Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on mies 29v+1v? Hopeakettu? Ammattivalittaja?

Vierailija
20.05.2023 |

Kaikki vanhat hyvät hahmot ovat kadonneet...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikkea ilman, että mun on itse ikinä tarvinnut hankkia niitä. 

Keskiluokka kuukausisijoittaa saadakseen osakesalkun, mä olen saanut elämässäni osakkeita, joiden arvo on useamman satatuhatta.

Keskiluokka ottaa asuntolainaa, että pystyy asumaan omistusasunnossa. 

Mä sain asunnon lahjaksi, kun olin pieni.

Keskiluokka osti korona-aikana mökin. Mä olen saanut mökin lahjaksi.

Keskiluokka ehkä jättää asuntonsa sijoitusasunnoksi muuttaessaan.  Mä olen perinyt noin 5 sijoitusasuntoa.

Keskiluokka haaveilee lomakodista etelän auringossa. Mulla on sellainenkin, lahjaksi saatu, kun isä rakennutti sen minun nimiini. Lahjaveroahan siitä ei maksettu ikinä ja veron perimisoikeus on jo vanhentunut :) Leski hallitsee sitä vielä, mutta hänen kuoltuaan se on mun hallinnassanikin.

jne.

Vierailija
62/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että k a d e h t i k a a :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti jankuti jankuti. Kristallikissa on ihan entisensä. Edes jotain pysyvää tällä palstalla.

Vierailija
64/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

Hauskasti hiljeni ketju, kun yksi kiusaamanne henkilö onkin saanut elämältä enemmän, kuin Te.

Tai kaikki eivät ole ehkä olleet kiusaajiani, mutta kuitenkin täysin pihalla siitä, miten narsistiäidin kiusaamaa ihmistä tuetaan jne.

Palsta on sunnuntaiaamuisin aika hiljainen, joten ehket siksi saa vastakaikua.

En tunne sinua enkä ole koskaan kuullutkaan nimimerkkiäsi. Tulin kuitenkin sanomaan sen, että nimettömällä keskustelupalstalla on ihan turha kerskailla omaisuudellaan tai ominaisuuksillaan, kun niitä ei kukaan näe. Minä esimerkiksi voin sanoa, että minulla on ihan kaikkea hyvää 25 % enemmän kuin sinulla, etkä sinä voi todistaa toisin. Jankuttaa tietysti voidaan, mutta olisiko se nyt vaivan väärti.

65/66 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista yksikään mikään hyvä provoaja ollut. Mies 29v1v ja Hopeakettu olivat naistenvihaajia ja  ammattivalittaja joku elämäänsä tylsistynyt.

Hel-Nycciä on joskus ollut ikävä, oli aikoinaan suht monipuolinen trolli.

Mies29'stä en tiedä mutta vastaan omasta puolestani. Olen naisen rakastaja😘 Tosin rakkaus on aika teoreettista koska ei ole naista😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
66/66 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä