Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19721/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro nouseeko Kärde lavalle. Mut ihana että Tavastiasta jäi hyvät fiilikset.

Mä en halua, että hän pilaa Jokereiden keikat possujunilla ja mikrofonin imemisellä.

Miksi olet Käärijä/Bojan shippausketjussa, jos K mielestäsi pilaa kaiken :( Mä haluan nähdä heitä kahta mahdollisimman paljon yhdessä, vaikka toki haluan nähdä myös JO-keikan. 

Vierailija
19722/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro nouseeko Kärde lavalle. Mut ihana että Tavastiasta jäi hyvät fiilikset.

Mä en halua, että hän pilaa Jokereiden keikat possujunilla ja mikrofonin imemisellä.

Minustakin tämä saisi olla jokereiden keikka. Olkoon Jere katsomossa, jos paikalle haluaa. Gf varmaan taas mukana. Hänet voisi ainakin jättää kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19723/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, sain luettua tämän päivän viestit. Täällä ilmoittautuu yksi mamma myös huomiseen lippujahtiin. Onneksi mulla on 18-vuotias tytär alibina. Saa nähdä montako äiti-tytär paria keikoilla nähdään. Meillä on kyllä nyt joku viisuihin liittyvä keikkabuumi päällä kun jo neljäs jotenkin viisuihin liittyvä keikka tulossa (Käärijä, Kuumaa ja Porttarit joko käyty tai tulossa tänä vuonna). Meistä kahdesta mä olen team JO ja tytär team Käärijä. Tosin hän kuunteli Käärijää jo ennen viisujakin.

Vitsit tää on ihanaa kun ihmisiä niin paljon samassa tilanteessa! Mäkin käyny jo Kuumaan ja Käärijän keikalla ja tulossa vielä toinen Käärijä ja toivottavasti JO. Mullakin 18 vee joka -ehkä- kuulemma suostuu lähtemään alibiksi😂

Menen Tampereelle tai Turkuun 19-vuotiaan tyttäreni kanssa.Ja minä olen sitten se, joka itkee tyttären olkapäätä vasten.Rakastan näitä surumielisiä kappaleita.Asumme rivarissa ja kuuntelen heidän musiikkia päivittäin, kun olen kotona.En tiedä mitä ajattelevat musiikkimaustani, sloveniankielisestä musiikista, mutta hällä väliä.

Mitäs hemmettiä asumismuotonne liittyy mihinkään? Itkisitkö enemmän jos asuisit omakotitalossa?

Vierailija
19724/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minköhän takia jokerit kiinnitti jeren kommentin siihen yess i come and bojan tuntuu salaavan, että tuleeko jere lavalle

Samaa vihjailua ja fanien tiisausta kuin ennen Kärtsärin Tavastiaa. Jännempää kun saadaan arvailla.

Vierailija
19725/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme kun keskisormi ja mikrofoni menee tunteisiin. Onko ketään jaksanut miettiä, että miltä siitä mikrofonista tai keskisormesta tuntui? Ottiko kukaan ottanut näiden tunteet huomioon?

Vierailija
19726/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi on tämä Slovenian grillimaisteri kyllä niin kuuma 🥵

On!!!

L

Minusta on tosi hyvä, että Bojan näki omin silmin millainen tilanne on ja näki myös gf:n, jolloin ei jää mitään jossiteltavaa. Gf:n olemassaolo saisi olla tiedossa myös ulkkareille, se hillitsisi ehkä pahimpia shippaajia ja ehkä Bojanin asema olisi helpompi. Nyt kun vertaa näitä kahta grillaajaa, niin kyllä taas tulee mieleen, että jerellä pitäisi olla joku ammattilainen katsomassa, mitä sinne someen lykätään. Ja vaikka kuinka tuo grillauspostaus olisikin joidenkin mielestä persoonallinen, niin eihän tuo nyt hyvältä näytä.

Arvoisat alapeukuttajat, näyttääkö Jeren grillipostaus teistä oikeasti hyvältä,?

En ole alapeukuttaja, mutta minusta se oli aika karu..siis Jeren grillipostaus...sorry..

Vierailija
19727/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D

Koska mm. Käärijän Instagram-tilin nimi on paidaton riehuja, niin ehdotan että onlyfans-tilin nimeksi tulee sitten housuton heiluja 😁.

Eikö housuton heiluja ollutkaan Jan. :P

Vierailija
19728/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvästikin bojan on niiiin pettynyt suomeen ja jereen, ja sen takia haluu tulla tänne taas uudestaan heti kun mahdollista. Ja jotta pettymys tulis varmasti selväksi kaikille, niin se tekee ihan piruuttaan kolme keikkaa täällä, nih. Varmaan jerekin vihaa sitä niin paljon, että matkustaa Sloveniaan elokuussa. Voi voi:(

Vierailija
19729/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Käärijä/Bojan shippausketjussa, jos K mielestäsi pilaa kaiken :( Mä haluan nähdä heitä kahta mahdollisimman paljon yhdessä, vaikka toki haluan nähdä myös JO-keikan. 

Ei ole mitään ristiriitaa olla shippausketjussa. Ihan kiva nähdä heitä yhdessä, mutta keikka on jokereiden.

Vierailija
19730/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli sarkasmia, haloo nyt oikeasti.

Vierailija
19731/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Jeren Dingo-video?

Vierailija
19732/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan vaihtoon.

Kohta ollaan Erasmuksella ihmeissään, kun keski-ikäisiltä mammoilta alkaa tulvia hakemuksia Slovenian vaihtoon. 🤔 Ja vinkkinä kansanopistoille: lisätkää sloveenin kursseja ens syksynä ohjelmistoon. 😁

Vierailija
19733/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!!!

L

Minusta on tosi hyvä, että Bojan näki omin silmin millainen tilanne on ja näki myös gf:n, jolloin ei jää mitään jossiteltavaa. Gf:n olemassaolo saisi olla tiedossa myös ulkkareille, se hillitsisi ehkä pahimpia shippaajia ja ehkä Bojanin asema olisi helpompi. Nyt kun vertaa näitä kahta grillaajaa, niin kyllä taas tulee mieleen, että jerellä pitäisi olla joku ammattilainen katsomassa, mitä sinne someen lykätään. Ja vaikka kuinka tuo grillauspostaus olisikin joidenkin mielestä persoonallinen, niin eihän tuo nyt hyvältä näytä.

Nämä on just tällanen päivänsäde ja menninkäinen -kaksikko. Yhdessä he jotenkin täydentävät toisiaan.

Julkinen shippaus alkaa kyllä tulla ystävyyden tielle tätä menoa.

Siksi itse olenkin vähän rajoitellut shippausta. Ihan kiva fiilistellä ihan vain muutenkin keikoista puhumalla ynnä muulla

Vierailija
19734/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D

Koska mm. Käärijän Instagram-tilin nimi on paidaton riehuja, niin ehdotan että onlyfans-tilin nimeksi tulee sitten housuton heiluja 😁.

Eikö housuton heiluja ollutkaan Jan. :P

Kyllä. Ei Jere voi omia Janin tavaramerkkiä.

Vierailija
19735/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin grillipostauksessa oli aika perusgrillaukset, toisessa oli vaan aika epäsiisti meininki ja sitä rataa...

Vierailija
19736/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minköhän takia jokerit kiinnitti jeren kommentin siihen yess i come and bojan tuntuu salaavan, että tuleeko jere lavalle

Samaa vihjailua ja fanien tiisausta kuin ennen Kärtsärin Tavastiaa. Jännempää kun saadaan arvailla.

No jos kärtsäri on pakko lavalle saada, niin toivottavasti Bojan muistaa, miten viimeksi kävi.

Vierailija
19737/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan bi tai pan, K bi-curious

Mitä se Jan kirjoitti itsestään? Joku multi instrumentaalikko sängyssä?🙈 Vai miten se meni? Mielenkiintoinen kuvaus kuitenkin.

Vierailija
19738/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä alkanu taas jonku yksinpuhelu siitä miten nyt on romanssi bromance pilalla ja maailma romahtanu :D

Mä kirjoitin äsken asiasta kommentin enkä ole tosiaan sitå mieltä että maailma on romahtanut vaikka mielestäni jännite on kadonnut. Se oli väistämätöntä ja nyt mä odottelen ihan hyvillä mielin JO keikkoja jolle toivottavasti saan liput🔥

Se jännite on kadonnut sinun mielikuvissa ja se on ihan normaalia. Osa jäi kaipaamaan viisukuplaa, mutta sitä ei enää takaisin saa. Bromance kuitenkin jatkuu, mutta ei samanlaisena ruusunpunaisena höttönä kuin viisuissa.

Ainut kerta kun noiden välille olisi voinut kuvitellakaan mitään niin oli viisujen aikana kun he olisi saattaneet viettää aikaa kaksin eikä silloinkaan ollut bromancee kummempaa. :)

Vierailija
19739/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo selvästikin bojan on niiiin pettynyt suomeen ja jereen, ja sen takia haluu tulla tänne taas uudestaan heti kun mahdollista. Ja jotta pettymys tulis varmasti selväksi kaikille, niin se tekee ihan piruuttaan kolme keikkaa täällä, nih. Varmaan jerekin vihaa sitä niin paljon, että matkustaa Sloveniaan elokuussa. Voi voi:(

No ottamatta muuhun kantaa niin keikat oli varmasti sovittu ennen vkl ja elokuun tapahtumista emme tiedä vielä mitään. Vai näkeekö oraakkeli sinne asti🤔. Itse näen Kärtsän turistimatkalla vyölaukussa gf käsipuolessa Ljublijanassa.

Vierailija
19740/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!!!

L

Arvoisat alapeukuttajat, näyttääkö Jeren grillipostaus teistä oikeasti hyvältä,?

En ole alapeukuttaja, mutta minusta se oli aika karu..siis Jeren grillipostaus...sorry..

Mua ei Jere häirinnyt kun tollanenhan se on mutta grillipaikka oli kyllä melko karu. Mitenhän on keksittykin kasata tuollaseen paikkaan. Tuli ei leviä maastoon kun on vaan kiveä? :D

Ketju on lukittu.