Mitä kiistanalaisia mielipiteitä teillä on?
Minun mielestäni kaikki liikennetolpat pitäisi vaihtaa kirkuviin flamingoihin, että ne kiinnittäisivät ihmisten huomion paremmin.
Kommentit (56)
Minusta kaikki pitäisi kieltää. Ihan typerää ja epäloogista. Kiakki sallitaan niin kaikki on typerää.
Alkoholistit ja narkkarit pitäisi viedä nurkan taakse ja..
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa annatko kakkoseen?
Olen hyvin vasemmistolainen ja woke ( siis muille ihmisille - työpaikalla, yolla ) , mutta välillä huomaan ajattelevani, että tiettyjen rumien, typerien ja lihavien,köyhien ihmisten ei pitäisi lisääntyä.
Lisäksi huomaan toistuvasti omaavani rasistisia ja naisvihamielisiä ajatuksia.
En pidä vauvoista, enkä eläimistä.
Häpeän syvästi näitä ajatuksia ja työskentelen aktiivisesti muuttaakseni ajatusmaailmaani.
Antakaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni intersektionalismi on systemaattista akateemista rasismia.
Osaat varmasti perustella mielipiteesi, mutta vosisit aloittaa kertomalla mitä intersektionalismi tarkoittaa?
Mitäpä jos tekisit vaikka juutalaista teorian, miten heillä on yhteiskunnassa liikaa rahaa ja valtaa, ja kuinka se on ongelma? Miltä kuulostaisi sinusta? Varmaan anti-semitismiltä. Mutta kun vaihdatkin yhden rodun toiseen, niin siitä tuleekin yks kaks jotain täysin päinvastaista mukamas.
Hajusteet pitäisi kieltää.
Lihantuotanto pitäisi kieltää.
Vuokrattavat sähköskoo tit pitää todellakin kieltää.
Vihreä puolue pitäisi kieltää naisilta / itsensä naiseksi kokevilta.
Pak koste rilo innit olisivat monessa tapauksessa kannatettava asia. Lest adiol aisista voisi aloittaa.
Uusille vanhemmille ja lemmikinomistajille pitäisi järjestää jonkinlainen koe, kuten ajokorttia varten on autokoulu ja ajokoe.
Suomeen samanlaiset maahantulosäännökset kuin Tanskassa tai Kanadassa, tätä maata ei tarvitse tulla entisestään p asko maan.
Annan ruokalähetille kerrostalon ovikoodin jotta hän pääsee rappuun tuomaan lähetyksensä. Näin tekevät myös naapurini mutta tältä palstalta opin ettei se ole hyväksyttävää.
Kaikille pitäisi maksaa saman suuruista palkkaa.
Olen lähihoitaja. Silti en arvosta ammattiani, pidän itseäni alisuoriutujana ja työtäni huonona vitsinä. Lähihoitajia white trashina ymsyms.
Mutta onhan se arvokasta työtä en tiedä, teen työni kuitenkin hyvin.
Paras ystäväni on lähäri, ja äitinikin toiselta ammatiltaan. Mutta en heistä ajattele näin vaan arvostan heitä ja he ovat tosi fiksuja.
Mutta olen niin pettynyt itseeni, olen lähihoitaja. Oikeasti. Pitkään ajattelin, että tämä on vain pohja, josta voi ponnistaa eteenpäin. Mutta moni oikeasti tekee tätä työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni alkoholistit ja huumeidenkäyttäjät kuuluvat tästä huolimatta yhä suomen kansaan ja tällainen viestintä on laitonta. Jos oikein lakia tulkitsee tämä on kiihottamista kansanryhmää vastaan ja sietäisi tulla seuraamuksia. Päihderiippuvuus on sairaus ja sairaita ihmisiä ei viedä nurkan taakse minkään syyn takia eikä uhata sellaisella. Onko mikään ihme ettei siihen haeta apua kun täällä on kummallisesti pesiytynyt käsitys että tätä ihmisryhmää saa sitten syrjiä ja uhkailla niin paljon kuin vain haluaa.
Ihmiset jotka toistuvasti ovat väkivaltaisia muita kohtaan, tulisi poistaa yhteiskunnan ruokavahvuudesta pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voitti Jatkosodan
Ei Jatkosotaa, mutta Lapin sodan eli Suomihan voitti 2. maailmansodan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähihoitaja. Silti en arvosta ammattiani, pidän itseäni alisuoriutujana ja työtäni huonona vitsinä. Lähihoitajia white trashina ymsyms.
Mutta onhan se arvokasta työtä en tiedä, teen työni kuitenkin hyvin.Paras ystäväni on lähäri, ja äitinikin toiselta ammatiltaan. Mutta en heistä ajattele näin vaan arvostan heitä ja he ovat tosi fiksuja.
Lähihoitaja vastaa raksamiestä, eikä välttämättä sitäkään. Amispohja ja suorittavaa työtä. Ei se mikään ylisuorittajan ammatti ole, kuten ei ole sairaanhoitajakaan.
Täysin kunniallinen ja tärkeä ammatti kyllä.
Vasemmistolaiset hyökkäävät vain heikkoja argumentteja vastaan, ja täysin ignooraavat ne vahvat. Oikeistolaiset taas hyökkäävät vahvoja argumentteja vastaan, mutta huonoilla perusteilla.
Mun kiistanalainen politiikan ying yang teoria.
Uskonnot ovat kulttuurin muoto, eivät sen ja ihmisten normaalin elämän ulkopuolella oleva asia huolimatta siitä että ei niihin uskontoihin ole mitään pakkoa uskoa jos ei halua tai kokee ettei se ole oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kielioppi on tärkeää kielen opiskelemisessa ja oppimisessa.
Ei ole ! Minä olen isän maallinen perus suomalainen ja selvinnyt mainiosti ilman kieli oppia
Jos ihminen surmaa toisen ihmisen hänetkin on surmattava valtion toimesta.
Miksi syrjit perussuomalaisia?