Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18581/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki myös muistaa, että jos esim. käy ulkomaanreissulla ystävän luona, niin totta kai siitä kuuluu kirjoittaa, että mahtireissu, I had a blast, beautiful country, mitä liekään. Ei voi kirjoittaa että boring, mid, en menisi toiste, ystävä kohteli ankeasti. Mitään kovin selvää ei ole kommunikoitu kumpaankaan suuntaan.

Tuntuu kuitenkin ihan uskottavalta, että Tavan kuvista on voinut tulla ilkeämpää kommenttia kuin aiemmista prnoiluista ja lääppimisistä, jotka ovat vielä olleet ihan fine. Esim. ei olisi kivaa mennä vaikka vanhojen luokkakaverien GC:hen ja siellä kaikki repostelevat suunaukomiskuvia tai kutsuvat human centipede -Bojaniksi tai mitä lie. En siis sano, että näin olisi käynyt, mutta ei minusta ole mitenkään mahdotonta.

Vierailija
18582/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä melkosta seilausta :D Muutaman tunnin poissa ja B on isäpuoli ,Akun mies ja Johanneksen rakastaja kai sitten. Ja meidän oma suomitollo K vaan grillaa makkaraa ja on ihan pihalla .Voi v et mä rakastan tätä ketjua ja kaikkia täällä.

Ei oteta kaikkea niin vakavasti 🌹

Ai et ota Bojanin ihan oikeaan elämään postaamaa kuvaa vakavasti? Niin, eihän siinä toki ole SINUN paha mielesi kyseessä! Se kuva ei ollut mistään tarinasta.

Voitteko nyt mennä toiseen ketjuun te, joita ei kiinnosta Bojanin ja Käärijän välinen suhde, oli se missä jamassa hyvänsä?? Kiitos. 

Mitä ihmettä taas?! Ehkä kannattaisi hieman rauhoittua, jos Bojanin julkaisema kuva saa sinut käymään noin kierroksilla. Sitäpaitsi se keskari kuva on otettu ennen suomen reissua ja sanoisin, että sun tekemä tulkinta siitä on liioiteltu. Paremminkin se kuva liittyy imagoon.

Imagoon? Millä lailla? Voisitko vähän tulkita myös ja avata ajatuksiasi, millaiseen imagoon? Mä en ainakaan rakentais imagoani noin, niin en itse ihan vilpittömästi osaa nähdä tuota puolta. 

Jos et kuvaile ajatuksiasi, niin se osoittaa, että pääsi sen takana on yhtä tyhjä kuin Olympiastadion.

Juuri tuon takia olisi hyvä, että rauhoittuisit hieman. Solvaat täällä muita kommentoijia, koska he eivät näe asioita samalla tavalla kuin sinä. Sen lisäksi haukuit taas yhtä kommentoijaa äskeisellä kommentillasi. Sun kaltaisten riidankylväjien kanssa ei ole mitään pointtia keskustella.

Ai minkä takia? Olisi myös hyvä, jos keskustelijoilla täällä olisi sen verran sisältöä puheissaan, että kykenevät ne perustelemaan pyydettäessä, ja keskustelemaan kaikesta huolimatta asiallisesti. Mitkään tällaiset typerät baaripuheet benjamineista ja muista keitä kaikki eivät edes tunne eivät sitä tässä ketjussa ole. Asiatonta peen jauhantaa.

No tässä ketjussa nähtävästi aivan kaikki on noloa, häpeällistä, asiantonta peen jauhantaa jne.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18583/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä melkosta seilausta :D Muutaman tunnin poissa ja B on isäpuoli ,Akun mies ja Johanneksen rakastaja kai sitten. Ja meidän oma suomitollo K vaan grillaa makkaraa ja on ihan pihalla .Voi v et mä rakastan tätä ketjua ja kaikkia täällä.

Ai et ota Bojanin ihan oikeaan elämään postaamaa kuvaa vakavasti? Niin, eihän siinä toki ole SINUN paha mielesi kyseessä! Se kuva ei ollut mistään tarinasta.

Voitteko nyt mennä toiseen ketjuun te, joita ei kiinnosta Bojanin ja Käärijän välinen suhde, oli se missä jamassa hyvänsä?? Kiitos. 

Mutta kun se kuva on otettu Irlannissa viime viikolla, ennen possujunia, Akua ja Johanneksen rakastajaksi tuloa

Ei tuo kyseinen kommentoija halua tajuta sitä. Nämä viestit, joissa yritetään takoa toiselle järkeä kertomalla, että kuva on otettu Irlannissa, niin ne ei vaan mene jakeluun. Kyseinen tyyppi projisoi liikaa omia tuntemuksiaan Bojaniin, eikä enää ymmärrä, että mikä on totta ja mikä ei. Olen shippaillut Käärijää ja Bojania, mutta nähnyt myös noita vaaran merkkejä eli tällä kertaa joku kommentoija ei enää erota faktaa ja fiktiota.

Ai en vai? 

Vierailija kirjoitti:

Okei, en tiennyt, että kuva on julkaistu jo muualla, instassako? Jos täällä ei puhuttaisi paskaa ihmisistä, jotka eivät ketjuun kuulu, ehkä tuokin tieto saavuttaisi useammat. Se kuulostaa lähtökohtaisesti paremmalta. 

Silti, ei ainakaan ole tarvetta Bojanilla jakaa onnellisia muistoja Suomen-vierailultaan, nettikiusaamisen sivuun jättäen, kurjaa!!! 😢

Mä oon ihan täysin realiteeteissa tässä, en ole mikään mielikuvitusshippaaja.

Vierailija
18584/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ei haukuta enää Jereä. Jooko.

Vierailija
18585/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...nyt porukka pillastuu, mutta E seuraa Akua ja Aku E:tä. Matti ei seuraa eikä ole seurattu. Eli kenenkähän seurassa Bojan on liikuskellut Helsingin yössä.....

Veikkaan, että Akun, Etelin ja vielä yhden heidän kaverinsa kanssa.

Tehkää oma ketju noille! Tämä ketju on Kärtsän ja Bojanin suhteesta! Oli siitä jotain jäljellä tai ei! 

--

Ikävää, että tänne pesiytyi tuo insta-tykkäys -jengi häiriköimään. Kukahan sen masinoinut. Huoh.

Vierailija
18586/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Bojan nolostuisi mistään tuollaisesta? Aivan hölmöä spekulointia. Se oli hauskaa. Toki jos sen näkee seksuaalisten merkitysten läpi niin kaikki alkaa näyttää siltä ja tältä

Vierailija
18587/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas?! Ehkä kannattaisi hieman rauhoittua, jos Bojanin julkaisema kuva saa sinut käymään noin kierroksilla. Sitäpaitsi se keskari kuva on otettu ennen suomen reissua ja sanoisin, että sun tekemä tulkinta siitä on liioiteltu. Paremminkin se kuva liittyy imagoon.

Imagoon? Millä lailla? Voisitko vähän tulkita myös ja avata ajatuksiasi, millaiseen imagoon? Mä en ainakaan rakentais imagoani noin, niin en itse ihan vilpittömästi osaa nähdä tuota puolta. 

Jos et kuvaile ajatuksiasi, niin se osoittaa, että pääsi sen takana on yhtä tyhjä kuin Olympiastadion.

Juuri tuon takia olisi hyvä, että rauhoittuisit hieman. Solvaat täällä muita kommentoijia, koska he eivät näe asioita samalla tavalla kuin sinä. Sen lisäksi haukuit taas yhtä kommentoijaa äskeisellä kommentillasi. Sun kaltaisten riidankylväjien kanssa ei ole mitään pointtia keskustella.

Ai minkä takia? Olisi myös hyvä, jos keskustelijoilla täällä olisi sen verran sisältöä puheissaan, että kykenevät ne perustelemaan pyydettäessä, ja keskustelemaan kaikesta huolimatta asiallisesti. Mitkään tällaiset typerät baaripuheet benjamineista ja muista keitä kaikki eivät edes tunne eivät sitä tässä ketjussa ole. Asiatonta peen jauhantaa.

No tässä ketjussa nähtävästi aivan kaikki on noloa, häpeällistä, asiantonta peen jauhantaa jne.😂

Ai, onks susta vai? Minusta tämä on ollut todella hauska ketju, isoimmin osin, eikä sitä muuta se, että Bojanin parittaminen muille suomalaismiehille on epäkiinnostavaa peen jauhantaa, jolle voitte tehdä oman ketjun. Niin tämä ketju ehkä pysyisi hauskana, sitten kun hauskaa on!

Vierailija
18588/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ollut YKSIN Suomenlinnassa!? Äkkiä hommatkaa sille joku mies tai nainen tai jotain siltä väliltä! Kuka sille sopis?

Vierailija
18589/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei rauhotutaan nyt, ei oo mitään aihetta huoleen, en usko että toi keskari postaus stooryyn liittyy mitenkään mihinkään muutenku siihen että sen kuvan ottaja oli postannu sen tänään, voidaanko pliis rauhottua nyt

Vierailija
18590/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Bojan nolostuisi mistään tuollaisesta? Aivan hölmöä spekulointia. Se oli hauskaa. Toki jos sen näkee seksuaalisten merkitysten läpi niin kaikki alkaa näyttää siltä ja tältä

Mutta hän on kuitenkin postannut eräänlaisella pahoinvointi-ilmeellä olevan keskarin. Imagonrakennusperusteluja odotan mielenkiinnolla.

Vierailija
18591/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se kuva on otettu Irlannissa viime viikolla, ennen possujunia, Akua ja Johanneksen rakastajaksi tuloa

Ei tuo kyseinen kommentoija halua tajuta sitä. Nämä viestit, joissa yritetään takoa toiselle järkeä kertomalla, että kuva on otettu Irlannissa, niin ne ei vaan mene jakeluun. Kyseinen tyyppi projisoi liikaa omia tuntemuksiaan Bojaniin, eikä enää ymmärrä, että mikä on totta ja mikä ei. Olen shippaillut Käärijää ja Bojania, mutta nähnyt myös noita vaaran merkkejä eli tällä kertaa joku kommentoija ei enää erota faktaa ja fiktiota.

