Elämäsi paras päätös?
Omat kolme parasta päätöstäni:
1 ottaa koira
2 hankkia sähköpyörä
3 päättää tänä aamuna lähteä koiruun kanssa pyöräretkelle
(Bonus: tupakoinnin lopettaminen kolmikymppisenä)
Kommentit (60)
Vapautus armeijasta. Säästyi rahat enkä taantunut yläkoululaisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) uskaltaa heittäytyä ja tehdä lapsi erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa parin kuukauden tuntemisen jälkeen keskellä opintojani
2) ottaa ero edellisen kohdan miehestä 25 mielenkiintoisen, mutta myös haastavan, vuoden jälkeen kolme lasta ja monta seikkailua rikkaampana
3) uskaltautua tehdä profiili bdsm sivustolle
(Ja hankkia koira)Tuon kolmannen kohdan minäkin haluaisin tehdä en vain tiedä mistä löytäisin tällaisen sivuston...sem sivuston tulisi olla myös suomenkieliinen..
En valitettavasti osaa auttaa tähän. En asu Suomessa.
Edellinen
Ohis asutko Tukholmassa tai Tallinnassa (tai näiden lähellä kuten Tartossa) tai jossain yliopisto kaupungissa pohjoismaassa/ skandinaviassa? - Itse olen asunut tutkijavaihdossa ja nyt post doc vaiheessa olen haaveillut, että voisin palata yhteen näistä, joista parista on jo aiempaa kokemusta ja toteuttaa tuon "3;:n" ..... On myös miettinyt englantia tai Berliiniä.... Mut joo. Halusin vaan kirjoittaa tän siksikin, että on suuremmoista saada lukea ja huomata, että joku on voinut toteuttaa sen, mistä itse vain haaveilee,,,, jossa tuo ilmoituksen laitto olisi kyllä vasta ensimmäsiä askelia kohti isompaa haavetta.
Asun Alankomaissa. Löysin turvallisen domin ihan lähistöltä, jonka kanssa sain turvallisesti tutkia onko tämä tosiaan minun juttuni. Ja olihan se. Kolme vuotta sitten löysin samaiselta sivustolta miehen, jolla samanlainen visio niin bdsm:än kuin muutenkin elämän suhteen, ja olemme nyt sitoutuneet loppuelämän suhteeseen. En voisi olla onnellisempi! Aina kannattaa etsiä ja kokeilla, mutta huolehtia turvallisuudesta ja itsestään, kuunnella intuitiotaan. Jos ei muuta, niin on ainakin yhtä kokemusta rikkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) uskaltaa heittäytyä ja tehdä lapsi erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa parin kuukauden tuntemisen jälkeen keskellä opintojani
2) ottaa ero edellisen kohdan miehestä 25 mielenkiintoisen, mutta myös haastavan, vuoden jälkeen kolme lasta ja monta seikkailua rikkaampana
3) uskaltautua tehdä profiili bdsm sivustolle
(Ja hankkia koira)Tuon kolmannen kohdan minäkin haluaisin tehdä en vain tiedä mistä löytäisin tällaisen sivuston...sem sivuston tulisi olla myös suomenkieliinen..
En valitettavasti osaa auttaa tähän. En asu Suomessa.
Edellinen
Ohis asutko Tukholmassa tai Tallinnassa (tai näiden lähellä kuten Tartossa) tai jossain yliopisto kaupungissa pohjoismaassa/ skandinaviassa? - Itse olen asunut tutkijavaihdossa ja nyt post doc vaiheessa olen haaveillut, että voisin palata yhteen näistä, joista parista on jo aiempaa kokemusta ja toteuttaa tuon "3;:n" ..... On myös miettinyt englantia tai Berliiniä.... Mut joo. Halusin vaan kirjoittaa tän siksikin, että on suuremmoista saada lukea ja huomata, että joku on voinut toteuttaa sen, mistä itse vain haaveilee,,,, jossa tuo ilmoituksen laitto olisi kyllä vasta ensimmäsiä askelia kohti isompaa haavetta.
Asun Alankomaissa. Löysin turvallisen domin ihan lähistöltä, jonka kanssa sain turvallisesti tutkia onko tämä tosiaan minun juttuni. Ja olihan se. Kolme vuotta sitten löysin samaiselta sivustolta miehen, jolla samanlainen visio niin bdsm:än kuin muutenkin elämän suhteen, ja olemme nyt sitoutuneet loppuelämän suhteeseen. En voisi olla onnellisempi! Aina kannattaa etsiä ja kokeilla, mutta huolehtia turvallisuudesta ja itsestään, kuunnella intuitiotaan. Jos ei muuta, niin on ainakin yhtä kokemusta rikkaampana.
Kiitos rohkaisevista sanosiatsi ja aurinkoa ja kauniita ajatuksia minulta sinulle / teille !
1. Hankkia koira. Ja sen jälkeen koiria, koko elämän.
2. Hankkia yliopistokoulutus.
3. Naida ulkomaalainen mies.
4. Tehdä harrastuksesta työ.
5. Ostaa talo syvältä maaseudun sydämestä.
Katkaista välit manipuloivaan lähisukulaiseen ja ottaa korkokatto uunituoreeseen asuntolainaan 2 vuotta sitten...
Toivottavasti 20 vuoden päästä näen tämän ajan hyvänä, että uranvaihto ja tulojen reilu väheneminen oli oikea suunta.
1. Ero samaan aikaan sekä kumppanista että työstä jossa en viihtynyt
2. Rintojenpienennysleikkaus
3. Sterilisaatio
Oon nyt ihan järjettömän onnellinen, suorastaan hävettää että menee näin hyvin!
Yliopisto-opintojen lopettaminen siinä vaiheessa, kun puuttui enää gradu. Ala alkoi tuntua väärältä jo ekan puolen vuoden aikana ja ekan vuoden jälkeen olin varma, että olin väärällä alalla, mutta tein hampaat irvessä opintoja useita vuosia. Gradua aloitellessa tulin siihen tulokseen, että ei ole enää mitään mistä puristaa, ja lopetin. Sunnuntai-iltana kävin tiputtamassa kirjat yliopiston kirjaston palautuslaatikkoon ja kotiin kävellessäni tuntemani helpotus oli valtava. Olisin varmaan yhä täysin väärällä alalla, jollen olisi tuolloin lopettanut.
1. Dumppasin GF:n
2. Olemalla vapaaehtoisesti sinkku vela
3. Matkustelu Japaniin
M26
Vierailija kirjoitti:
avioero pettävästä ja valehtelevasta ex-vaimosta
Ajattele kuinka iso kuorma se on dumpata toksinen nainen. Jokainen tunti tuntuu varmasti vapauttavalta ja eheyttävältä, kun ei tarvitse olla tekemisissä tuollaisen naisen kanssa.
Tyttöystävä kosi yllättäen (joo, meillä meni noin päin). Vastasin "ei" ja mutisin, että ei nyt vielä... ehtiihän sitä... Tämä tiesi ensialkuun sitä, että tyttöystävä alkoi käyttää pillereitä ja myöhemmin kävi kummallekin selväksi, ettemme ole oikeita toisillemme. Ei syntynyt yhteisiä lapsia ja kumpikin elää nyt onnellisena tahoillaan perheineen.
Hyvät välit on edelleen, ja kumpikin tiedostaa, että minun "ei" oli molemmille paras mahdollinen vastaus :)
Päätös alkaa tutkia erilaisia medioita maailmalla... Ymmärtää se että valtamedia on täynnä propagandaa ja disinformaatiota ja että WEF/EU todellakin rahastavat tavalliset ihmiset köyhiksi...
Haastoin edellisen työpaikkani oikeuteen laittomista potkuista. Lopputuloksena voitin ja sain täydet korvaukset. Oikeudenkäynti oli valtavan stressaava, varsinkin koska vastapuoli kiisti kaikki syytteet ja esitti minusta valheita vaatien minulta korvauksia.
Olen koko elämäni ajan alistunut uhrin/kynnysmaton/sylkykupin rooliin. Tämä tapahtuma loi minuun valtavasti itseluottamusta, että olen täysin tavallinen ihminen eikä minua saa kohdella miten haluaa.
1. Opiskella toinen korkeakoulututkinto pitkän epäröinnin ja uskonpuutteen jälkeen.
2. Ottaa koira.
3. Lopettaa pitkään odotettu terapia kuluttavalla naisterapeutilla, joka vittuili ja vaikutti sadistiselta (omat asiat hänellä hyvin ja ihmetteli miksi mulla ei).
4. Lopettaa tupakka, viina ja kofeiini.
5. Muuttaa rakastamalleni alueelle heti eikä "sitku" (vaikka olin juuri lopettanut edellisessä työpaikassani ja tiesin, että vuokranmaksu hyvällä alueella ei tule olemaan helppoa).
Opetella hyvät rutiinit. Hampaiden pesu sähköhammasharjalla kahdesti päivässä ja langata illalla. Opettelin sen ja muistilappuja oli joka paikassa. Teen tätä orjallisesti ja nyt menee rutiinilla. Ateriarytmi on kunnossa ja yritän syödä monipuolisesti ja terveellisesti. Käyn säännöllisesti vaalla ja pyrin pitämään painon kurissa.
- avioero pettävästä ja henkisesti kypsymättömästä alkoholistimiehestä
- korkeakoulututkinto nelikymppisenä
- muiden mielipiteistä välittämättä oleminen
- irtisanoutua työpaikasta jossa kohdeltiin ihmisiä huonosti
- oman yrityksen perustaminen
bonuksena paras: kasvattaa lapseni yksin, he ovat minulle arvokkainta maailmassa
Sterilisaatio. Tiettyjen vastuiden ottaminen.