Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kamala, jos sanon, että vihaan lasten mölinää?

Vierailija
18.05.2023 |

En vaan kestää sitä korkeaa ääntä, joka niistä lähtee. Tarkoitan naapureiden lapsia, joiden vinkumiset kuuluu jatkuvasti seinän läpi.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelin, että naapurin vauva kasvaisi vähän ja parkuminen vähenisi. No nyt se on vähentynyt, mutta se jokellushuuto onkin vielä hirveämpi ääni, ja sitä kuuluu ihan koko ajan.

Vierailija
22/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on geeneissä ettei siedä keski-ikäistyttyään pienten lasten mekastusta, edes omien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin pienten lasten puheäänikin ärsyttää, jos ääni on kimeä ja lässyttävä, mutta ei muuten. Mainoksissa ilmeisesti söpöksi tarkoitettu lapsen puhe yleensä vain ärsyttää.

Vierailija
24/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu olemaan päiväkoti asuintaloni alakerrassa ja päiväkodin piha ikkunani alla. Mieluummin silti näin, kuin joku päihdeporukka tai bassojumputtaja naapurissa.

Talviaikaan ei ole juurikaan ongelmaa, vaikka huuto tulee kyllä ikkunoista läpi. Kesäaika on sitten tuskaa niiltä osin, kun päiväkoti ei ole suljettuna.

Itse en kestäisi olla hoitajana siinä metakassa, vaikka lapset suloisia onkin taapertaessaan tuossa pihalla. Itse kun olin lapsi, ei olisi ollut puhettakaan, että noin saisi huutaa, rääkyä ja kirkua.

Vierailija
25/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jatkuva aivoton rääkyminen on kyllä hirveän rasittavaa ja tulee tunne jostakin apinoista. Normaalit leikinäänet jne eivät.

Vierailija
26/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta mielentilasta, joskus ottaa todella hermoon, toisinaan en kiinnitä lasten ääniin mitään huomiota.

Vierailija
27/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Vihaan kaikkea huonoa käytöstä iästä riippumatta

Vierailija
28/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet kamala ja lisäksi et ole henkisesti ihan terve. Vauvan itku tai lasten normaalit leikkimisen äänet eivät ole huonoa käytöstä eivätkä mölinää. Valitettavasti monilla suomalaisilla on sama lapsivihamielinen asenne.

Vierailija
29/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lapsivihaajien nettimölinää.

Vierailija
30/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri tästä syystä ole koskaan halunnut lapsia. Kamalaa ääntä pitävät. Pilaavat kaikki piha-alueet huutamisella.

Vierailija
31/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasten täytyy saada leikkiä ja ymmärrän, että siinä voi välillä syntyä ääntäkin, mutta silti vihaan sitä kun jotkut lapset huutavat koko ajan kuin mitkäkin vajaaälyiset mölyapinat.

Vierailija
32/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vain vinkuisivatkin, sen äänen saa sentään korvatulpilla blokattua. Mutta se saakelin töminä ja jytinä.

Vierailija
33/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea mitä vauvoista teineihin asti edustavat. Niitten ulkonäköä, ääntä ja ajattelu tapoja.

Vierailija
34/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Eivät vanhemmatkaan useinkaan pidä toisten lapsista.

Useimmat vanhemmatkaan eivät pidä lasten mölinästä, totta. Eivät edes omiensa aikaansaamasta metakasta. Minä en ainakaan. Enempi toki inhoan vieraitten lasten aiheuttamaa melua.

Vierailija
35/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat vanhemmatkaan eivät pidä lasten mölinästä, totta. Eivät edes omiensa aikaansaamasta metakasta. Minä en ainakaan. Enempi toki inhoan vieraitten lasten aiheuttamaa melua.

Tämä ei vaikuta pitävän paikkaansa sen perusteella, miten naapurit antaa aina kakaroidensa mölytä.

Vierailija
36/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pidä lasten epämääräisestä kirkumisesta ja mölinästä. Joskus sitä on vähäisessä määrin siedettävä.

Vierailija
37/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa normaalia lasten leikkimisen ääntä, eikä sen tarvitse olla kovin hiljaistakaan. Sitten on jatkuvaa, aivotonta kiljumista, rääkymistä ja huutamista, joka on joidenkin lasten tapa elää.

Ensimmäinen ei minua häiritse, mutta jälkimmäinen paljonkin. Kun rivarin pihassa talon omat lapset leikkivät nykyisin, äänet ovat tavallisia lasten ääniä. Mutta, jos pihassa on mukana muutama vieras lapsi, kirkuminen kuuluu sisälle, vaikka ovet ja ikkunat ovat kiinni. Nimenomaan ne vieraat lapset ovat äänessä.

Tätä just tarkoitin kun kirjoitin tuossa aiemmin. Se jonka naapurit hankkineet trampan. Ei normaalia nauramista tms vaan kiljahtelua, karjumista. Välillä huudetaan jotain pippelikarvat ja räkätys päälle. Ikäänäillä jotain alle 7v. Kaikki illat. Ilmeisesti heitä ei viedä mihinkään leikkipuistoo, kesällä uimarannalle tms.

Vierailija
38/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää rivitalonaapurin lasten möykkää. Nyt niille on hankittu trampoliini. Kiljuvat 3metrin päässä terassistani.

Minulla on sadetin rajan lähellä, välillä roiskuu trampoliinille saakka!

Vierailija
39/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Taas on kesä tullut ja naapuri on päästänyt rääkyläisen pihalle. Taas kärsitään koko taloyhtiä muutamasta kakarasta koko kesä ja niiden heikkopäisestä huutamisesta.

Vierailija
40/79 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vaikuta pitävän paikkaansa sen perusteella, miten naapurit antaa aina kakaroidensa mölytä.

Siksi ne laittaa ne päiväksi pihalle huutamaan, muiden kiusaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän