköhän näitä riitä joka lajiin, kun puhutaan harrastelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi