Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
JO:n Padamin alussa on tismalleen sama kitaran rämpäytys kuin Kaija Koon Vapaa-biisissä.
Käärijä lämppää Kaijaa.
Just sayin.
T. Oraakkeli
Sä et oo original oraakkeli, go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.
Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.No mutta, ehtiihän sitä vielä.
Repesin 🤣
Se niitten kolmen promillen chachacha on kyllä harvinaisen hilpeä, arvostan. 😁
Harmi, että ilmeisesti Bojanin humalatilan takia video on lyhyt. Mitähän siinä tapahtui kun piti kesken katkaista.🙃
Naurattaa se ajatus että B on heränny iha tappo kankkusessa K yksiössä ja alkanu sekavassa tilassa huhuilla Jereä nimeltä 🤣 *ja sitä yhtä ei tässä mielukuvassa ole edes olemassa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D
Koska mm. Käärijän Instagram-tilin nimi on paidaton riehuja, niin ehdotan että onlyfans-tilin nimeksi tulee sitten housuton heiluja 😁.
Ehhehe ehhehe, meni kahvi vallan väärään kurkkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥
Miljoona astetta myös enemmän bi tai gay vibainen grillaaja ku eilen xD ei siis pahalla, mä en vaan näe Bojanissa pätkääkään mitään miehekästä hetero energiaa <3
Ilmeisesti juuri noi sen gay / bi fiilikset iskee mammoihin?
Jep näin se on. Se on vaan niin sympaattisen ja herkän oloinen ja laulaa kauniisti & on niin kaunis. Jostain syystä siihen on helppo ihastua vaikka se vaikuttaa olevan miehiin päin.
Mistä ihmeestä te ootte repineet tämän mieheen päin jutut? Eikö sillä ole ollut tyttöystäväkin sun muuta ja viisuissa ihasteli Noaa ja Blancaa ja ketälie.
Mun gaydar näkee että tuossa miehessä on korkeintaan bissepuoli mutta voi olla hyvinkin hetsku oikeasti.
No jos slovenialaisetkin fanit on tätä mieltä ja niillä on pikkasen enemmän tietämystä Bojanista ja Jokereista ylipäätään niin en alkaisi täältä Suomen perukoilta sanomaan vastaankaan
Jostain syystä Bojanin mahdollista panseksuaalisuutta ei olla tällä palstalla pahemmin noteerattu. Vai onko niin, että yli 40-vuotiaille termi bi on jotenkin helmpompi ja selvempi käsittää?
ne on periaatteessa ihan sama asia
Ohis. Työskentelen nuorten parissa. Osa heistä määrittää itsensä panseksuaaliksi ja painottavat sitä, etteivät he ole bi-seksuaaleja. Toisille tämä asia merkitsee todella paljon, varsinkin kun ovat herkässä iässä. Vaikka minullekin nämä termit merkitsevät oikeastaan samaa, mutta pienillä vivahde eroilla, niin näille nuorille se on hyvin henkilökohtainen ja tärkeä asia.
no täällä ei puhuta mistään termistöistä ja seksuaalipolitiikasta vaan rennosta "hömppä" bromancesta
Vierailija kirjoitti:
Huh, sain luettua tämän päivän viestit. Täällä ilmoittautuu yksi mamma myös huomiseen lippujahtiin. Onneksi mulla on 18-vuotias tytär alibina. Saa nähdä montako äiti-tytär paria keikoilla nähdään. Meillä on kyllä nyt joku viisuihin liittyvä keikkabuumi päällä kun jo neljäs jotenkin viisuihin liittyvä keikka tulossa (Käärijä, Kuumaa ja Porttarit joko käyty tai tulossa tänä vuonna). Meistä kahdesta mä olen team JO ja tytär team Käärijä. Tosin hän kuunteli Käärijää jo ennen viisujakin.
Vitsit tää on ihanaa kun ihmisiä niin paljon samassa tilanteessa! Mäkin käyny jo Kuumaan ja Käärijän keikalla ja tulossa vielä toinen Käärijä ja toivottavasti JO. Mullakin 18 vee joka -ehkä- kuulemma suostuu lähtemään alibiksi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n Padamin alussa on tismalleen sama kitaran rämpäytys kuin Kaija Koon Vapaa-biisissä.
Käärijä lämppää Kaijaa.
Just sayin.
T. Oraakkeli
Sä et oo original oraakkeli, go!
😥 en halua. Olen kyllä sydämeltäni puutarhuri ainakin ja voin vaikka vähän ennustella ruusunterälehdistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta myös enemmän bi tai gay vibainen grillaaja ku eilen xD ei siis pahalla, mä en vaan näe Bojanissa pätkääkään mitään miehekästä hetero energiaa <3
Jep näin se on. Se on vaan niin sympaattisen ja herkän oloinen ja laulaa kauniisti & on niin kaunis. Jostain syystä siihen on helppo ihastua vaikka se vaikuttaa olevan miehiin päin.
Mistä ihmeestä te ootte repineet tämän mieheen päin jutut? Eikö sillä ole ollut tyttöystäväkin sun muuta ja viisuissa ihasteli Noaa ja Blancaa ja ketälie.
Mun gaydar näkee että tuossa miehessä on korkeintaan bissepuoli mutta voi olla hyvinkin hetsku oikeasti.
No jos slovenialaisetkin fanit on tätä mieltä ja niillä on pikkasen enemmän tietämystä Bojanista ja Jokereista ylipäätään niin en alkaisi täältä Suomen perukoilta sanomaan vastaankaan
Mikähän sun faniotos on. Joku 10 shippaajaa tumblrisista....
Slovenian keskustelupalstat. Olin siellä vaihdossa.
ne tietää just saman verran ku vauvapalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua naurattaa, kun mietin kuinka Bojan kertoi haastattelussa että pääasiallinen syy heidän tapaamiseen viisujen jälkeen on musiikillinen yhteistyö.
Musiikillinen yhteistyö tähän mennessä: kolmen promillen humalassa yhdessä heiluttu chachacha aamuyöllä helsinkiläisen taloyhtiön parkkipaikalla vai missä lie. Tosta saisi ihan hauskan meemin😅.No mutta, ehtiihän sitä vielä.
Repesin 🤣
Harmi, että ilmeisesti Bojanin humalatilan takia video on lyhyt. Mitähän siinä tapahtui kun piti kesken katkaista.🙃
Naurattaa se ajatus että B on heränny iha tappo kankkusessa K yksiössä ja alkanu sekavassa tilassa huhuilla Jereä nimeltä 🤣 *ja sitä yhtä ei tässä mielukuvassa ole edes olemassa*
ja höntti ei herää tai kuule yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa joku sille Rekolle että Jyväskylässä Lutakossa voi järkätä myös ikärajattomia keikkoja, pääsee teinitkin mukaan
Tuskin mahtuu Jyväskylän rundia tuohon, varmaan tuosta suunta kotimaan keikoille kun jo 5 päivää rundattu pohjoismaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun aloin lukemaan tätä ketjua, sain tästä älyttömän paljon iloa. shippasin heitä aivan hurmioituneena ja toisaalta sokeana. olin aivan koukussa tähän. toisaalta olen vieläkin, koska haluan ja yritän uskoa niin paljon tähän hommaan, mutten taida ehkä enää pystyä. kun pääsin joskus toissapäivänä jonnekin 880 sivulle ja luin eteenpäin seuraavat kolmekymmentä sivua, kuplani, tämä ihana shippauskupla, puhkesi. enää en edes usko bromanceen. homma vaikuttaa olevan ihan huijausta nykyään, etenkin nämä tavastian jälkeiset videot. uskon että alun perin heillä oli jotain. uskon että heillä todella oli kivaa liverpoolissa. tosin plussana varmasti oli äänestäjät ja se että myrtti jätettäisiin rauhaan ja hänen taustansa unohdettaisiin, vaikkei omasta mielestäni olekaan mitenkään ongelmallinen. ehkä K ja B olisivat voineet olla ainakin platoniset sieluniumppanit. mutta nyt näyttää siltä että kulissit on pystyssä vain julkisuuden ja siitä seuraavan rahan takia, joka hyödyttääkin molempia. ja toki bonuksena, myrtti jätetään rauhaan kun kaikki keskittyvät "sydänystäviin". suomen reissulla ehdottomasti tapahtui jotain. homma kuihtui kasaan, vaikka muuta yritettäisiinkin esittää. jos joku on eri mieltä niin ehdottomasti kertokaa miksi. haluaisin vieläkin epätoivoisesti shipata näitä kahta kaikesta huolimatta tai uskoa ainakin kauniiseen bromanceen. se kun teki minut niin iloiseksi päivästä toiseen
Mä ajattelin aika lailla samoin. Kupla puhkesi. Olen melko varma että B oli ainakin alkuun jollain lailla ihastunutkin, koska itse katsoin jo ensimmäisestä heistä kuvatusta videosta Madridista, että katsoopa tämä nuori mies jännästi meidän Käärijää(en edes tiennut vielä kuka hän oli). Tunne vahvistui Liverpoolin videoiden myötä. Mutta eiköhän B:n kuplakin viimeistään nyt Suomessa puhjennut. Toivon vaan ettei tulee liian kiusallista tm kun ihmiset epätoivoisesti yrittää tota jatkaa ja kun JO nyt Suomeenkin tulee.
