Elämäsi paras päätös?
Omat kolme parasta päätöstäni:
1 ottaa koira
2 hankkia sähköpyörä
3 päättää tänä aamuna lähteä koiruun kanssa pyöräretkelle
(Bonus: tupakoinnin lopettaminen kolmikymppisenä)
Kommentit (60)
1. Ammatin ja työn vaihto vähemmän kuormittavaan iässä 40+ (eli yli 10 vuotta sitten)
2. Lapsiluvun jättäminen yhteen, vaikka toista lasta oli suunniteltu ja vähän jo yritettykin (raskas, nyt jo taakse jäänyt avioliitto, josta yksi superrakas jo aikuinen lapsi)
3. Kuntosaliharjoittelun aloittaminen iässä 50+
Poismuutto suomesta vuosikymmen sitten ja lapsettomuus. Elämä on ihanaa näin!
1) uskaltaa heittäytyä ja tehdä lapsi erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa parin kuukauden tuntemisen jälkeen keskellä opintojani
2) ottaa ero edellisen kohdan miehestä 25 mielenkiintoisen, mutta myös haastavan, vuoden jälkeen kolme lasta ja monta seikkailua rikkaampana
3) uskaltautua tehdä profiili bdsm sivustolle
(Ja hankkia koira)
Vierailija kirjoitti:
1) uskaltaa heittäytyä ja tehdä lapsi erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa parin kuukauden tuntemisen jälkeen keskellä opintojani
2) ottaa ero edellisen kohdan miehestä 25 mielenkiintoisen, mutta myös haastavan, vuoden jälkeen kolme lasta ja monta seikkailua rikkaampana
(Ja hankkia koira)
Tuon kolmannen kohdan minäkin haluaisin tehdä en vain tiedä mistä löytäisin tällaisen sivuston...sem sivuston tulisi olla myös suomenkieliinen..
Erota exästä, lopettaa tupakointi, aloittaa kolme vuotta sitten eräs urheiluharrastus. Niin ja rakas lapseni tietenkin kuuluu myös näihin elämäni parhaisiin päätöksiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja hankkia koira)Tuon kolmannen kohdan minäkin haluaisin tehdä en vain tiedä mistä löytäisin tällaisen sivuston...sem sivuston tulisi olla myös suomenkieliinen..
En valitettavasti osaa auttaa tähän. En asu Suomessa.
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
1. Lopetin muiden mielistelyn.
2. Muutin keskelle ei-mitään.
3. Aloin ottamaan selvää, millainen olen oikeasti.
Riippuu onko elämä finding yourself or creating yourself - Meissä on valtava potentiaali!
1. Raitistuminen
2. Toisen kk-tutkinnon suorittaminen
3. Fundamentalistisen uskonnon hylkääminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja hankkia koira)Tuon kolmannen kohdan minäkin haluaisin tehdä en vain tiedä mistä löytäisin tällaisen sivuston...sem sivuston tulisi olla myös suomenkieliinen..
En valitettavasti osaa auttaa tähän. En asu Suomessa.
Edellinen
Ohis asutko Tukholmassa tai Tallinnassa (tai näiden lähellä kuten Tartossa) tai jossain yliopisto kaupungissa pohjoismaassa/ skandinaviassa? - Itse olen asunut tutkijavaihdossa ja nyt post doc vaiheessa olen haaveillut, että voisin palata yhteen näistä, joista parista on jo aiempaa kokemusta ja toteuttaa tuon "3;:n" ..... On myös miettinyt englantia tai Berliiniä.... Mut joo. Halusin vaan kirjoittaa tän siksikin, että on suuremmoista saada lukea ja huomata, että joku on voinut toteuttaa sen, mistä itse vain haaveilee,,,, jossa tuo ilmoituksen laitto olisi kyllä vasta ensimmäsiä askelia kohti isompaa haavetta.
Lähteä pois varhaiskasvatustyöstä. Vielä olen pari viikkoa töissä ja sitten loppuu. Tiedän jo nyt että tein oikean ratkaisun. Olisin ollut elävä kuollut jos en riuhtaisisi itseäni pois.
Minulla ei ole mitään tilalle vielä mutta asiat järjestyvät!
1. Korkeakoulututkinnon suorittaminen tekniikan alalta.
2. Poismuuttaminen pieneltä kotipaikkakunnalta.
3. Ulkomailla työskentely.
4. Sitoutuminen puolisooni, yhdessä 26 vuotta jo.
5. Päätös yrittää lapsia lapsettomuushoidoilla, saatiin 3 lasta.
6. Terapian läpikäynti, ja sen avulla toipuminen masennuksesta ja vaikean lapsuuden käsittely.
7. Rintojen pienennysleikkaus.
1. Lähteä rakkauden perässä ulkomaille parin viikon tuntemisen jälkeen, jättää koko entinen elämä taakse.
2. Lasten tekeminen, vaikka uskoin aina etten halua lapsia, what do you know??
3. Annoin itselleni anteeksi nuoruuden virheet. Halasin pitkään mielikuvissani sitä 17 vuotiasta jolla ei ollut ketään, eikä parempia ratkaisuja.
Eron jälkeen en enää palannut yhteen exän kanssa, vaikka hän niin toivoi, itsepähän halusi erota. Olin siinä vaiheessa päässyt jo yli hänestä.
Hieman alle nelikymppisenä aloitin korkeakouluopinnot, ja muutaman vuoden kuluttua väittelin tohtoriksi.
1. abortti
2. puolisoni jättäminen
3. uusi parisuhde tämän jälkeen