Miten sinulta sujuisi vaikkapa wc-käynnit ja peseytyminen, jos
Se käsi jota käytät takapuolesi pyyhkimiseen, pesemiseen jne, olisi "pois pelistä"?
Itselläni ei vasuri taivu/yllä esim.pyyhkimiseen kakkosella käytyäni joten pulassa olisin.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Käsisuihkulla. Suihkuta, saippuoi, suihkuta, kuivaa. Onnistuu vasemmallakin kädellä.
Mitä se pelkkä suihkuttaminen auttaa/riittää, pitäähän sitä reiän aluetta pyyhkiäkin, muuten valuu vain "likavesi" pitkin poikin ja vieläpä houkuttelee vti:n, virtsatieinfektion, kylään.
Olen kokenut tuon kun olkapää leikattiin eli huonosti sujui. Edes hampaita en osannut pestä vasurilla. Puhumattakaan hiusten harjauksesta, paidan, housujen ja sukkien pukemisesta. Kahvin keittokaan ei sujunut ilman sotkemista, niin kuin muutkaan keittiöaskareet.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut tuon kun olkapää leikattiin eli huonosti sujui. Edes hampaita en osannut pestä vasurilla. Puhumattakaan hiusten harjauksesta, paidan, housujen ja sukkien pukemisesta. Kahvin keittokaan ei sujunut ilman sotkemista, niin kuin muutkaan keittiöaskareet.
No, huhuilitko perheenjäseniä pyyhkimään?
Pakkohan sen oli onnistua. Oikea käsi oli kipsattuna 6 viikkoa. Mies teippasi muovipussin suojaamaan kipisiä suihkussakäynnin ajaksi.
Hyih helv... miten likaisia juttuja jotkut pyörittelevät päässään. Mikään ihme että "maailman onnellisin" kansakunta niin sairasta kuin on, nuoriso voi pahoin, persut äänestyskärjessä, miten alas voi maan moraali vajota.
Täällä positiivisia ajatuksia ihmisille jotka haluaa irtautua tuosta synkkyydestä https://tinyurl.com/2t4nsyyt
Siirtäisin käsisuihkun toiselle puolelle pönttöä. Tuskin maksaisi satasta enempää.
Kyllä se sujuisi. Enemmän ongelmia tulisi esim. hampaiden pesussa, joutuisi ehkä käydä ostamassa sähköhammasharjan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Yliopistolla oli aikoinaan proffa, joka seisoi keskellä taulua. aloitti kirjoittamaan vasemmalla kädellä ja siirsi sitten liidun oikeaan käteen ja jatkoi lausetta, ettei tarvinnut jalkoja liikutella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vasuri toipilas, kun pistin oikeankin pakettiin. Silti selvisin.
Bideesuihkulla hyvällä paineella pesu vain aina ja paperilla kiemurrellen kuivaksi.
Hampaiden peseminen oli vaikeampaa, samoin pukeminen ja kaikki muu.
Selvisin, vaikka oli varsin erikoiset 2kk.
Menkka-aikaan mietin, miten selviän. Mies jeesasi lopulta ja yhdessä ollaan edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, huhuilitko perheenjäseniä pyyhkimään?
En , kun olen yksineläjä.
Toivottavasti näin ei tapahdu, hampaita ei saa langattua yhdellä kädellä.
Ei ongelmaa, kumpikin käsi käy. Toki jos ei saisi käyttää kumpaakaan kättä tarina olisi eri.
Näitä tilanteita saattaa tulla. Rannemurtumat on aika yleisiä.
Mulla on ollut oikea käsi kerran ja vasen kaksi kertaa poissa pelistä.
Hankalaahan se on mutta ei auta, pakko vaan selvitä. Mä pärjäsin yksikseni.
Aika ällöä mutta perseen pyyhkimiseen on olemassa apuväline. Mä en onneksi tarvinnut.
Puutäisin naapurin Kakea nuolemaan paikkani puhtaaksi.
M 34
Masturbointi "väärällä" kädellä tuntuu onnistuu mainiosti, mutta tuntuu vähän kuin vieraissakäynniltä.
Ambiverbinä onnistuu. Kirjoitan pääasiassa oikealla kädellä, mutta teen monet esim. kotityöt vasemmalla kädellä.
Käyttäisin toista kättä. Mulla murtui kerran se käsi jolla pyyhin jne ja ihan hyvin pärjäsin toisen käden avulla.
Olipa hyvä että tenavana katsoin dokkarin Leonardo da Vincistä, joka teki asioita molemmilla käsillä. Harjoittelin kaksikätiseksi siinä 10v iässä. Lisäksi harrastan pilatesta ja astangajoogaa, joten pyllyyn yletyn suunnilleen kropan toiseltakin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin ei tapahdu, hampaita ei saa langattua yhdellä kädellä.
Lankaimella ja hsmmasväliharjalla onnistuu yhdellä kädellä.
Käsisuihkulla. Suihkuta, saippuoi, suihkuta, kuivaa. Onnistuu vasemmallakin kädellä.