Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukuin hyvin raskaan yövuoron jälkeen 9,5h

Vierailija
20.05.2023 |

Siinäpä se. Unohdin laittaa kellon ja päivätyöläinen mieheni herätti klo 17 jälkeen, että alapas nousta seuraavaa varten. Täyttä tykitystä oli eilisestä kello 22 eteenpäin. Nyt tässä kohta lounasta ja suihkuun. Olo on levännyt ja virkeä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan hirveätä tehdä yötöitä. Tsemppiä.

Vierailija
2/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan hirveätä tehdä yötöitä. Tsemppiä.

Kiitos paljon. :) Yötöissä on oma viehätyksensä, siksi teen niitä mielelläni. Ja toki parempi palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kuin ap:llä.

Teen yötyötä ja olo on levännyt ja virkeä ainoastaan kun saan mennä myöhään aamuvarhain nukkumaan ja herätä ilman herätyskelloa.

Oon tehny normi 7-15 työtäkin ja se olu yhtä hvettiä se nukkuminen ja herätyskellot

Vierailija
4/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kello olisi herätyänyt jos et olisi sitä unohtanut. Itse en oikein koskaan laitta herätyskelloa yövuoron jälkeen jos nyt ei satu olla erityistä menoa.

Vierailija
5/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama kuin ap:llä.

Teen yötyötä ja olo on levännyt ja virkeä ainoastaan kun saan mennä myöhään aamuvarhain nukkumaan ja herätä ilman herätyskelloa.

Oon tehny normi 7-15 työtäkin ja se olu yhtä hvettiä se nukkuminen ja herätyskellot

Mulle kans yöihmisenä aamut ovat vaikeimpia. Joudun tekee ihan töitä sen eteen, että saan itseni ennen 10 sänkyyn. Tarvitsen unta kuitenkin 8-9h ennen vuoroa. Ap

Vierailija
6/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tein paljon yövuoroja, pari vuotta pelkkää. Sitten yhtäkkiä jokin muuttui enkä saanutkaan nukuttua vuorojen jälkeen kunnolla. Vaihdoin myös työpaikkaa jossa ei tarvinnut tehdä yövuoroja.

Nykyään lemppareita on aamuvuorot kun saa olla ajoissa työpaikalla, pääsee ajoissa pois ja päivää on vielä paljon jäljelläkin. Ei sitä oikeastaan tajunnutkaan kuin vasta nyt paljon jälkeen päin miten paljon yötyöläisen elämä rajoittaa ja muuttaa normaaleja sosiaalisia kontakteja ja elämää, kun päivät meni nukkuessa.

Vierailija
7/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kello olisi herätyänyt jos et olisi sitä unohtanut. Itse en oikein koskaan laitta herätyskelloa yövuoron jälkeen jos nyt ei satu olla erityistä menoa.

1630 herään, että jää hyvin aikaa ennen seuraavaa vuoroa. Ap

Vierailija
8/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1630 herään, että jää hyvin aikaa ennen seuraavaa vuoroa. Ap

Vähän kiireen tuntu jää jos herään klo 19 sta mutta toki yleensä heräilen noin klo 14-16 välillä ilman kelloa, jos herään enemmin saatan mennä nukkumaan uudelleen silloin voin laittaa kellonkin herättämään noin puoli tuntia ennen töihin lähtöä.