Jos tulisi uusi pandemia, suostuisitteko enää rajoituksiin?
Lähtisittekö siis samanlaisiin rajoituksiin, hysteriaan ja painostukseen mukaan, kuin koronan aikana oli?
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En noudattaisi. Minut melkein pahoinpideltiin kun en käyttänyt maskia. Silti sairastin koronam kaksi kertaa enkä ottanut yhtään rokotusta. Siihen oon tyytyväinen.
"Silti" vai "siksi" ?
Tarkoitin siis, että en käyttänyt maskia ja sairastin koronan kaksi kertaa mutta silti olen tyytyväinen, etten ottanut rokotusta. Selvisin todella vähällä . Perusflunssa .
Serkullani ei ollut perusflunssa. Vei hengen.
Osanotto veljesi puolesta mutta se oli se rokotus joka vei veljesi hengen eikä korona.
Sinulla on tuo diagnoosin teko helppoa:
- roikkuu naru kaulassa katosta - rokote tappoi
- niska murtui peräänajossa - rokote tappoi
- putosi rakennustelineiltä - rokote tappoi
- oli ollut syöpä 10 vuotta - rokote tappoi
- Alzheimer loppuvaiheessa - rokote tappoi
jne jne
Eiköhän se riipu ihan sen seuraavan pandemian vakavuudesta. Ebolan tappavuus hidastettuna ja koronan leviämisnopeus, niin eiköhän aika moni usko rajoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraava pandemia tulee, niin luonnollisesti noudatan terveysviranomaisten ohjeita ja suosituksia estääkseni omalta osaltani sen yhteiskunnalle tuhoisat vaikutukset. Ohjeiden ja määräysten noudattamisen tärkeydestä saimme jo hyvän kuvan koronapandemian alkuvaiheista alkaen.
Mikä tiukkapipo. Osaatko edes nauttia yhtään mistään?
Minä luulen, että hän osaa nauttia paljon enemmän kuin sinä, kun hänen ei tarvitse koko ajan pelätä myrkkypiikkiä, WEFiä, NSAta, SUPOa, avaruusliskoja, name it....
Vau olet oppinut monta uutta sanaa... hehhehe
Keneltäköhän, hehehe
Kokeellisiin hätäisesti kyhättyihin injektioihin en enää koskaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riipu ihan sen seuraavan pandemian vakavuudesta. Ebolan tappavuus hidastettuna ja koronan leviämisnopeus, niin eiköhän aika moni usko rajoituksiin.
Ei jotkut luupäät usko kun kaikkihan on WEF-Klasun suunnittelemaa. No, saavat sitten oman henkilökohtaisen Darwin awardinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraava pandemia tulee, niin luonnollisesti noudatan terveysviranomaisten ohjeita ja suosituksia estääkseni omalta osaltani sen yhteiskunnalle tuhoisat vaikutukset. Ohjeiden ja määräysten noudattamisen tärkeydestä saimme jo hyvän kuvan koronapandemian alkuvaiheista alkaen.
Minä luulen, että hän osaa nauttia paljon enemmän kuin sinä, kun hänen ei tarvitse koko ajan pelätä myrkkypiikkiä, WEFiä, NSAta, SUPOa, avaruusliskoja, name it....
Keneltäköhän, hehehe
No vaikka puliremmiltä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, mutta koronarokotehan ei tunnetusti ole sellainen
Vierailija kirjoitti:
Jo pandemian alkuvaiheet paljastivat, että THL ei ole kartalla siitä, miten tarttuvia kulkutauteja pitää torjua. Siltä suunnalta kuultiin jatkuvasti riskien vähättelyä, ja omat virheet ja vitkastelut pyrittiin lakaisemaan maton alle ja sen sijaan syyllistettiin Krista Kiurua ja demonisoitiin etäkoulu. Säälittävää, miten jotkut nielivät kritiikittä kaiken, mitä "asiantuntijat" suustaan laskivat. Vielä tänä päivänä monet syyttävät kaikista nuorten ongelmista korona-ajan rajoituksia. Ne olivat kuulkaa Suomessa minimaaliset. Jos niitä ei pää kestänyt, se oli jo valmiiksi pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltäköhän, hehehe
No vaikka puliremmiltä.
Joo, osut oikeaan, te denialistihörhöt olette noita viljelleet delirium tremensin kourissa.
jne jne [/quote]
Tämähän on se tapa jolla koronakuolemat tilastoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se juuri on. Tietämätön toki ottaa, kun sedät suosittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltäköhän, hehehe
No vaikka puliremmiltä.
Joo, osut oikeaan, te denialistihörhöt olette noita viljelleet delirium tremensin kourissa.
Keksi jotain omaa. Sulla on köyhä sanavarasto. Taidat olla sellainen hintelä nyhverö.
Pandemia iskee uudelleen. Tietenkin. Ihmiset on nyt opetettu ja heitä saa ajettua laumana mihin suuntaan vain.
Vierailija kirjoitti:
jne jne
Tämähän on se tapa jolla koronakuolemat tilastoitiin.
Puhuttiin rokotekuolemadiagnooseista, tollo!
Vierailija kirjoitti:
Pandemia iskee uudelleen. Tietenkin. Ihmiset on nyt opetettu ja heitä saa ajettua laumana mihin suuntaan vain.
Ei saa kaikkia meitä itsenäisiä ainakaan. Ei ikinä anneta periksi.
Ei eroa nykyisestä muuten kuin että silloin pidin kaupassa maskia, nyt en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän isot lääkefirmat eivät ottaneet sitten mitään vastuuta rokotteista? Jos kerran kaikin puolin turvallisia ja pelastus. Luulisi silloin seisovan innovaationsa takana. Vaan ei. Raportitkin salattu seuraavaksi 50-70vuodeksi
Herättää todella paljon luottamusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltäköhän, hehehe
No vaikka puliremmiltä.
Keksi jotain omaa. Sulla on köyhä sanavarasto. Taidat olla sellainen hintelä nyhverö.
Penkistä 130
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Valtava määrä ihmisiä säästyi rajoitusten ansiosta. Olen kovasti huolissani siitä, että jos tulee todella paha epidemia, niin miten paljon porukkaa kuolee uppiniskaisuuden takia.
Ihmiskunnan suurin ongelma on se että meitä on niin paljon, ihan liikaa. Se päivä jolloin kuluneen vuoden luonnonvarojen tuotto on käytetty on kovin aikaisin. Eli me elämme velaksi, otamme velkaa lapsiltamme jotka saavat vielä maksaa kovan hinnan.
En tiedä mikä olisi oikeudenmukaisempi ja parempi tapa vähentää ihmisiä kuin jokin kulkutauti. Koronan ainoa vika oli siinä että se oli niin onnettoman lievä ja vaaraton tauti, tarttuvuus oli kyllä hyvä.
Tietenkään en suojautunut millään tavalla koronaa vastaan koska se oli moraalinen teko. Jos olisin kuollut se olisi ollut aivan kohtuullista ja yleisen edun mukaista.
Seuraava ja toivottavasti koronaa 100x tappavampi pandemia on ihmiskunnan ainoita mahdollisuuksia selviytyä. Paljon parempi kuin rajoittamaton ydinsota joka tappaa suuren osan muista lajeista.
Ei tarvita mitään pelkkää politiikkaa koko körönä.