Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömille, sairaille ja köyhille tulossa kuritusvuosia

Eettinen Seija
20.05.2023 |

Nyt laitetaan valtion talous kuntoon. Kaikista tuiista ja sairausmenoista karsitaan nyt roimasti. Jokainen työtön, sairas ja köyhä tulee omassa elämässään tuntemaan katkerasti nämä leikkaukset. Ne on kuitenkin tehtävä, Annikakin antas niille tukensa.

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te plösöt porvaripossutrollit välillä vaikka lenkille.

Vierailija
22/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö..kelagold-kortilla pärjää hienosti.

Mistä tän saa? Perussuomalaisten puolue toimistosta? Vai tavaratalo kärkkäisestä? Niiltä suunnilta eniten sitä hehkutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään jaksetaan katsoa kun nykyajan aateliset, eli osakkeiden suuromistajat voivat vaurastua sukupolvesta toiseen pistämättä tikkua ristiin yhteiskunnan eteen jää nähtäväksi. Tilanne kuitenkin on se, että isoisän taloudelliset uroteot vaikuttavat lapsenlapsiin ja heidän lapsiinsa niin että he vaurastuvat tekemättä itse mitään. Aivan kuten aateliset aikoinaan. Niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
24/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun kokkelivekkulit koittavat ottaa maan haltuunsa, nousen minä vastarintaan Che Kuuvaarana. Ei siis hätää sorsitut toverit!

Vierailija
25/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun kokkelivekkulit koittavat ottaa maan haltuunsa, nousen minä vastarintaan Che Kuuvaarana. Ei siis hätää sorsitut toverit!

Joo kommunistit onkin suomen suurin turvallisuus uhka SUPOn mukaan.

Vierailija
26/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö..kelagold-kortilla pärjää hienosti.

Mistä tän saa? Perussuomalaisten puolue toimistosta? Vai tavaratalo kärkkäisestä? Niiltä suunnilta eniten sitä hehkutetaan.

Kärkkäiseltä saa Mein Kampf :in kykiäisenä sekä ilmaiset lentoliput uuniin.

Vierailija
27/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se haittaa kun oon miettinyt jo itseni leikkaamista pois täältä koska elämä on niin kurjaa jo muutenkin. T. Köyhä ja sairas

Vierailija
28/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailmanlaajuisesti pienet tuloerot, varsinkin verotuksen jälkeen. Olisi aika alkaa kasvattamaan niitä ettei hyvinvointivaltion todellinen selkäranka eli koulutetut keskituloiset (Suomessa himoverotetut huonotuloiset) karkaa muualle.

Ja ihan turha alapeukuttaa koska tämä on totuus.

Vierailija
29/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn vastaan ottamisen on oltava aina houkuttelevaa. terveisin kiristäjä-petteri ja kumppanit

Vierailija
30/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailmanlaajuisesti pienet tuloerot, varsinkin verotuksen jälkeen. Olisi aika alkaa kasvattamaan niitä ettei hyvinvointivaltion todellinen selkäranka eli koulutetut keskituloiset (Suomessa himoverotetut huonotuloiset) karkaa muualle.

Ja ihan turha alapeukuttaa koska tämä on totuus.

Millä rahalla ne keskituloiset lähtee? Vai onko meillä erilainen näkemys keskituloisesta?

Vierailija
31/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Saadaanko osa II sodanjälkeisen Suomen pahimpaan rikokseen, jossa porhot & pösöt kuppaavat ahdinkoon ajettujen tavisihmisten talot ja kaiken muunkin. Edellisestä onkin vasta 30 vuotta.

Vierailija
32/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainahan laiskat voivat mennä töihin ja masennus ei ole mikään oikea sairaus

Totta! minulla on myös muotisairaus. Ei ole tyroksiinihoitoinen kilpirauhasen vajaatoiminta vaan tarvitsisin toisenlaisen lääkkeen. Mutta kiitos kaikille kantelijalääkäreille, kun ette ymmärrä sitä tosiasiaa, että kaikilla ei muunto toimi. Kyllä on niin mukavaa vaan maata vuodesta toiseen, kun ei mitään jaksa. 

Köyhtyäkin olen tässä vajaan 20 vuoden aikana kerennyt mukavasti, kun ei ole työtuloa ollut. 

Suorastaan huikeaa tämä kädestä suuhun elämä, ja tästä vielä kivasti kiristetään, jes.

Vierailija
33/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työn vastaan ottamisen on oltava aina houkuttelevaa. terveisin kiristäjä-petteri ja kumppanit

Miten se on houkuttelevaa jos siitä ei saa palkkaa? Jos tämä hallitus haluaa tehdä jotain hyvää niin ehdottomasti nostaa palkkoja pienitulosilla ja keskiluokalla.

Vierailija
34/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on, että työn tekemisestä tehdään houkuttelevampaa kuin tuilla eläminen?

Vierailija
35/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän demokratiassa ylimystö on perinteisesti hokenut, että he ovat miljoonansa hankkineet työllä.

Kenen työllä?

Vierailija
36/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vahvasti vasemmalle kallellaan oleva tuttavani kommentoi asuntojen hinnan nousua muuttovoittoalueilla.

"Ei niiden rakennusten seinien, lattioiden, kattojen ja maapohjien arvo mihinkään mihinkään itsestään nouse. Niiden omistajat ovat vain ahneempia kuin ostovaiheessa"

Vierailija
37/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Vierailija
38/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sitte myydä itseäni ja varastaa kaupasta tai ihmisiltä.

Vierailija
39/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs vahvasti vasemmalle kallellaan oleva tuttavani kommentoi asuntojen hinnan nousua muuttovoittoalueilla.

"Ei niiden rakennusten seinien, lattioiden, kattojen ja maapohjien arvo mihinkään mihinkään itsestään nouse. Niiden omistajat ovat vain ahneempia kuin ostovaiheessa"

Ei sitten ollut koskaan kuullut kysynnän ja tarjonnan laista?

Vierailija
40/250 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Tervehdys, petteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä