Missä on mies 29v+1v? Hopeakettu? Ammattivalittaja?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista yksikään mikään hyvä provoaja ollut. Mies 29v1v ja Hopeakettu olivat naistenvihaajia ja ammattivalittaja joku elämäänsä tylsistynyt.
Hel-Nycciä on joskus ollut ikävä, oli aikoinaan suht monipuolinen trolli.
Heluna kirjoittelee täällä paljon julkkisketjuissa ja usajuttuja ja ihmissuhteita miettii. Luuseri, jolla ei ole muuta elämää kuin keksiä päästään fantasioita.
Onko hän se tyyppi, jolta puuttuvat ä- ja ö-pilkut ja joka ei hahmota sitä, että Suomessa on sama netti kuin USA:ssa?
Onkohan mies 29 se uusi mies 37v joka haluaa ydinperheen? Ikä täsmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mies 29 se uusi mies 37v joka haluaa ydinperheen? Ikä täsmäisi.
Hän ei koskaan halunnut perhettä tai vaimoa vaan teininaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista yksikään mikään hyvä provoaja ollut. Mies 29v1v ja Hopeakettu olivat naistenvihaajia ja ammattivalittaja joku elämäänsä tylsistynyt.
Heluna kirjoittelee täällä paljon julkkisketjuissa ja usajuttuja ja ihmissuhteita miettii. Luuseri, jolla ei ole muuta elämää kuin keksiä päästään fantasioita.
Onko hän se tyyppi, jolta puuttuvat ä- ja ö-pilkut ja joka ei hahmota sitä, että Suomessa on sama netti kuin USA:ssa?
Samassa ketjussa kyllä. :D
Vierailija kirjoitti:
Missä äitihullu/kivikissa?
Edelleen täällä. Eilenkin oli.
Osa ehkä saanut lääkityksen kohdalleen ja pakkomielteet paremmin kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ehkä saanut lääkityksen kohdalleen ja pakkomielteet paremmin kurissa.
Tai saanut potkut sanomalta.
Vierailija kirjoitti:
Mies29v+1 lienee löytänyt itselleen muuta tekemistä. Hänen entinen nimimerkkinsä oli Mies1985, joten hän alkaa olla 38-vuotias. Ehkä hän istuu jossain peilin edessä ja kiskoo atuloilla harmaita hiuksia päästään.
Samaa ikäluokkaa kuin kelpuuttajajankuttaja/ hiusrajamies siis :D
Allun valitusta on jo tavallaan ikävä. On niin surullisia ne sen naisseikkailu(yritykset).
Ehkä vihdoinkin lääkitys osunut kohdilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko pidemmällä osastojaksolla? Mulle tosin jäi vähän epäselväksi, että oliko yksi ja sama henkilö kyseessä vai kaksi hullua? Mut jos molemmat poissa, niin todennäköisimmin sama henkilö.
Yksi ja sama henkilö on kyseessä. Äitihulluksi häntä kutsutaan siksi, että aloitti lukemattoman määrän ketjuja, joissa analysoi ja syyllisti äitiään siitä, että hänestä oli tullut sellainen kuin on. Kivikissa-nimitys sai muistaakseni alkunsa siitä, kun joku kyseisen henkilön lapsista oli tuonut ulkoa kiviä ja leikkinyt niiden olevan kissoja, ja tämä oli jostain syystä ollut hänelle liikaa.
Se ei tietenkään haitannut, että lapsi leikkii kivien olevan kissoja, vaan se, että MIES antoi lapsille luvan tuoda kivet sisälle. Kivet, jotka olivat isoja, teräviä, naarmuttavia ja vaarallisia esim varpaille. Mies jätti kieltämisen ja *ikävänä ihmisenä olon* minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko pidemmällä osastojaksolla? Mulle tosin jäi vähän epäselväksi, että oliko yksi ja sama henkilö kyseessä vai kaksi hullua? Mut jos molemmat poissa, niin todennäköisimmin sama henkilö.
Yksi ja sama henkilö on kyseessä. Äitihulluksi häntä kutsutaan siksi, että aloitti lukemattoman määrän ketjuja, joissa analysoi ja syyllisti äitiään siitä, että hänestä oli tullut sellainen kuin on. Kivikissa-nimitys sai muistaakseni alkunsa siitä, kun joku kyseisen henkilön lapsista oli tuonut ulkoa kiviä ja leikkinyt niiden olevan kissoja, ja tämä oli jostain syystä ollut hänelle liikaa.
Miksi jankutat paskasta provohahmostasi? Ketään ei kiinnosta, lopeta jo.
Ei se ollut minä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa päsmeltää nyt Harry ja Meghan-keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimesin itseni Kristallikissaksi ja kirjoittelen toisinaan sillä nimellä. Nuohan eivät ole oikeita nimiäni :)
Ok, mutta siis edelleen olet yhtä sekaisin kuin ennenkin? Vai oletko hoitanut kuuppasi kuntoon?
En ole ollut sekaisin, masentunut ja ahdistunut vain. Mutta isäni kuoli 2019 ja perin siinä 1,5 miljoonan euron perinnön. Sen jälkeen on ollut monia kivoja hetkiä perintövarallisuutta hoitaessa ja tavatessa ihmisiä siihen liittyen.
Muutenkin suhteessa äitiini perintö suitsi häntä (vihdoin) oikealla tavalla. Ei hypi enää silmilleni niin törkeästi kuin ennen. Jos hän törkeilee minulle sanon, että *en anna sulle yhtään apua jos et ole nyt kunnolla!* ja hän joutuu nöyrtymään antamaan minullekin arvon. Se oli ihan kivaa :D Niin sen ois pitänyt olla AINA, koska hänellä ei ois saanut olla mitään syytä kiusata omaa lastaan. Se todella vei itsetuntoani pahasti. Mutta perintö on palauttanut sitä paljon. Olihan se sitä elämää, jota isäni ja hänen äitinsä elivät (Varakkuus).
Täällä on nykyään hyvin aggressiivsta henkilöön käyvää haukkumista. Ihan sama mikä ketjun aihe on, niin muutaman viestin jälkeen se kääntyy toisten kirjoittajien solvaamiseksi ja motiivien tivaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat paskasta provohahmostasi? Ketään ei kiinnosta, lopeta jo.
Kappas, kuka se ilmestyikään linjoille. Olisi kannattanut miettiä kahdesti, kannattaako jankuttaa palstalla vuositolkulla äidistä ja kivillä leikkineestä lapsesta. Hienosti sanottuna profiloiduit niin vahvasti, että näistä kahdesta pakkomielteestä sinut yhä muistetaan.
Miksi luulit tuota kirjoittajaa minuksi? Olet vähän vammainen ja tykkäät haukkua muita?
Mulle on aivan sama, miksikä anonyyminä tällaisella räkä-palstalla *profiloiduin*. Mun oikea elämäni on miljoonavarallisuuden värittämää ja ennen kaikkea turvaamaa, toisin kuin sulla, raukka.
Nytkin tilasin aurinkopaneelit katolle, 21 paneelia :)
Kirjoittelen mä täällä myös ilman nimimerkkiä, totta kai, mutta en kyllä jankkaa minkään aiheen parissa, eli en ole mikään narsistihullu saati mistään muusta aiheesta kiinnostunut. Tosin pankeille korkojen muodossa rahansa menettäville ihmettelen, että miksi eivät suojanneet isoja lainoja 2020 tai 2021 korkokatolla, kuten mä tein.
Siinä on usein pilkkaava sävy, mutta se on suunnattu juuri heille, jotka tässä ketjussa haukkuvat minua. Vaikka varmaan turhaan, tuskin heillä on edes isoihin lainoihin varaa.
Mähän otin omani perintöveroa varten, se oli 235 000€.
Niin että vähän säälin profiloijiani, pikkuisen menee pieleen noi profiloinnit. Itse ovat jotain täysiä v a j a k k e j a käyttämässä aikaa täällä huutamalla muille, jotka haluavat keskustella omista asioistaan, vaikkapa äitinsä tekemistä vääryyksistä. Niin nämä narsistit tulevat siihen kehumaan, miten sen narsistisen äidin käytös on oikeaa. tietenkin, kun eivät muusta tiedä.
Mä välillä mietin mitä tapahtui Hel-NyCille, hän oli täällä paljon silloin kun itse löysin palstan. Ja kauhulla mietin missä Henna on, hänet tapasin ruokakaupassa ja hän pommitti silloin sairaalan työntekijöitä uhkauskirjeillään ennenkun siirtyi enemmän seurakuntien riesaksi, mutta hän oli aidosti ahdistava tapaus. Äitihullu/kivikissa oli kans jo silloin.
Joskus sillon 10-8v sitten palstan meno ja keskustelukulttuuri oli täysin erilaista, ihmiset oikeasti vastasi, pohti, tuki eikä vaan vittuillut kilpaa. Aika surullinen ajankuva tämä palsta, kuitenkin minusta paljastaa sen pahoinvoinnin mikä yhteiskunnassa on rajusti lisääntynyt.
Kuka muista sitä Hanska-nimimerkkiä?
Kirjoitteli vuoden 2016 syksyllä ja vielä vuoden 2017 tammikuussa. Oli mies, joka väitti olevansa joku ihmissuhdeasiantuntija, ja lukeneensa yliopistossa jotain ihmissuhde-juttuja.
Joskus puhui ihan suht fiksuja ja asiallisia juttuja, mutta monesti oli sellainen rasittava pätijä, joka ei kykenyt hyväksymään hänen kanssa erimieltä olevia näkökantoja ja ilkeili silloin kaikille muille.
Lopetti kirjoittelun tosiaan jossain siinä vuoden 2017 alussa, ja viimeisissä viesteissään perusteli lopettamistaan sillä, kun mukamas sai liikaa "epämielusia kommentteja" omiin aloituksiinsa.
Taisi olla kans vain joku tylsistynyt ihminen, joka halusi vain trollata oman aikansa.