Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen on nykyään kiinnostunut myös naisista?

Vierailija
18.05.2023 |

Siis mulla ei oo mitää kenenkään suuntauksia kohtaan tai mitään mutta ihmettelen vaan ku tuntuu sille että tosi moni nainen on nykyää kiinnostunu sekä miehistä että naisista. onko siinä joku logiikka takana vai sattumaa vain?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei kyllä juurikaan ole viehättäviä naisia. Ei kyllä miehiäkään. Kummassakin sukupuolesta hirvittävän paljon itserakkaita ja itsekeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
42/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis harvinainen, kun ällötyn esim alastomasta naisesta? Olen tullut jo lapsena seksuaalisesti ahdistelluksi ja vain naisten taholta. On kourittu ilman lupaa, tuijoteltu koko keskustelun ajan pelkkiä tissejä, puhuttu alentavasti ja esineellistetty. Toistuvasti. Pelkään naisia.

Minä olen muutaman kerran kokenut toiseen naiseen voimakasta vetovoimaa. Olen joutunut aktiivisesti muistuttamaan itselleni, että siellä vaatteiden alla on naisen vartalo. Etenkin alapää ajatuksena kammottaa ja ällöttää. Joo, ei. Kaihoisasti voin katsella, mutta vaatteet päällä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun nuoruudessa ollut mahdollista löytää lesboystävää kuin seksilehdistä ja sellaiset ei kiinnostaneet. Piti sitten ottaa mies kun en naista löytänyt. Ei ole hääviä miehen kanssa. Ei kuuntele ei keskustele. Suhteessa ei ole lämpöä.

Vierailija
44/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen, salaisissa haaveissa. En niinkään mieti seksuaalista näkökulmaa, vaan parisuhdetta. Kaipaan syvää henkistä yhteyttä, sellaista mitä en yhdenkään miehen kanssa ole täysin tavoittanut.

Mutta kenen syytä se on, sinun vai miesten, vai kenties molempien? Vain yksi muuttuja on aina sama: sinä.

Vierailija
45/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton nykyään.

Vierailija
46/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nykyään enemmän kanavia, joissa huomiohuorata julkisesti?

Vierailija
47/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsii vain irtoseksiä Tinderin karkkikaupasta. Naiset kaipaa syvempää yhteyttä. 

Tinder on karkkikauppa vain naisille. Miehille se on autiomaassa harhailua ja aina kun jotain tulee vastaan, niin se onkin kangastus.

Oletko koskaan käynyt selailemassa miesten tinder-profiileja? Villi veikkaus että et ole, koska muuten et puhuisi karkkikaupasta. 

Vierailija
48/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa olla helliä eikä keskustella. Naisen kanssa on helpompaa. Sotkut naisten väliset suhteet on enempi emotianaalisia kuin seksuaalisia.

Haista paska! Sinäkin esim oletat, että Sanni laulaa mitä vi ttua biisissään miehestä? Grow up! Kusipäisyys ei ole sukupuolisidonnaista.

Vierailija
49/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ennen uskaltaneet sanoa.

Aika moni mieskin on kiinnostunut miehistä mutta sitä ei vielä 2023 uskalleta ääneen sanoa.

Vierailija
50/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi minua ei erityisesti kiinnosta. Enemmän sellainen läheisyys. Sitä ei miehiltä saa. En keltään ole saanut. Pervoja tai impotentteja ovat. Naiset ovat kiinnostavampia. Haluaisin naisystävän. Mulla on avomies joka oli ennen perverssi mutta nykyään sitä ei kiinnosta seksi eikä ole ikinä läheisyyttä osoittanut.

Vierailija
51/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mieskin on kiinnostunut miehistä mutta sitä ei vielä 2023 uskalleta ääneen sanoa.

kuitenkin paljon vähemmän kuin nainen naisesta

Vierailija
52/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biokemiallinen syy. Hormoonien ja ehkäisykemikaalien käyttö, botox, kotitalouden kemikaalit punaviini,huumeet,

päästöt jne. Jos nämä ei vaikuta aivoihin,niin mikä.

Vierailija
53/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko haistavani homofobiaa tällä palstalla? Nainen tykkää naisesta kun se nainen on miestä fyysisesti ja erityisesti henkisesti viehättävämpi.

Vierailija
54/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai julkkis saa mediahuomiota kertomalla olevansa bi, lesbo tai etsivänsä itseään. 

Vierailija
55/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko haistavani homofobiaa tällä palstalla? Nainen tykkää naisesta kun se nainen on miestä fyysisesti ja erityisesti henkisesti viehättävämpi.

Henkisesti viehättävät ovat perinteisesti ystäviä. Mutta miksi niiden brsekin olisi nuohottava henkisen viehättävyyden vuoksi.

Vierailija
56/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yliseksualisoitunut kulttuuri pakottaa seksualisoimaan kaiken. Siksi.

Heterosuhteessa onneksi seksuaalisuus ei ole missään roolissa 😇

Vierailija
57/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkään biseksuaali, on varmaan kiinnostusta asiaan, koska osa miehistä on niin huonoja seksissä ja liian yhdyntäkeskeisiä, ja valtaosa miehistä on ulkonäöllisesti aika tylsän näköisiä. Naiset ovat paremman näköisiä siis, ja naisen kanssa seksi ei ole mieskeskeistä. Moni mies kokee edelleen vielä vuonna 2023 tunteista puhumisen ja yleensä puhumisen vaikeaksi, ja naiset usein toivovat suhteelta syvempää henkistä yhteyttä kuin miehet.

Tuossapa niitä syitä. Olen itsekin biseksuaali, ja on ollut suhteita sekä naisiin että miehiin. Parhaimmillaan mies on ihan yhtä hyvä kuin nainenkin, mutta tuntuu, että sellaiset miehet ovat lähinnä jotain poikkeusyksilöitä.

Vierailija
58/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään biseksuaali, on varmaan kiinnostusta asiaan, koska osa miehistä on niin huonoja seksissä ja liian yhdyntäkeskeisiä, ja valtaosa miehistä on ulkonäöllisesti aika tylsän näköisiä. Naiset ovat paremman näköisiä siis, ja naisen kanssa seksi ei ole mieskeskeistä. Moni mies kokee edelleen vielä vuonna 2023 tunteista puhumisen ja yleensä puhumisen vaikeaksi, ja naiset usein toivovat suhteelta syvempää henkistä yhteyttä kuin miehet.

Tuossapa niitä syitä. Olen itsekin biseksuaali, ja on ollut suhteita sekä naisiin että miehiin. Parhaimmillaan mies on ihan yhtä hyvä kuin nainenkin, mutta tuntuu, että sellaiset miehet ovat lähinnä jotain poikkeusyksilöitä.

Miehistä luonnostaan tunteista puhuminen on jotenkin akkamaista. Miesten kesken ei ihmissuhteista juuri puhuta.

Vierailija
59/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen, salaisissa haaveissa. En niinkään mieti seksuaalista näkökulmaa, vaan parisuhdetta. Kaipaan syvää henkistä yhteyttä, sellaista mitä en yhdenkään miehen kanssa ole täysin tavoittanut.

Mutta kenen syytä se on, sinun vai miesten, vai kenties molempien? Vain yksi muuttuja on aina sama: sinä.

Miesten ja naisten kokemus elämästä on niin erilainen, että heterosuhteessa ei voi koskaan löytää samanlaista yhteyttä kuin homosuhteessa. Se vajaaksi jäävä yhteys ei ole miesten tai naisten vika, vaan tämän erilaisuuden välttämätön ilmentymä.

Vierailija
60/89 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään sallittua, ennen on aina ollut jotain tuomitsemista ja tietenkin sitä nykyäänkin jotkut yrittää, mutta ei sitä enää paheksuta kuten joskus. Kuinkahan paljon aiemminkin olisi ollut jos ois ollut mahdollista.

Joskus naisten välinen, liki lesbinen suhde oli ok normi. Ei sitä välttämättä mielletty täysin sukupuoliseksi. Sen katsottiin suojelevan miesten aiheuttamilta ongelmilta. Myös nuorten miesten läheiset suhteet ovat olleet yleisiä.