Ja olin niiden ihan ekojen B:stä näkemieni videoiden perusteella varma että hän on miehiin päin vahvasti ja olin yllättänyt kun luin myöhemmin että hänellä on ollut tyttöystäv(i)ä
Noh bi tai sitten voi olla ihan kulisseja jos on ajateltu että yleisö haluaa sellaista siistiä kultapoikaa. Mistäpä näistä tietää.
Toisaalta kyllä Käärijästäkin tulee erittäin vahvat gay tai bi-vibat, pukeutuminen, läpät, käytös bojanin seurassa, hymyt, katseet jne. Veikkasin jälkimmäistä. Täysin straight tuskin on ainakaan. Vaikka eipä ihmisistä voi varmuudella päällepäin sanoa mitään. Eikä sillä toisaalta väliäkään. Pääasia olla onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin 🤣
Ovat hoiperrelleet kädet toisten kauloille kietoutuneena kohti yksiötä, välillä kikatellen ja kompuroiden. Käärijä on painanut päänsä Bojanin harteille ja Bojan hipsutellut Käärijän hiuksia.
Jep. Gf seuratessa vanavedessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä alkanu taas jonku yksinpuhelu siitä miten nyt on romanssi bromance pilalla ja maailma romahtanu :D
Mä kirjoitin äsken asiasta kommentin enkä ole tosiaan sitå mieltä että maailma on romahtanut vaikka mielestäni jännite on kadonnut. Se oli väistämätöntä ja nyt mä odottelen ihan hyvillä mielin JO keikkoja jolle toivottavasti saan liput🔥
Se jännite on kadonnut sinun mielikuvissa ja se on ihan normaalia. Osa jäi kaipaamaan viisukuplaa, mutta sitä ei enää takaisin saa. Bromance kuitenkin jatkuu, mutta ei samanlaisena ruusunpunaisena höttönä kuin viisuissa.
jos nyt miettii että syynäiltiin sitä keskarikuvaa ja kuvatekstejä eilen, niin mitä mieltä halusiko bojan nimenomaan grillausvideon postattavaksi kun kärtsärillä sellainen eilen oli? en itse usko tähän mutta haluaisin kuulla onko syynäävillä ajatusta?
Bojan kommentoi Tavastian keikkaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun aloin lukemaan tätä ketjua, sain tästä älyttömän paljon iloa. shippasin heitä aivan hurmioituneena ja toisaalta sokeana. olin aivan koukussa tähän. toisaalta olen vieläkin, koska haluan ja yritän uskoa niin paljon tähän hommaan, mutten taida ehkä enää pystyä. kun pääsin joskus toissapäivänä jonnekin 880 sivulle ja luin eteenpäin seuraavat kolmekymmentä sivua, kuplani, tämä ihana shippauskupla, puhkesi. enää en edes usko bromanceen. homma vaikuttaa olevan ihan huijausta nykyään, etenkin nämä tavastian jälkeiset videot. uskon että alun perin heillä oli jotain. uskon että heillä todella oli kivaa liverpoolissa. tosin plussana varmasti oli äänestäjät ja se että myrtti jätettäisiin rauhaan ja hänen taustansa unohdettaisiin, vaikkei omasta mielestäni olekaan mitenkään ongelmallinen. ehkä K ja B olisivat voineet olla ainakin platoniset sieluniumppanit. mutta nyt näyttää siltä että kulissit on pystyssä vain julkisuuden ja siitä seuraavan rahan takia, joka hyödyttääkin molempia. ja toki bonuksena, myrtti jätetään rauhaan kun kaikki keskittyvät "sydänystäviin". suomen reissulla ehdottomasti tapahtui jotain. homma kuihtui kasaan, vaikka muuta yritettäisiinkin esittää. jos joku on eri mieltä niin ehdottomasti kertokaa miksi. haluaisin vieläkin epätoivoisesti shipata näitä kahta kaikesta huolimatta tai uskoa ainakin kauniiseen bromanceen. se kun teki minut niin iloiseksi päivästä toiseen
Mä ajattelin aika lailla samoin. Kupla puhkesi. Olen melko varma että B oli ainakin alkuun jollain lailla ihastunutkin, koska itse katsoin jo ensimmäisestä heistä kuvatusta videosta Madridista, että katsoopa tämä nuori mies jännästi meidän Käärijää(en edes tiennut vielä kuka hän oli). Tunne vahvistui Liverpoolin videoiden myötä. Mutta eiköhän B:n kuplakin viimeistään nyt Suomessa puhjennut. Toivon vaan ettei tulee liian kiusallista tm kun ihmiset epätoivoisesti yrittää tota jatkaa ja kun JO nyt Suomeenkin tulee.
Ja olin niiden ihan ekojen B:stä näkemieni videoiden perusteella varma että hän on miehiin päin vahvasti ja olin yllättänyt kun luin myöhemmin että hänellä on ollut tyttöystäv(i)ä
Noh bi tai sitten voi olla ihan kulisseja jos on ajateltu että yleisö haluaa sellaista siistiä kultapoikaa. Mistäpä näistä tietää.
Toisaalta kyllä Käärijästäkin tulee erittäin vahvat gay tai bi-vibat, pukeutuminen, läpät, käytös bojanin seurassa, hymyt, katseet jne. Veikkasin jälkimmäistä. Täysin straight tuskin on ainakaan. Vaikka eipä ihmisistä voi varmuudella päällepäin sanoa mitään. Eikä sillä toisaalta väliäkään. Pääasia olla onnellinen!
Mulla ei tuu ei sitten yhtään, vaikka ei sillä väliä. 😀 Musta se vaikuttaa periaatteessa ihan tyypiltä joka oikeasti haluu sen vaimon ja koiran mutta voi kuitenkin leikitellä asialla (esim. Bojanin kanssa 🥲) koska ei ota vakavasti eikä mieti yhtään seurauksia.
Ai hitsi, pitääkö munkin houkutella just 18v täyttänyt tytär mukaan keikalle 😂
Ei kerro nouseeko Kärde lavalle. Mut ihana että Tavastiasta jäi hyvät fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin 🤣
Ovat hoiperrelleet kädet toisten kauloille kietoutuneena kohti yksiötä, välillä kikatellen ja kompuroiden. Käärijä on painanut päänsä Bojanin harteille ja Bojan hipsutellut Käärijän hiuksia.
Jep. Gf seuratessa vanavedessä
Hyst. Ei. Sellaista en sieluni silmin näe. Aamun pikkulinnut availevat ääniään ja kummastelevat tätä näkyä, jossa kaksi toistensa kauloihin kietoutunutta otusta kupsahtavat pensaaseen, nauravat hetken ja sitten hiljenee kuiskauksiksi. Kestää jonkin aikaa, mutta kohta otukset nousevat vaivalloisesti ja jatkavat haparoivaa matkaa, kädet yhä etsiytyen toisten uumille. Onnellisilta näyttivät, mutta mitäpä linnut heistä tämän enempää välittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Bojanin mahdollista panseksuaalisuutta ei olla tällä palstalla pahemmin noteerattu. Vai onko niin, että yli 40-vuotiaille termi bi on jotenkin helmpompi ja selvempi käsittää?
ne on periaatteessa ihan sama asia
Ohis. Työskentelen nuorten parissa. Osa heistä määrittää itsensä panseksuaaliksi ja painottavat sitä, etteivät he ole bi-seksuaaleja. Toisille tämä asia merkitsee todella paljon, varsinkin kun ovat herkässä iässä. Vaikka minullekin nämä termit merkitsevät oikeastaan samaa, mutta pienillä vivahde eroilla, niin näille nuorille se on hyvin henkilökohtainen ja tärkeä asia.
no täällä ei puhuta mistään termistöistä ja seksuaalipolitiikasta vaan rennosta "hömppä" bromancesta
Taas yrittää joku leikkiä päällikköä ja sanella, että mitä muut saa täällä kirjoitella. Oikeasti, relaa jo. Sitäpaitsi täällä on aika paljon spekuloitu, että onko Bojan bi vai mikä lie. Eilenkin sai useaan otteeseen lukea, että hän on kliininen naisia kohtaan jne. Mulle Bojanin seksuaalisuudella ei ole mitään väliä, hän on aivan ihana ja valoisa yksilö, se on se mikä merkitsee.