Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodos vai Mallorca? Pitkästä aikaa reissuun ja jompi kumpi näistä

Vierailija
18.05.2023 |

Kohteista. Kumpaa suosittelette? Jos et kumpaakaan, niin älä vaivaudu vastaamaan ja haukkumaan niitä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallorca

Vierailija
2/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos. Kaksi kertaa käynyt ja menisin kolmannen kerrankin. Kanarialla olen käynyt kerran, enkä mene enää ikinä. Kreikka on ihana paikka, ja Rodoksella yhdistyy kaupunki ja rantaloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorcalle mennään tänä vuonna. Aiemmin ollaan Kreikan saaristoa suosittu. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
4/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Mallorca.

Vierailija
5/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rodos. Kaksi kertaa käynyt ja menisin kolmannen kerrankin. Kanarialla olen käynyt kerran, enkä mene enää ikinä. Kreikka on ihana paikka, ja Rodoksella yhdistyy kaupunki ja rantaloma.

Montako kertaa ole Mallorcalla käynyt?

Vierailija
6/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama pohdinta. Päädyttiin rhodokseen koska samalla rahalla sai huomattavasti tasokkaamman hotellin

Vierailija
7/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonismia pahimmasta päästä ja tulevaisuuden lapset maksaa laskun.

Vierailija
8/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat taattuja mammakohteita ja tunnet olosi samanarvoiseksi kun kaikki muutkin ovat ylipainoisia. Valitse tietysti se halvempi vaihtoehto.

Vierailija
9/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollorcalla saa laittaa vessapaperit pyttyyn 👍

Vierailija
10/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset ystävällisempää ja välittömämpää porukkaa kuin espanjalaiset. Ja puhuvat hyvin englantia.

Vierailija
11/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi aikoinaan että, kerran kun on Kreikassa käynyt, ei muualle enää haluakkaan. Varattiin matka Rodokselle, katsotaan tuleeko minusta Kreikka fani. Kanarialla Puerto Ricossa olen käynyt, en tykännyt. Koko viikko oli sellaista kidutusta että hoh hoijaa.

Vierailija
12/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään kreikkaan. Itse tykkään enemmän kreikkalaisista kun espanjalaisista.

Vierailija
13/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran Rodoksella. Mieleen jäivät: hieno merinäköala huoneistohotellin parvekkeelta, hyvät halvat ravintolat, meressä oli kovat aallot, retki Lindokseen jossa hieno ranta ja pizzat.

Vierailija
14/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä 3.kertaa Rodokselle. Mallorcalla olen käynyt kerran. Rodos on historiallisempi, Mallorcalla saa paremmin kaupunkiloman tunnelmaa. Molemmat ok kohteita.

Vierailija
15/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorca.

Vierailija
16/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni sanoi aikoinaan että, kerran kun on Kreikassa käynyt, ei muualle enää haluakkaan. Varattiin matka Rodokselle, katsotaan tuleeko minusta Kreikka fani. Kanarialla Puerto Ricossa olen käynyt, en tykännyt. Koko viikko oli sellaista kidutusta että hoh hoijaa.

Mallorca on Baleaareilla eikä Kanarialla, joten en ymmärrä kommenttiasi. Palma de Mallorca on sitäpaitsi viihtyisä kaupunkikohde.

Vierailija
17/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos. Ystävällisemmät ihmiset, herkullinen kreikkalainen ruoka. Molemmissa olen käynyt useammankin kerran. Molemmissa on kyllä hyvinkin erilaisia paikkoja, turistirysiä ja paikallisia kyliä.

Vierailija
18/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalaiset ystävällisempää ja välittömämpää porukkaa kuin espanjalaiset. Ja puhuvat hyvin englantia.

Rodoksella osaavat jopa suomea. Ainakin vanhempi myyntiväki on sitä opetellut

Vierailija
19/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tykkään Rodoksesta enemmän. Ja Kreikasta muutenkin enemmän kuin Espanjasta. En oilein osaa selittää, miksi, jotenkin välittömämpi tunnelma tai muuten vaan helpompi olla siellä.

Vierailija
20/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorca ja siellä Cala d'Or.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi