MONTAKO LOMAPÄIVÄÄÄ
Työsopparini on 9.2.23-23.6.23.Minulla ja pomolla on nyt eri käsitystys lomapäivien määrästä,neuvoisitko?
Olen töissä päiväkodissa,joka on yksityinen,tunteja 30h /vk,montako lomapäivää kertyy?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 10.
2 päivää/kuukausi, jos työtä on vähintään 14 päivää tai 35 tuntia kalenterikuukaudessa ja
Se on 14 työpäivää ja 16 kalenteripäivää, että saa täyden lomakertymän siltä kuukaudelta.
Mikä on sinun käsityksesi, entä pomon? Ja lomia ei ilmeisesti makseta joka palkan yhteydessä kuten joskun määräaikaisissa?
Helmikuussa olet ollut töissä 14 pvää jos siis soppari on 6h/pvä joten siitä kuusta 2 päivää, maaliskuusta 2 päivää = 4 päivää lomakaudelle 2023. Huhti-touko-kesäkuu kertyy 6 päivää 2024 lomakaudelle, jotka saat loppupalkan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 10.
2 päivää/kuukausi, jos työtä on vähintään 14 päivää tai 35 tuntia kalenterikuukaudessa ja
Se on 14 työpäivää ja 16 kalenteripäivää, että saa täyden lomakertymän siltä kuukaudelta.
Työsuhde on täytynyt olla voimassa 16 kalenteripäivää. Koskee aloitus- ja päättymiskuukautta.
Eri asia kuin työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 10.
Työsuhde on täytynyt olla voimassa 16 kalenteripäivää. Koskee aloitus- ja päättymiskuukautta.
Eri asia kuin työpäivä.
Molemmilla tavoin ap saa lomapäivät sekä helmikuusta että kesäkuusta
Jatkuuko työ? Jos jatkuu niin tänä kesänä saat 4 päivää.
Jos työ loppuu kesäkuussa niin 10 lomapäivä kertynyt mikäli näitä ei siis ole maksettu joka kk palkassa.
näin minäkin pomolle sanoin niin jupisi ettö ei se niin mene......minä?????????
Näin minäki sanoin pomo oli eri mieltä,minä et ??????
Mielestäni 10.