Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako 33-vuotiaana etsiä vielä miestä perheen perustamiseen

Vierailija
19.05.2023 |

Vai pitääkö suunnata saman tien hedelmöityshoitoihin yksin? Meillä tuli ex-miehen kanssa kevättalvella ero ja sitä on tässä joutunut käsittelemään. En pidä itsellistä äitiyttä täysin poissuljettuna vaihtoehtona, mutta ihan vielä en koe olevani siihen ajatukseen valmis. Mutta uskallanko käyttää vielä aikaa puolison etsimiseen? Tutkimuksissa olen käynyt ja niiden mukaan hedelmällisyydessä ei ole mitään huolestuttavaa, eivät ne tietenkään kaikkea kerro. Munasolujen pakastus ei nyt tule kysymykseen, sitäkin on harkittu.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän ap jaksaa 18 vuotta lapsen kanssa, kun ei miehen kanssakaan kyennyt elämään?

Vierailija
42/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ehtii mutta älä laske sen varaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat olla jo vähän vanha, mutta jos et ole liian ronkeli niin eiköhän joku siementäjä löydy.

Vierailija
44/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin priorisointikysymys.

Minä etsisin hyvin aktiivisesti suhteellisen lyhyen ajan, esimerkiksi vuoden, sitten suuntasin hoitoihin.

Mikään ei takaa että hyvältä vaikuttava mies olisi hedelmällinen tai että hän ei lähtisi lätkimään kun olet raskaana. Mutta riskit siihen voit minimoida huolellisella valinnalla.

Vierailija
45/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat olla jo vähän vanha, mutta jos et ole liian ronkeli niin eiköhän joku siementäjä löydy.

Kannattaa mieluummin olla ronkeli ja hankkia lapsi yksin.

Vierailija
46/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä toista aikuista jakamaan lapsen huoltamisen vastuuta ja päädyt hankkimaan lapsen yksin, suosittelen luonnollista hedelmöitystä vähintäänkin hoitojen kylkeen. Sillä tavalla näet että biologisella isällä on hyvät geenit.

Vierailija
47/54 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei pitäisi olla ronkeli? Todellakin täytyy olla. Ei lasta pidä alkaa tekemään kenen tahansa kanssa. Parempi on tehdä lapsi yksin ja odottaa rauhassa sopivan puolison löytymistä kuin ottaa joku väärältä tuntuva mies ja paniikissa pyöräyttää sille lapsi. Itse tosin tiedän muutamankin lähipiiristä jotka ovat tuossa iässä itselleen sopivan puolison löytäneet ja suhteessa lapsia saaneet. Ei nykyään enää päde sanonta, että kaikki hyvät viedään kaksikymppisenä. Suhteita alkaa ja päättyy kaiken ikäisenä.

Vierailija
48/54 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei pitäisi olla ronkeli? Todellakin täytyy olla. Ei lasta pidä alkaa tekemään kenen tahansa kanssa. Parempi on tehdä lapsi yksin ja odottaa rauhassa sopivan puolison löytymistä kuin ottaa joku väärältä tuntuva mies ja paniikissa pyöräyttää sille lapsi. Itse tosin tiedän muutamankin lähipiiristä jotka ovat tuossa iässä itselleen sopivan puolison löytäneet ja suhteessa lapsia saaneet. Ei nykyään enää päde sanonta, että kaikki hyvät viedään kaksikymppisenä. Suhteita alkaa ja päättyy kaiken ikäisenä.

Nimenomaan, silloinhan juuri pitää olla valikoiva jos etsii puolisoa perheen perustamiseen. Jos ei löydy hyvää niin ei siihen suunnitelmat kaadu, perhettä ei tarvitse perustaa välttämättä perinteistä reittiä.

Vierailija
49/54 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/54 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee naiset raskaaksi kun ne lainaa hammasharjaa ja olen keski-ikäinen.

Vierailija
51/54 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne sedän syliin niin pamputan sut paksuksi alle aikayksikön.

Vierailija
52/54 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikähän toi on kunhan ei ole ylipainoa ja on asenteet kohdillaan = ei feministi ja ei tuhlaa aikaa pleijereihin sa sellaisiin jotka ei lasta ja perhettä halua.

Vierailija
53/54 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/54 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monesti tuuristakin kiinni. Kyllä itse tiedän useammankin tuossa iässä pariutuneen ja myöhemmin perheen perustaneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä