Lue keskustelun säännöt.
Kuinka juhlia itsaria?
04.12.2006 |
..siis 6.11 itsenäisyyttämme :)
Laitta jtn parempaa ruokaa?
Ostaa jopa pullo kuohuvaa...
Kommentit (3)
Pissikset tyrkyllä linnan ulkopuolella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
etta Suomessa juhlitaan itsemurhia! On kylla suomenkieli mennyt niin omituiseksi etta en enaa sita ymmarra. Makkaria luulin pitkaan makkaraksi kirjoitusvirheella. Vika bussi myos ihmetytti, miksi kukaan tieten menisi vialliseen bussiin?
Yrita tassa nyt sitten opettaa lapsellesi kielta, ei kylla minun opeillani Suomessa selvia.
USA:lainen
Sen jälkeen syödään hienommin. Ja loppuilta naureskellaan telkkarin äärellä puvuille ja ehkä vähän pyörähdetään itsekin olkkarin parketilla.