Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/719978528676986881/paidatonr…
On joo tosi kärsivän ja nöyryytetyn ja vihaisen näkönen kyllä tossakin. Mitä nyt selkeästi sanoo love you ja kääntyilee takaisin katsomaan useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm...nyt porukka pillastuu, mutta E seuraa Akua ja Aku E:tä. Matti ei seuraa eikä ole seurattu. Eli kenenkähän seurassa Bojan on liikuskellut Helsingin yössä.....
Veikkaan, että Akun, Etelin ja vielä yhden heidän kaverinsa kanssa.
Tehkää oma ketju noille! Tämä ketju on Kärtsän ja Bojanin suhteesta! Oli siitä jotain jäljellä tai ei!
--
Ikävää, että tänne pesiytyi tuo insta-tykkäys -jengi häiriköimään. Kukahan sen masinoinut. Huoh.
Tarkoitatko Sipola juttua. Minäkin kommentoin siihen, eikä minua ole kukaan masinoinut, olen ihan perusjengiä täällä, mutta tällä hetkellä täysin kyllästynyt Jeren käytökseen. Tämä on fiilistelyketju. Tänään tällaiset fiilikset, huomenna ehkä toisenlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bojan nolostuisi mistään tuollaisesta? Aivan hölmöä spekulointia. Se oli hauskaa. Toki jos sen näkee seksuaalisten merkitysten läpi niin kaikki alkaa näyttää siltä ja tältä
Onko maailmassa joku ihminen joka ei näe ''seksuaalisten merkitysten läpi'', jos niitä seksuaalisia merkityksiä, paremmin sanottuna alatyylistä härskiyttä hierotaan katsojan naamaan isolla kouralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm...nyt porukka pillastuu, mutta E seuraa Akua ja Aku E:tä. Matti ei seuraa eikä ole seurattu. Eli kenenkähän seurassa Bojan on liikuskellut Helsingin yössä.....
Tehkää oma ketju noille! Tämä ketju on Kärtsän ja Bojanin suhteesta! Oli siitä jotain jäljellä tai ei!
--
Ikävää, että tänne pesiytyi tuo insta-tykkäys -jengi häiriköimään. Kukahan sen masinoinut. Huoh.
Tarkoitatko Sipola juttua. Minäkin kommentoin siihen, eikä minua ole kukaan masinoinut, olen ihan perusjengiä täällä, mutta tällä hetkellä täysin kyllästynyt Jeren käytökseen. Tämä on fiilistelyketju. Tänään tällaiset fiilikset, huomenna ehkä toisenlaiset.
Alunperin ketjun tarkotus oli kyllä fiilistellä noiden kahden välejä positiivisessa hengessä. Sä selvästi et halua kuin kehitellä draamaa vaikka tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt joku Gregorille viestiä että käskee B:n tykätä Kärtsän instakuvista että saadaan tää laiva irti karikolta 😅
Or not. Toivottavasti vitsailet. 😫
Vierailija kirjoitti:
Suomenlinnasta kun täällä on useaan kertaan puhuttu, niin taidan tehdä kesällä kaupunkiloman sinne, saitte kiinnostuneeksi. Mitä muita kulttuurikohteita Helsingissä on, mitkä olisivat kelvanneet B:llekin esiteltäväksi? Helsinki on hirveän vieras mulle.
Olisin tietenkin vienyt Balkanin ruusun Haagan Alppiruusupuistoon, jossa on parhaillaan kaunein kukinta-aika menossa. 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testing testing
LeilaLeila, hyvin kuuluu. Kuuluu. Mutta suu yhä kuiva.
T. Rakkaudella Arvo
Tsot tsot.
T: oikea Arvo
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/719978528676986881/paidatonr…
On joo tosi kärsivän ja nöyryytetyn ja vihaisen näkönen kyllä tossakin. Mitä nyt selkeästi sanoo love you ja kääntyilee takaisin katsomaan useaan kertaan.
Todellisuus on liian tylsää joillekin täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Alunperin ketjun tarkotus oli kyllä fiilistellä noiden kahden välejä positiivisessa hengessä. Sä selvästi et halua kuin kehitellä draamaa vaikka tyhjästä.
Olin kommentoimassa samaa, mulle fiilistely on positiivista. Miksi pitää kehitellä negatiivisia juttuja tyhjästä?
Vierailija kirjoitti:
Äh ei haukuta enää Jereä. Jooko.
Ihana Jere 💕
Älä sitten vaan Leila lähde tuon vale-Arvon mukaan. Minä tulen hakemaan sinua ruskealla Datsunilla. Se toimii edelleen yhtä hyvin, niinkuin minäkin.
T: Arvo
Niin no, ei voi tietää Bojanin fiiliksiä, mutta siitä olen aika varma, että kuva on postattu kiusaajien suuntaan ja nyt hänestä aidosti välittävät fanit miettii, onkohan Bojan ok.
https://www.instagram.com/reel/CtecZZktoRH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Bojtsu se näistä kahdesta kyllä on, joka on vienyt Käärijää kuin litran mittaa. Siitä Madridin ensitapaamis-lantionketkutuskisasta lähtien.
Kärtsän on vaan itselleen helpompi olla mukavuusalueellaan turvallinen tytsy - maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oisko se nyt k u i t e n k i n ihastunut Akuun? Bojanille erittäin sopivan näköinen kaveri ...
Ihastunut sen perusteella että tykkäsi sen kuvasta, aika moneen ihmiseen olen minäkin tällä hetkellä ihastunut jos tuo on peruste😂😂
Huumoria, huoh
Vierailija kirjoitti:
Niin no, ei voi tietää Bojanin fiiliksiä, mutta siitä olen aika varma, että kuva on postattu kiusaajien suuntaan ja nyt hänestä aidosti välittävät fanit miettii, onkohan Bojan ok.
Siiis.. onko joku jossain muulla alustalla miettinyt vai puhutko tästä ja itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testing testing
LeilaLeila, hyvin kuuluu. Kuuluu. Mutta suu yhä kuiva.
T. Rakkaudella Arvo
Tsot tsot.
T: oikea Arvo
On tässä yhä kuivat ikenet, Arvo.
T. Arvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin mieletöntä ja kreisiä kun se possujuna olikin ... Ne klipit, hidastukset jne on kyllä aika kamalia ... Ei varmaan tajunnut B mihin ne muutaman sekunnin härskeilyt johtas. Veikkaan et toista osapuolta ei haittaa yhtään.
Kun näin eka kerran B.n possujunahärskeilyissä, mulla heräs välitön torjuntareaktio, ei omassa katsojanasemassani vaan ajattelin miltä B.sta esiintyjänä mahtoikaan tuntua. Silloin en edes tiennyt että siitä kohdasta otetaan myöhemmin kaikki irti mikä saadaan. Ne klipit ja hidastukset olivat tosiaan vielä kauheampaa katsottavaa.
Odotettu ja pidetty vieras, joka oli tullut Suomeen. Hänet laitetaan tuollaiseen tilanteeseen yleisön ja someyleisön edessä, toistuvasti, korostaen, hidastaen, alleviivaten härskiyttä.
On paljon sanoja, kirjoitan ne tähän _________________________________________________________
Ei sitä bojania ole mitään laitettu tekemään. Hyvänen aika ei se mikään tahdoton nukke ole! Sen härskiydenkin se rakensi siihen ihan itse.
Juuri näin! Vaikka Jerellä on tällä hetkellä enemmän seuraajia ja kuuntelijoita kuin Bojanilla, täytyy muistaa, että Bojan on ollut jo kuutaman vuoden isompi stara Sloveniassa, jolla on kokemusta näyttelijän ja juontajan työstä ja on pitänyt suuria konsertteja. Hänellä on ihan varmasti tarpeeksi kokemusta ja harkintakykyä päättää, mihin ryhtyy ja mihin ei. Ja hänen ilmeet olivat täysin oma tulkinta koreografiasta😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis.. onko joku jossain muulla alustalla miettinyt vai puhutko tästä ja itsestäsi?
Plus Euroviisuistakin on kuvia, joissa Bojan näyttää keskaria. Ei se kerro yhtään mitään.
Voidaanko sopia niin, että Bojan kurkisti Irlannissa kristallipalloon ja meedio käski häntä ottamaan keskari kuvan, koska sille tulisi tarvetta suomen reissun jälkeen.