Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syödäänkö teillä parisuhteessa viikonloppuherkkuja?

Vierailija
20.05.2023 |

Esim. sipsejä, karkkia-irtomakeisia, suklaata, ranskiksia, mäkkäri-hesemättöä, limsoja, pitsaa, jäätelöä sun muuta. Miksi?

Järkytyin kun mies ehdotti että ostettaisiin tuollaisia viikonlopuksi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään herkkuja silloin kun mieli tekee päivästä riippumatta.

Vierailija
42/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aina syönyt tasan mitä haluan, riippumatta siitä mitä muut syö, mies tai kukaan muukaan.

Kyllä perheenä syödään mäkkiä tai pitsaa jos ei jaksa tehdä ruokaa, tai loman/vapaiden alkamisen kunniaksi. 

Mies ei varsinaisesti kauheasti syö herkkuja, mutta ei senkään suu ole tuohesta tehty.

Minä ja lapset kyllä vedetään herkkuja sit liikaakin.

Elämässä on niin vähän nautintoja, että jos itseltään kieltää vielä herkutkin, niin mitä jää? Mikä on elämän tarkoitus? Kärsiä ja kuolla pois?

Ajattelet erittäin radikaalisti. Joillekin herkut eivät ole pitsaa, jäätelöä ja karamelleja vaan jotain terveellisempää. En ole ap, mutta en syö mitään aloituksessa lueteltuja herkkuja. Kukin syököön mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Joka viikonloppu syötte pitsaa?

Onko siinä jotain huonoa? Meillä ainakin pitsa on normihommaa välillä viikonloppuisin. Välillä kalaa, välillä kasviksia, välillä kinkkua, välillä kanaa... Itse tehty täysjyväpohja. Kiva ja helppo, tulee käytettyä kaikki jämät viikolta pitsaan, siitä jää usein vielä seuraavalle päivälle. Pitsan kanssa aina monipuolinen salaatti.

Vierailija
44/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole parisuhteessa mutta tuttavapariskunta vietti koko viime kesän lomansa eli n. kuukauden siten että makasivat vain makuuhuoneen sängyssä ja katselivat sarjoja ja söivät kebabeja ja pizzoja ja karkkia ja limua ja kaljaa joita lähetti toi ovelle joka päivä. Pimennysverhot ikkunan edessä, ilmastointi päällä ja mihinkään muualle eivät poistuneet makkarista kuin vessaan ja avaamaan ovea ruokakuljetuksille vilttiin kääriytyneenä. Ovat ylipainoisia molemmat.

No ihan varmasti ovat tuon kuurin jälkeen.

Tuli paha olo. 🤢

Vierailija
45/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole parisuhteessa mutta tuttavapariskunta vietti koko viime kesän lomansa eli n. kuukauden siten että makasivat vain makuuhuoneen sängyssä ja katselivat sarjoja ja söivät kebabeja ja pizzoja ja karkkia ja limua ja kaljaa joita lähetti toi ovelle joka päivä. Pimennysverhot ikkunan edessä, ilmastointi päällä ja mihinkään muualle eivät poistuneet makkarista kuin vessaan ja avaamaan ovea ruokakuljetuksille vilttiin kääriytyneenä. Ovat ylipainoisia molemmat.

Lähetit eivät tuo kaljaa.

Vierailija
46/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut on noita. Joskus vähän aikuisempia versioita punaviinin kanssa eli juustoja, patonkia, parman kinkkua yms salami tyyppisiä makkaroita, kylmäsavulohat, oliiveita yms tapas hommia.  Nythän ei tuollaissiin enää ole todellakaan varaa, eli sipsipussilla ja kaljalla mennään useammin. Johonkin Jouluun voi sitten sijoittaa enemmän.

Vierailija
47/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ruokabudjetti sata euroa eikä herkut enää mahdu. Sunnuntaisin syön toisen perunan. 

Vierailija
48/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään herkkuja juu.

Limsasta, karkista ja jäätelöstä ei tykätä, eikä oikein syödä mitään makeita.

Mutta saatetaan ostaa juustoja ja keksejä, sekä viiniä.

Tai sitten ihan vaan sipsiä ja dippiä.

Välillä tehdään joku tietty ruoka pe-tai la-illaksi, kuten pizzaa tms. mutta se on sitten koko perheelle.

Muuten jokaisella on jotain herkkua, minkä itse haluaa viikonlopuksi.

Vierailija
49/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat vuorotöissä, joten syödään herkkuja silloin kun on molemmilla vapaata. Jäätelöpuikkoja siis.

Vierailija
50/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä noosta herkuista niin perusta. Ruoka on polttoainetta. En jää bensa-asemallakaan mittarille runkuttamaan sitä pistoolia ja mehustelemaan pitkiä aikoja tankkaustapahtumaa. Tankki täyteen ja mielenkiintoisempiin hommiin.

Vierailija
51/52 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jos ollaan tehty jotain rankempaa. Lauantaina poljettiin yli 30 kilsaa ja mies halusi sipsiä, oli varmaan suolahukkaa :D

Vierailija
52/52 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan syödään kyllä noita ap:n luettelemia "herkkuja" muttei sentään joka viikonloppu. Viimeksi herkuteltiin itsetehdyllä lohipiirakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi