Rodos vai Mallorca? Pitkästä aikaa reissuun ja jompi kumpi näistä
Kohteista. Kumpaa suosittelette? Jos et kumpaakaan, niin älä vaivaudu vastaamaan ja haukkumaan niitä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni sanoi aikoinaan että, kerran kun on Kreikassa käynyt, ei muualle enää haluakkaan. Varattiin matka Rodokselle, katsotaan tuleeko minusta Kreikka fani. Kanarialla Puerto Ricossa olen käynyt, en tykännyt. Koko viikko oli sellaista kidutusta että hoh hoijaa.
Mallorca on Baleaareilla eikä Kanarialla, joten en ymmärrä kommenttiasi. Palma de Mallorca on sitäpaitsi viihtyisä kaupunkikohde.
Aivan sama minulle, että mitä sinä ymmärrät ja mitä et, mutta minä tykkään enemmän Kreikasta kun Espanjasta. Mutta kiitos wikipedia tiedosta:)
Mallorca!!! Mut älä mene johonkin saksalaiselle turistirysäalueelle, äläkä biletysalueelle. Upeista upeimmat rannat on Mallorcalla, lisäksi parempi viini kuin missään kreikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mallorca ja siellä Cala d'Or.
Tuonne mekin mennään heinäkuussa.
Menkää Rodoksen Stegna beachilleihana paikka, käynyt kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tykkään Rodoksesta enemmän. Ja Kreikasta muutenkin enemmän kuin Espanjasta. En oilein osaa selittää, miksi, jotenkin välittömämpi tunnelma tai muuten vaan helpompi olla siellä.
Sama. Lomareissuja kun suunnitellaan ei oikein Espanja käy edes mielessä, joka vuosi Kreikkaan ainakin kerran. Rodos on yksi suosikkikohteista siellä.
Mallorca Inca ja muu pohjois Mallorca.Formentor yms. Ihana paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni sanoi aikoinaan että, kerran kun on Kreikassa käynyt, ei muualle enää haluakkaan. Varattiin matka Rodokselle, katsotaan tuleeko minusta Kreikka fani. Kanarialla Puerto Ricossa olen käynyt, en tykännyt. Koko viikko oli sellaista kidutusta että hoh hoijaa.
Mallorca on Baleaareilla eikä Kanarialla, joten en ymmärrä kommenttiasi. Palma de Mallorca on sitäpaitsi viihtyisä kaupunkikohde.
Aivan sama minulle, että mitä sinä ymmärrät ja mitä et, mutta minä tykkään enemmän Kreikasta kun Espanjasta. Mutta kiitos wikipedia tiedosta:)
Ottaen huomioon, ettet ole käynyt kummassakaan kohteessa eli Rodoksella tai Mallorcalla, olet täysin pätemätön antamaan mitään neuvoja, vaikka sinulle minun ymmärtämiseni olisikin aivan sama.
Olen parhaillaan Rodoksella. Kreikkalaiset ovat turisteille ystävällisempiä. Olen ollut molemmissa maissa lukemattomia kertoja. Täällä kyllä tuulee joka päivä, mutta eipä ole hiki vaikka on lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, ettet ole käynyt kummassakaan kohteessa eli Rodoksella tai Mallorcalla, olet täysin pätemätön antamaan mitään neuvoja, vaikka sinulle minun ymmärtämiseni olisikin aivan sama.
Ottaen huomioon se että, olen käynyt kyllä molemmissa, mutta minun ei tarvitse suhtautua asiaan pilkunviilaajan tavoin. Kerroin oman mielipiteeni (jota täällä kysyttiin), ja olen siihen riittävän pätevä. Parempaa päivän jatkoa sinulle:)
Olin Mallorcalla 1975 ja Rhodoksella 1977.
Ei kai siellä koko ajan tarvi rampata?
Tullut kierreltyä muualla noiden jälkeen.
Mallorca ehdottomasti.