Puuhaa kesälle
Heitelkääs ideoita, mitä puuhata kesälomalla teinien kanssa? Ovat melko osallistuvia, että uskon saavani seuraa heistä. Mies vähän ilmoitti, että haluaa olla kotona loman. Mä haluan mennä johonkin. Viikon ulkomaanreissu on varattu mutta nyt kaipaisin idiksiä mitä pienempiä juttuja voisi tässä Suomessa tehdä.
Itse olen ajatellut näitä: lintsille, telttayö leirintäalueella uimarannan vieressä, Turun linnassa käynti ja ehkä siitä joku pieni risteily perään. Ystäville yökylään. Joku halpa mökki pariksi yöksi. Siis koko lasten loman ajalla nämä, ei vain minun 1kk. Toisaalta nyt kun luin noita omia ajatuksia niin kalliiksi tulee. Onko muilla ideoita/suunnitelmia?
Kommentit (9)
Tuossa on jo niin paljon tekemistä etten keksisi mitään lisää. Lomalla on ihan kiva myös vaan olla.
Levätkää. Kesällä ei ole pakko puuhata koko ajan.
Telttailu pahin. Hyttysiä ja kutinaa. Sateella koko teltta kastuu. Linna on tylsä raunio. Laiva voi upota. Olisiko parempi vältellä liikaa kuumuutta, ranta kiva, mutta sieltä haluaa välillä autolla kotiin. Ulkomaanmatkat, putiikit, rantakadut. Kotona pelit, elokuvat, ajelut jonnekin. Kotimaan matkailusivusto on olemassa, mutta Suomi on tylsä hyttysaikaan ja liian kuumana aikana. Kevät ja syksy helpompi luontoa ajatellen, kun ei enää ole ötököitä. Uinti meressä ja järvessä on varmaan hyvä, sauna joskus. Joku muu antakoot paremmat neuvot! Tytöt haluavat ehkä shoppailla.
Sitten on kylpylät, kunhan ei liukastu lattialla. Ravintola ja jäätelöt.
Kylpylä hyvä idea! Nehän on kesällä kuin etelän lomakohteita. Meillä on olemista vuodessa tarpeeksi, leffoja ja pelejä ym. Haluaisin jotain puuhaa ja menemistä, että saadaan muistoja ja kokemuksia. Onko muita vinkkejä vielä?
Sen sijaan että matkustat johonkin niin osta uusi löhöilysohva. Enemmän kuin kesäloma...
Käytiin viime kesänä päiväseltään Verlassa. Oli mukava päivä.
Up