Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on et miehet tarvii silmälle virikettä ja naiset mielikuvitukselle.
Ja siksi me täällä puutarhanhoitohommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B on yöpynyt J:n kotona, niin sehän on myös käynyt siellä suihkussa. Onkohan käyttänyt J:n suihkusaippuaa? Ja saisko tuon saippuan vaikka huutokaupasta nyt hankittua?
Ai että jos se ois palasaippua! 😛
"Tarjous tällä hetkellä 201e...."
Vitsi kun ei tullu kysyttyå Käärijän Instalivessä, käyttääkö se pala - vai suihkusaippuaa...mä kysyin sen lempparihajuvettä, mut kysymyksiå vilahteli niin nopeasti ettei varmaan ees bongannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥
Miljoona astetta myös enemmän bi tai gay vibainen grillaaja ku eilen xD ei siis pahalla, mä en vaan näe Bojanissa pätkääkään mitään miehekästä hetero energiaa <3
Ilmeisesti juuri noi sen gay / bi fiilikset iskee mammoihin?
Jep näin se on. Se on vaan niin sympaattisen ja herkän oloinen ja laulaa kauniisti & on niin kaunis. Jostain syystä siihen on helppo ihastua vaikka se vaikuttaa olevan miehiin päin.
Mistä ihmeestä te ootte repineet tämän mieheen päin jutut? Eikö sillä ole ollut tyttöystäväkin sun muuta ja viisuissa ihasteli Noaa ja Blancaa ja ketälie.
Mun gaydar näkee että tuossa miehessä on korkeintaan bissepuoli mutta voi olla hyvinkin hetsku oikeasti.
No jos slovenialaisetkin fanit on tätä mieltä ja niillä on pikkasen enemmän tietämystä Bojanista ja Jokereista ylipäätään niin en alkaisi täältä Suomen perukoilta sanomaan vastaankaan
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mikä itteäni häiritsee on K'n kohta epäsiistin puolelle menevä parta
Itse haaveilen paluusta sileään leukaan ja niihin ohuisiin ylähuuliviiksiin. Huhhhh että ne oli kuuma look hänellä. En ole partafani.
Aika harva ihminen varmaan käyttää palasaippuaa. Herran vuonna 2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen paluusta sileään leukaan ja niihin ohuisiin ylähuuliviiksiin. Huhhhh että ne oli kuuma look hänellä. En ole partafani.
Ihan sama. En ole kyl viiksistäkään kovin innostunut yleensä. Mut K:lle vois jättää pienet. Mut risuparta pois ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona astetta kuumempi grillaaja nyt instassa, ku eilen!💥🔥
Miljoona astetta myös enemmän bi tai gay vibainen grillaaja ku eilen xD ei siis pahalla, mä en vaan näe Bojanissa pätkääkään mitään miehekästä hetero energiaa <3
Ilmeisesti juuri noi sen gay / bi fiilikset iskee mammoihin?
Jep näin se on. Se on vaan niin sympaattisen ja herkän oloinen ja laulaa kauniisti & on niin kaunis. Jostain syystä siihen on helppo ihastua vaikka se vaikuttaa olevan miehiin päin.
Mistä ihmeestä te ootte repineet tämän mieheen päin jutut? Eikö sillä ole ollut tyttöystäväkin sun muuta ja viisuissa ihasteli Noaa ja Blancaa ja ketälie.
Mun gaydar näkee että tuossa miehessä on korkeintaan bissepuoli mutta voi olla hyvinkin hetsku oikeasti.
No jos slovenialaisetkin fanit on tätä mieltä ja niillä on pikkasen enemmän tietämystä Bojanista ja Jokereista ylipäätään niin en alkaisi täältä Suomen perukoilta sanomaan vastaankaan
Mikähän sun faniotos on. Joku 10 shippaajaa tumblrisista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kattonut tuota Balkanin kuumaa grillaajaa ainakin 15 kertaa..
Olisiko mahdollista saada linkki, kiitos.Mulle ei auennut toi mitä joku vinkkasi.
Joker Outin Instagramstory
Hvala = Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Bojan tarttis hyvän kampaajan. Tuo fleda tarttee ehdottomasti freesaamista. Alla pesii kohta kirppuja
K pitäisi siistiä partaa, B hiuksia.. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. En ole kyl viiksistäkään kovin innostunut yleensä. Mut K:lle vois jättää pienet. Mut risuparta pois ja äkkiä.
Nuuskaajat tarttee viikset, ettå peittyy ylähuulen pullotus. Haberkin kasvatti tupakanpolton lopetuksen jälkeen jäätävän pullasudin nenän alle.
Siellä on nuuskamållin hyvä olla.
Tää päivä onkin leppoisaa laineilla kellumista kun mistään ei saada riitaa aikaseksi. Onpa ihanaa vaihtelua.
#doing things together even when they're not together aww
#The gay uncle who masters barbecue professionally and the dad who made a barbecue with 2 planks and a rusty can
https://www.tumblr.com/pigeonneaux/720205353640493056/2-types-of-people…
Gregor laittoi instaan vielä alaikäisten pääsystä, Finland strictly NO, Norjassa on joku jännä systeemi et alaikäiselle voi anoa erikseen luvan tulla vanhemman kanssa ja Ruotsia selvittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tarttis hyvän kampaajan. Tuo fleda tarttee ehdottomasti freesaamista. Alla pesii kohta kirppuja
K pitäisi siistiä partaa, B hiuksia.. xD
Muusta karvoituksesta ei näköhavaintoja 😃
Kuka on kuvannut Bojanin grillailut? ;)
Haluaisin muistuttaa kaikkia tästä videosta, ja todeta, että on se K sitten kuitenkin 100/100. <3
Onko Bojanilla rintakarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kuvannut Bojanin grillailut? ;)
Kenellä oli se röntgenlaite millä näkee kuka kuvaa? :D Jollain oli sellanen millä näki tyttikset.
En voi olla miettimättä semmosta, että viisujen jälkeen ainakin B:n someneno (en väitä tietäväni mitään todellisesta menosta) vaikutti vähän alavireiseltä ja B itse jopa surulliselta tm niissä vähissä pätkissä mitä häntä näkyi. Ehkä vähän K:nkin. Nyt tän tapaamisen jälkeen molemmat somettaa aika paljonkin ja näyttävät viihtyvän puuhissaan. Helpottuneina, että tapaaminen on ohi? Ei siinä ollutkaan enää mitåän ihmeellistä, voidaan jatkaa elämää? Lähinnä ehkä B:n ajatuksia tässä mietin.
Mä olen kerran tapaillut bimiestä ja olihan se mielenkiintoista vaihtelua :)