Olen ajatellut viimeinkin ottaa miehen
Kumma kyllä, näytän paremmalta kuin parikymppisenä. Saatte arvata ikäni. Naiseltahan ei ikää saa kysyä 😂
Kommentit (29)
Sä oot se yks 40v tai jotain joka pitkästä aikaa päässy treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nuoremmalta näyttäminen auta siihen että munakartonki on tyhjä.
Taidan vielä odotella pari vuotta ennen kuin alan pohtia jotain tapailua. Sitten on sterilisaatio tehty ja kukaan mies ei näe minua munakartonkina.
Bulgariassa steri 400e
Kohdunpoisto Unkarissa 1300e
^.^
Allit tuntuvat läpsähtelevän siihen malliin että painosi on neljä kertaa ikäsi. Navan ympärys on paino miinus ikäsi.
Kaveriksi vanhuuden varalle minäkin otin miehen. Platoninen suhde, ei tässä iässä enää muut jutut kiinnosta.
N 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Otan hellästi takaapäin, kesäyössä, lähiöpolulla.
T. Simo
Missä oot?
M 48
Katso kartalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on iän arvuuttelusta? Jos ihminen ei halua sanoa itse omaa ikäänsä, miksi käyttäisin aikaa iän arvuutteluun. Vaihdan mieluummin mielenkiintoisempaa seuraan.
Nykyään ei voi tietää onko joku 40 vai 60 vuotias. 20-30 vuotias voi olla aikuisempi kuin nuo muumiot 🤣
Kyllä niitä miehiä vain otetaan. Ainakin minä olen mennyt baarissa joskus joidenkin tummien koripalloilijoiden seuraan juttelemaan. Olivat ihan että häh, kuinka tuo kehtaa. Mutta sitten olivat, että olen tosi cool.
Loppua en paljasta.
Miehiä otetaan siten, että ei ole millään tavalla kiinnostunut oikein kenestäkään. Jutella voi ja flirttailla.
Silloin kun ei ole kenestäkään kiinnostunut, saa miehet ajattelemaan, että on hierarkian huipulla. Elämässä on jotain parempaa kuin miehet.
En tarkoita mitään jääkuningattarena olemista tai sitä, että koittaa olla ovelampi. Ei pysty olemaan ovelampi.
Missä oot?
M 48