Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?
Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?
Kommentit (271)
VIt tuako sinä tällä tiedolla teet, ap?
No ei kasva kuin tuuheat hiukset ja alapään karvoitus. Koskaan ei sheivailla tarvitse ja olen iloinen siitä. Tuskin sheivaisin vaikka olisi karvakoivet
Vierailija kirjoitti:
No ei kasva kuin tuuheat hiukset ja alapään karvoitus. Koskaan ei sheivailla tarvitse ja olen iloinen siitä. Tuskin sheivaisin vaikka olisi karvakoivet
Tietysti ripset on
Aika vahan. Olen ollut kuukausia sheivaamatta yhtaan karvaa ja kainaloissa ja alapaassa toki on pienet puskat, mutta jaloissa tosi vahan. Aikanaan vahannut niin paljon, etta ei ne enaan kasva. Muutenkin kun on pohjoismaiset geenit niin ei ne karvat kasva edes paassa :( selka ja maha ei ole koskaan ollut karvainen ellei noyhtaa lasketa.
Mulla karvat mustia. Vahvat kulmakarvat, unibrown tulee jos en sheivaa/nypi väliä kuntoon. Käsikarvat sheivaan, muuten olen kuin kebabin pyörittäjät. Kainalot aina sheivattu. Puska alakerrassa on ok mulle. Sääret on pakaua karvaa jotka sheivaan aina paitsi talvisin.
30v.
Mikä lienee naisten mielestä karvoitusten tilalle kauniimpaa ja hyödyllisempää sijaistäytettä, kun karvoitus nähdään jonain puskana tai kuvitellaan apinanaoloajosita muistuttavana ihana saasteena? Tatujen tieltäkö se pitää kaikki aina poistaa? Tatujahan voi piirrellä paperillekin..
Vierailija kirjoitti:
Mulla karvat mustia. Vahvat kulmakarvat, unibrown tulee jos en sheivaa/nypi väliä kuntoon. Käsikarvat sheivaan, muuten olen kuin kebabin pyörittäjät. Kainalot aina sheivattu. Puska alakerrassa on ok mulle. Sääret on pakaua karvaa jotka sheivaan aina paitsi talvisin.
30v.
Viikset parin päivän välein myös!
Vermossakin näkee sileämpiä jalkoja.
oisivat varmasti paljon meilenkiintosemman näköisiä, koska mitä enempi on karvaa, sitä vähemmän mahtuu tatua
En ole kovin karvainen. Mitään muuta en poista kuin säärikarvat ja kainalokarvat. Häpykarvoitusta siistin (lyhennän). Käsivarsissa kasvaa niin hentoa karvaa, etten ole lähtenyt poistamaan. Selässä, vatsassa, reisissä, rinnoissa ja naamassa ei kasva karvaa (naamsssa vain kulmakarvat ja silmäripset). Jaa, yksi karva kasvaa vatsassa, sen leikkaan aina pois - kyseessä siis tosiaan yksittäinen karva. Olen aika vaalea, en tiedä johtuuko siitä. 47-vuotias olen, en ole huomannut muutosta karvankasvussa.