Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaistytön kädet täynnä viiltelyarpia

Vierailija
20.05.2023 |

Surettaa, vaikka ovatkin valkoisia ja vanhoja. Mikä ihme ajaa ihmisen tekemään tuollaista...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo kirjoitustyylistä päätellen, mutta jos totta, paras mitä voit tehdä on ottaa kontaktia nuoreen. Vie syömään, leffaan tai mihin vaan, ja kerro vaikka joku tarina omasta nuoruudestasi. Sen varjolla voit sitten mainita, että jos hän ikinä tarvitsee apua tai kuuntelevaa korvaa, olet olemassa. Älä tuputa, mutta ole tarjolla tarvittaessa.

Terveisin, itse nuorena viillellyt, eikä yhden yhtä ihmistä kiinnostanut vointini.

Vierailija
22/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kustantaa hänelle terapiaa yksityiselle. Kallista on ,mutta ei läheskään niin kallista kuin ihmiselämä. Kerran viikossa ja alkuun vähintään vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää toimintaa.

Vierailija
24/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei annettu vyötä lapsena ja meni pää sekaisin kurin puutteesta.

Mulle sitä vyötä annettiin ja käsivarret on täynnä viiltelyarpia. Ihan yhtä lailla pää menee sekaisin siitä pahoinpitelystä, jota kuritukseksi tai "kasvatukseksikin" kutsutaan.

Vierailija
25/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomion hakuinen drama kuningatar.

Kuinka pohjattoman tyhmä ja tietämätön  ihminen voi olla vielä tänäkin päivänä? Missä olet kasvanut? Tajuatko mistään mitään?

Vierailija
26/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei annettu vyötä lapsena ja meni pää sekaisin kurin puutteesta.

Tapa ittes.

Vierailija
27/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää, että joku tekee itselleen pahaa (viiltelee), jos joku muu kiusaa. Mitä ihmeen iloa tai hyötyä siitä on, että itse vielä pahoinpitelee itseään?

Onko vaikea käsittää että häiriintyneissä oloissa kasvaa itseään vihaavia häiriintyneitä ihmisiä joilla on persoonllisuushäiriöitä ja käsitys itsestään täysin arvottomana ihmisenä.

Viiltely mielestäsi selittyy siis siten, että viilteljiä on häiriintynyt ja vihaa itseään ja tekee siksi pahaa itselleen?

Vierailija
28/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittäisivät edes arpensa jos ovat ne tahalleen itselleen aiheuttanut, muuten vaikuttaa siltä että haluavat vain shokeerata ihmisiä kattokaa miten oon kärsiny enemmän kuin muut

Vierailija
29/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, narsistit löysi tiensä syyllisyyden tunteen äärelle ja kappas makkaraa taas vika on uhrissa ja mitään ei ymmärretä vääntelemättä ja kääntelemättä mustaa valkoseks.

Ihan oikeasti, jos muiden hätä suututtaa näin, tapa itses, kukaan ei jää kaipaan ja kaikkien on parempi ilman.

Vierailija
30/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee huomiota.

No antaaka sitä huomiota lapselle, nuorelle!

Joku syy siihen on jos joutuu kipua itselleen tuottamalla huutamaan, että huomatkaa minut.

Vierailija
31/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittäisivät edes arpensa jos ovat ne tahalleen itselleen aiheuttanut, muuten vaikuttaa siltä että haluavat vain shokeerata ihmisiä kattokaa miten oon kärsiny enemmän kuin muut

Mä olen hävennyt itseäni jo aivan riittävästi elämäni aikana. Enköhän näin nelikymppisenä saa jo pukea t-paidan kesällä, jos niin haluan? Vai järkyttääkö se liikaa?

Vierailija
32/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ja viha postit.

Vierailija
33/33 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, narsistit löysi tiensä syyllisyyden tunteen äärelle ja kappas makkaraa taas vika on uhrissa ja mitään ei ymmärretä vääntelemättä ja kääntelemättä mustaa valkoseks.

Ihan oikeasti, jos muiden hätä suututtaa näin, tapa itses, kukaan ei jää kaipaan ja kaikkien on parempi ilman.

Mikähän siinä onkin et heti kun narskun pelikirjan oppii tunnistaan niin ensimmäinen asia joka tulee ekana ilmi on se et ne on ihan uskomattoman typeriä, onko tyhmä ihminen alttiimpi narsististen persoonallisuuden piirteiden pahentumiselle ja kroonistumiselle?

Ihan samanlainen hämmentävä silmien avautuminen kun se et ne ei ole yksilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme