Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin tänään 950km 21v vanhalla autolla hakemaan nuuskaa, kysyttävää?

Vierailija
18.05.2023 |

11,5h kesti reissu. Sai kyllä halvat nuuskat, vain 3,10e/kiekko tällä kertaa, taitaa kruunu olla heikko. Bensakin mukavasti alle 1,90.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Levillä katsommassa oliko rinteet sulanut. 1352 km,  diesel-mersulla, yhdellä pysähdyksellä tottakai. Säälitti katsella matkanvarrella kun sähköautorahvas jonotti, odotti ja paleli latausasemilla. 

Minä vain polkaisin lisää kaasua, laitoin lämppäriä ja steroita isommalle. Nautin.

Koska mä voin.

Muutenhan tuo menisi mutta itse tarvin kyllä 2-3 kusitaukoa tuollaisella matkalla. ihan jo siksi että aamulla pitää saada kofeiinia ja vesipullokin mukana ettei sitten illalla päänsärky nestehukasta. Rakko tosin tyhjenee alle minuutissa joten ei siinä sähköautoa kerkeäsi ladata.

ap

Vierailija
42/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan kysyisin, että pitäskö mun vaihtaa verhot?

Vaihda ihmeessä keväisemmät. Nuo näyttääkin liian tummilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Levillä katsommassa oliko rinteet sulanut. 1352 km,  diesel-mersulla, yhdellä pysähdyksellä tottakai. Säälitti katsella matkanvarrella kun sähköautorahvas jonotti, odotti ja paleli latausasemilla. 

Minä vain polkaisin lisää kaasua, laitoin lämppäriä ja steroita isommalle. Nautin.

Koska mä voin.

Muutenhan tuo menisi mutta itse tarvin kyllä 2-3 kusitaukoa tuollaisella matkalla. ihan jo siksi että aamulla pitää saada kofeiinia ja vesipullokin mukana ettei sitten illalla päänsärky nestehukasta. Rakko tosin tyhjenee alle minuutissa joten ei siinä sähköautoa kerkeäsi ladata.

ap

Levähdysalueellakin sen voi tehdä, sitä ei lasketa viralliseksi pysähdykseksi.

Sähköautomies tietenkin joutuu odottamaan sen tunnin-parin jokaisella asemmalla, ehkä jopa 10 kertaa tuolla matkalla.

Vierailija
44/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Kävin äsken katsomassa oliko rinteet sulanut. Säälin dieselrahvasta kun joutuu puuduttamaan persettään mersussaan.

https://www.levi.fi/laskettelu-ja-hiihto/kamerat

Vierailija
45/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Kävin äsken katsomassa oliko rinteet sulanut. Säälin dieselrahvasta kun joutuu puuduttamaan persettään mersussaan.

Cyber-katsominen on feikkiä. Kyllä paikallakäynti tekee aidon vaikutelman. 

Vierailija
46/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan kysyisin, että pitäskö mun vaihtaa verhot?

Pitäis, jos ne on olleet koko talven ikkunassa.

Sivusta tämä.

Vierailija
47/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanot kun tulee syöpä ikeniin? Kannattiko?

Vierailija
48/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Kuulostaa yhtä viisaalta kuin että ajaisi 100 kilometrin päähän kauppaan jotta saisi kahvipaketin 30 senttiä halvemmalla.

Vierailija
49/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Cyber-katsominen on feikkiä. Kyllä paikallakäynti tekee aidon vaikutelman. 

Matkan tarkoitus oli lumitilanteen tarkistaminen. Minulle sisältöä elämään antaa AV-palstalle kirjoittelu.

Vierailija
50/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidämn suvussa hyvät geenit, ei yhtäkään syöpätapausta vaikka puolet suvusta tupakoi.

Syöpähän tulee 3 asiasta:

-geenit

-myrkyt

-säteily

Jos on huonot geenit niin siitten on ongelmissa vaikka mitä tekisi.

ap

Vierailija
51/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Kuulostaa yhtä viisaalta kuin että ajaisi 100 kilometrin päähän kauppaan jotta saisi kahvipaketin 30 senttiä halvemmalla.

Tässä tapauksessa se lähin "kahvipaketti" oli 470km päässä.

Vierailija
52/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö siinä isossa karkkikaupassa?

Vierailija
53/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin siellä koska nuuskat löytyy hyllystä esillä siellä, voi rauhassa tutkia valikoimaa kun ei tiskin takana piilossa.

ap

Vierailija
54/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidämn suvussa hyvät geenit, ei yhtäkään syöpätapausta vaikka puolet suvusta tupakoi.

Syöpähän tulee 3 asiasta:

-geenit

-myrkyt

-säteily

Jos on huonot geenit niin siitten on ongelmissa vaikka mitä tekisi.

ap

Kannattaisi vähän perehtyä paremmin. Nikotiini on myrkkyä, ja ikenille altistuminen on moninkertainen verrattuna tupakointiin.

Vierailija
55/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isto lopeta vauvapalstalle kirjoittelu!!

Vierailija
56/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitko isolla vaihteella myös kaikki ylämäet?

Vierailija
57/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta 950 kilometrin matkalle? Siinä ajassa mahtoi ennättää ajatella kaikenlaista...

Vierailija
58/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää. Hiljaiseksi vetää tuollainen.

Vierailija
59/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin siellä koska nuuskat löytyy hyllystä esillä siellä, voi rauhassa tutkia valikoimaa kun ei tiskin takana piilossa.

ap

Paljon siellä on irttareilla kilohinta?

Vierailija
60/71 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoitko isolla vaihteella myös kaikki ylämäet?

Sehän riippu nopeudesta. Autossa vain 5 vaihdetta joten maantienopeuksissa tottakai vitonen silmässä. Moottorijarrutus on paras yksittäinen tapa säästää polttoainetta jos siihen viittaat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä