Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaukaa menneisyydestä teitä on vongattu?

Vierailija
19.05.2023 |

Kesken tämän keväisen perjantai-illan tuli ex-miesystävältä toiveikas yhteydenottoviesti. Laskeskelin, että tasan 20 vuotta sitten hän karjahteli puhelimeen, etten ikinä enää saisi soittaa hänelle, ja taisi äänistä päätellen lyödä luurinkin korvaani. Hän kimmastui siitä, että ehdin jutella hetken hänen upouuden naisystävänsä kanssa, ennen kuin hän itse ehti puhelimeen. Niin voi käydä, kun ei uuden rakkauden huumassaan muista kertoa exälle, että tämä on exä. :D

En ole hämmästynyt siitä, että hän käy puhelinmuistiotaan läpi ja etsii vongattavaa, mutta 20 vuotta on tosi pitkä aika.

Miten kaukaa menneisyydestä teitä on vongattu? Vaivauduitteko vastaamaan? (Minä en.)

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n eksä yrittää selvästi vielä manipuloida kaikella tavalla. Oletko jo AP sanonut hänelle, että lopeta se manipulointi ja jätä mut täysin rauhaan! Tosin kaikki eivät usko tuotakaan, kokemusta on.

Vierailija
82/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahtavaa  olla ihminen, joka muistetaan, ihminen, joka on tehnyt vaikutuksen, ihminen, jota muistellaan hyvällä ihaillen, rakkaudella ja lämmöllä. Ihminen, jota ajatellessa alkaa hymyilyttää, koska se vaan on niin ihana.

Jukka oot semmonen <3

Ja mikä onni olikin se, että Jukka otti yhteyttä.

Onnea sinulle. Minulle tuli vaan äitiltä viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n eksä yrittää selvästi vielä manipuloida kaikella tavalla. Oletko jo AP sanonut hänelle, että lopeta se manipulointi ja jätä mut täysin rauhaan! Tosin kaikki eivät usko tuotakaan, kokemusta on.

Minä olen viimeksi sanonut hänelle mitään 20 vuotta sitten. Siksi tuo eilinen yhteydenottoyritys olikin niin yllättävä, että tein tänne aloituksen mokomasta ilmiöstä.

Huvittavaahan tämä vain on, kun en voisi hänestä enää vähempää välittää. Ei hän varmaan kovin monta kertaa kokeile. Hänellä on puhelin yhä täynnä parempiakin kohteita ja minä varmasti siellä soittolistan loppupäässä. :D

ap

Vierailija
84/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran yksillä treffeillä huomattavan hyvännäköisen miehen kanssa. Itse olen aika tavis. Koko treffien ajan hän suhtautui minuun ylimielisesti ja kertoili kuinka hänen ulkonäköään, sänkytaitojaan, rakastettavuuttaan yms. on kehuttu. Hän myös nosti kunnon metelin kuultuaan, että minulla on ollut yhdenyönjuttuja (sen jälkeen kun oli kehuskellut omillaan). Oli oikea oppikirjanarsisti, onneksi ei kovin fiksu ja paljasti itsensä heti. Minulla ei ollut mitään mielenkiintoa tavata tätä uudestaan, mutta nuoruuden tyhmyyksissäni jatkoin hänen kanssa viestittelyä hänen aloitteestaan. Jossain vaiheessa hän sitten pisti viestiä, että lopettaa yhteydenpidon, koska en ole ollut riittävän aktiivinen hänen suuntaansa. Muisti myös mainita, että tulen ymmärtämään joku päivä tämän menetykseni.

Edelleen lähes kymmenen vuoden jälkeen hän lähettelee satunnaisesti viestejä ja muistelee näitä yksiä treffejämme ja ehdottelee tapaamisia. Tulee väistämättä kuva, että hän ei ole päässyt yli siitä, että tavis ei ollut kiinnostunut hänen ylhäisyydestään ja yrittää korjata asiaa. 

Vierailija
85/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran yksillä treffeillä huomattavan hyvännäköisen miehen kanssa. Itse olen aika tavis. Koko treffien ajan hän suhtautui minuun ylimielisesti ja kertoili kuinka hänen ulkonäköään, sänkytaitojaan, rakastettavuuttaan yms. on kehuttu. Hän myös nosti kunnon metelin kuultuaan, että minulla on ollut yhdenyönjuttuja (sen jälkeen kun oli kehuskellut omillaan). Oli oikea oppikirjanarsisti, onneksi ei kovin fiksu ja paljasti itsensä heti. Minulla ei ollut mitään mielenkiintoa tavata tätä uudestaan, mutta nuoruuden tyhmyyksissäni jatkoin hänen kanssa viestittelyä hänen aloitteestaan. Jossain vaiheessa hän sitten pisti viestiä, että lopettaa yhteydenpidon, koska en ole ollut riittävän aktiivinen hänen suuntaansa. Muisti myös mainita, että tulen ymmärtämään joku päivä tämän menetykseni.

Edelleen lähes kymmenen vuoden jälkeen hän lähettelee satunnaisesti viestejä ja muistelee näitä yksiä treffejämme ja ehdottelee tapaamisia. Tulee väistämättä kuva, että hän ei ole päässyt yli siitä, että tavis ei ollut kiinnostunut hänen ylhäisyydestään ja yrittää korjata asiaa. 

Olen tuntenut muutaman ihmisen, joilla on tuollainen päänahanmetsästäjän asenne. Eivät lopulta ole kiinnostuneita, eikä suhdetta synny, mutta se jää kiusaamaan, etteivät ole päässeet vuolemaan puumerkkiä sängynpäätyyn.

Vierailija
86/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin seitsemän vuoden jälkeen ja ilmoitti, että on mennyt naimisiin. Varmaan ensin kysyi mitä kuuluu? Olin ihmeissäni ja voin silloin myös ns. paksusti, mutta mitäpä se hänelle kuului. En alkanut raportoimaan kuulumisiani, vaan onnittelin häntä vuolaasti. Lopetti puhelun sitten melko pian. Olin päättänyt itse aikoinaan lyhyehkön suhteemme. Tuntui ihan hassulta puhelinsoitolta. Puhelu tuli keskellä päivää. Oli varmaan ihan selvinpäinkin.

Vierailija
87/88 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on käynyt, että niitä yhteydenottoja, joita olen saanut, en olisi halunnut. Niitä, joita toivoin, en koskaan saanut.

Vierailija
88/88 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eläkeiässä. Pari vuotta sitten vanha koulukaverini, jota tuskin enää edes tunnistaisin jos näkisin, soitti ja kertoi jääneensä leskeksi. Hän ehdotti että tapaisimme, kun olin kuulemma ollut niin mukava tyttö silloin koulussa. En lähtenyt treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi