Naiset: Kuinka karvaisia oikeasti olette, jos ette sheivaa?
Kuinka paljon teillä kasvaa karvoja esim. säärissä? Kasvaako teillä karvoja esim. alavatsassa, rinnoissa, reisissä (myös sisä- ja takareisissä), selässä tai kasvojen alueella? Minua kiinnostaa tietää, kuinka karvaisia naiset oikeasti ovat, koska nykyään lähes kaikki naiset sheivaavat kaikki karvansa pois, jolloin luonnollista naista ei näy koskaan missään eikä näin myöskään synny oikeaa käsitystä siitä, miltä nainen karvoineen päivineen näyttää. Mainitkaa myös ikänne, ja onko karvoitus lisääntynyt vai päinvastoin vähentynyt iän myötä?
Kommentit (271)
Hienoa, että naiset näkevät vaivaa miehiä miellyttääkseen!
Jatkakaa samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin karvaisia. Pitää ajella naama näkyviin joka aamu.
Ei totta! Samis!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että naiset näkevät vaivaa miehiä miellyttääkseen!
Jatkakaa samaan malliin.
Hyi poikani, karvojennyhtöhän on kehon ankeutusta oikein viimisen pääle
Mua kyllä kiinnostaa. Ihana nainen
Kainaloissa ja pipmpsassa tuuhea ja tumma karvoitus ja muualla vaaleaa ja hentoa karvaa. En sheivaile mistään.
N23
Alavatsassa? Rinnoissa? Selässä? Emme ole miehiä, ap.
Ei nyt niin kovin paljon.Ei mahassa tai reisissä, ihan siellä kolmiossaan on aina ollut, kainalokarvat on ehkä1,5-2cm pitkät ei ne näy jos ei ole täysin kädet ylhäällä, karvat on siellä kainalokuopassa. Säärikarvat on aika harvassa, ja ehkä 0,5cm max 1cm.
Näin lihavana viisikymppisenä naisena muutama karva yrittää kasvaa leukaan, aina joskus ne vetäisen sheiverillä pois. Kulmakarvoja en ole koskaan nyppinyt. Kulmakarvojen väliin kasvaa muutama karva, joskus jos ajelen kainalo- ja säärikarvat, vetäisen siitä silmien välistäkin.
Minulla on aina ollut todella paksut hiukset, ihan siis se hiuslaatu on paksua ja lasimaista, ja niitä on paljon, mutta oma väri on tummanvaalea, niin en ole yhtä karvainen kuin luonnostaan tummat naiset.
Miehelläni kasvaa selkäkin täynnä karvaa, mutta hän ei ajele kuin naamansa ja päänsä kun hiukset on olleet harvat jo kymmeniä vuosia. Mutta ei hänkään ole etelänmaalaisen näköinen joilla on täys tuuhea turkki.
Eniten harmittaa nivusiin ja ylös häpykummulle kasvavat häpykarvat. Ja ylipäätään alapään karvat. Sokerointia miettinyt mutta on aika arvokasta. Sheivaamalla tulee kauhee sänki. Joskus annan vaan kasvaa mut nyt kun deittailen uutta miestä niin itseäkin häiritsee jos ei oo edes bikinirajat kunnossa. Naiseuden iloja.
N32
Mitäs luulet.
Harrastuksena puissa kiipeily ja banaanin syönti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet.
Harrastuksena puissa kiipeily ja banaanin syönti.
:D Apinat on söpöjä! Ollaan naiset ylpeästi karvaisia :)
Ei ole mitään sheivattavaa. Olen blondi.
Minullä oli tosi karvaiset pohkeet ja reidet, muualla vain hieman häpy ja kainalokarvaa. Sitten tuli kokovartalon alopecia, kaikki karvat lähti. Kaikki.
On säärikarvat, kainalokarvat ja puska. Kaikki on tuuheeta ja mustaa.
Viiksetkin on.
Olen muutenkin tumma ja paksut hiukset.
N49
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/reel/DO44PVJkr-J/ Noin karvaisia ja noin ihanan tatuttomia
Mutta se voi olla sellasta ohutta haiventa mitä ei karvaksi moni laske.