B-Peth -kokeesta kokemuksia?
Hei, onko muilla kokemuksia kyseisestä laboratoriokokeesta, joka mittaa alkoholin kulutusta jopa 2-4 viikkoa takautuvasti? Voiko odottaa hyvää tulosta 2 viikon juomattomuuden jälkeen, jos juominen on ollut hyvinkin runsasta sitä ennen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyi tulos tänään, oli 0,09 eli yli viitteen (0,05-0,30). Tietääkö kukaan miten lääkäri reagoi näihin? En tiennyt tuosta verikokeesta mitään ennen näytteenottoa, ja olin juonut neljä päivää aiemmin paljon alkoholia. En ole aloittajan kanssa samassa tilanteessa, vaan olen menossa psykiatrille, huumeseula virtsasta myös katsottu, se oli negatiivinen.
Eihän tuo ole yli viitteen jos on 0,09. Jos se on enemmän kuin tuo 0,30 niin sitten olis
Mitä tapahtuu jos on yli 0,30?
Uusintatesti. Jos ei saa alle 0.3 niin päihdeseurantaan ja kortti kuivumaan.
Ei ihmisiltä ajokorttia pois oteta vaikka joisi 20 kaljaa päivässä, kunhan ei kännissä aja.
Toivottavasti kaikki näkyy. Hyvä vaan että te juopot paljastutte työpaikoilla.
Ei ihmisiltä ajokorttia pois oteta vaikka joisi 20 kaljaa päivässä, kunhan ei kännissä aja
Kyllä otetaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisiltä ajokorttia pois oteta vaikka joisi 20 kaljaa päivässä, kunhan ei kännissä aja
Kyllä otetaan
No toivoa sopii, että tuollaiselta rapajuopolta otetaan. Vaikuttaahan tuollainen jo ajokuntoon väkisin, vaikkei juuri ajohetkellä olisikaan humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kolmen päivän ränni 3,5 vk ennen koetta. Sen jälkeen yksittäisiä kaljoja. Arvo oli 0,10.
Tuota juopottelua oli pari sellaista yksittäistä iltaa kun join humalaan itseni. Sitä ennen piitkä raittiusjakso.
Ettei kuulostaisi niin pahalta niin täsmennän ränniäni eli 1 ilta baarissa aamuun asti, seuraavana päivänä noin 10 oluen korjaussarja ja oisko 4 olutta sitten kolmantena.
Sama
En laskisi ränniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyi tulos tänään, oli 0,09 eli yli viitteen (0,05-0,30). Tietääkö kukaan miten lääkäri reagoi näihin? En tiennyt tuosta verikokeesta mitään ennen näytteenottoa, ja olin juonut neljä päivää aiemmin paljon alkoholia. En ole aloittajan kanssa samassa tilanteessa, vaan olen menossa psykiatrille, huumeseula virtsasta myös katsottu, se oli negatiivinen.
Eihän tuo ole yli viitteen jos on 0,09. Jos se on enemmän kuin tuo 0,30 niin sitten olis
Ei ihmisiltä ajokorttia pois oteta vaikka joisi 20 kaljaa päivässä, kunhan ei kännissä aja.
Ei muuten pidä paikkaansa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
1.5 mitäs tarkoittaa?
Hurjalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty tässä arvioimaan tulosta, koska se, miten runsaasti alkoholia on ennen juomattomuusjaksoa on käyttänyt, vaikuttaa. Joka tapauksessa se on raittiin kahden viikon jälkeen parempi, mutta sen tarkempaa tulosta ei saa muuten kuin antamalla näytteen.
Mikä vastaus tää on? Idiot itsestäänselvyyttä..
Kuulostaa siltä että alkoholia on maistunut reilusti yli 50g vuorokaudessa pidemmän aikaa. Toivottavasti on ollut etes hauskaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Psyk.sh.
Korkea kolesteroli pitää arvon pitkään korkealla.
Noinhan siinä käy, kaikki muu hoito jää saamatta jos tuossa testissä raja ylittyy.