Mä olen ammatti puutarhurina hiukan huolestunut tuosta samasta asiasta. Osa kirjoittajista käy täällä aivan liian suurilla kierroksilla ja he eivät osaa irrottautua tästä tarinasta, vaan elävät liian syvällä siinä. Onneksi kyse on ehkä 1-2 ihmisestä, suurin osa varmasti ymmärtää realiteetit.

Vierailija
18592/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni kuulkaas ankeuttajat, tää mamma latasi spotifyin ihan sen takia, että voi kyynnella JO:n musaa ilman mainoksia. Ymmärrän toki, että tämä on tosi noloa [sarkasmia].

Pakko jakaa myös oman elämän kertomus. Mun mies on ulkomaalainen, mutta osaa jonkin verran suomea. Tänään tuli mun luo vähän huolestuneena ja kysyi, miksi mun puhelimen selaimessa on aina* auki vauva-niminen osoite kun eikös me sovittu, että kaks lasta riittää. Oli sitten pakko selittää, mikä vauva.fi on. Vähän saattoi pyöritellä silmiään tälle touhulle, mutta oli myös helpottunut ettei mulla oo vauvakuumetta 😂

[*hän ei kyttää mun somen käyttöä, mutta käytetään lähimpänä olevaa puhelinta jos pitää vaikka tarkistaa kaupan aukioloaika tms]

Vierailija
18593/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyl miten täällä haukutaan K tyyliin joka asiasta, kun vaikka tumblr häntä vaan kehutaan tosta grillaus videostakin. Puolalaiset ja slovenialaiset vuoronperään laittaa hes literally smokin hot kommentteja. Ehkä K pitäisikin lähtä tonne keski eurooppaan.

Kantsis lähteä sinne suuntaan, nimenomaan yksin, ja siten että saisi viettää aikaa vain Bojanin ja Gregorin kanssa. Kyl ne lopulta saisi höntinkin tajuamaan mikä on hänen parhaakseen.

Vierailija
18594/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäitä hattuun sen Bojanin keskaristoryn kanssa. :D Tuon kuvan ottajahan on postannut sen instaan tänään, varmaan Bojan on vain jakanut sen refleksinä kun on tullut tägätyksi, ehkä promotakseen tuota heitä Dublinissa kuvannutta valokuvaajaa. 

Tästä possujunaspekulaatiosta: minunkin on tosi vaikea kuvitella, että se olisi nyt jotenkin koitunut Bojanille haitalliseksi tai alkanut kaduttaa. Hänen koko lavapresenssinsähän on tosi kuuma, sillä yhdelläkin keikalla repi tai antoi repiä itseltään hihat paidasta! Possujuna ei edes ole lähtökohtaisesti mitenkään eroottinen osa CCC-esitystä vaan enemmänkin humoristinen, mutta Bojan nyt teki siitä tällaisen tulkinnan. Ei kai esiintyvä taiteilija voi jatkuvasti häpeillä tekemisiään lavalla. Se oli yhdenlainen taideteos se ja elämä jatkuu. Totta kai giffit jäävät, mutta uskon Bojanille chronically online nuorena henkilönä olevan aivan selvää, että kaikki hänestä julkaistu materiaali elää netissä fanien jakamana. Jos hän ei sitä hyväksyisi, hän tuskin olisi menestystä havittelevan poikabändin laulaja. Eli eiköhän Bojan pärjäile.

Okei, en tiennyt, että kuva on julkkaistu jo muualla, instassako? Jos täällä ei puhuttaisi paskaa ihmisistä, jotka eivät ketjuun kuulu, ehkä tuokin tieto saavuttaisi useammat. Se kuulostaa lähtökohtaisesti paremmalta. 

Silti, ei ainakaan ole tarvetta Bojanilla jakaa onnellisia muistoja Suomen-vierailultaan, nettikiusaamisen sivuun jättäen, kurjaa!!! 😢 

Jos olet kuvan nähnyt ja ehtinyt tehdä siitä valtavasti tulkintojakin, miten on jäänyt huomaamatta miltä tililtä kuva on jaettu? Kyseessä on valokuvaaja, joka kuvasi heitä irlannissa ja tänään julkaisi tuon keskarikuvan. Lienee aika selvää että bändin intresseissä on hyvin korkealla ammattilaisten ottamien kuvien jakaminen myös omissa someissa. Jokereillahan on yleensä kaikilla heti samat keikkamainokset ja yhteiset meemihupailut yms jaossa. Näkyvyyttä ne hakevat!

Ja siis pointti on tosiaan tuo mitä alussa sanoin. Älä tee ylitsevuotavia tulkintoja kuvasta ennen kuin olet katsonut sen kunnolla. Tässä tapauksessa et vaivautunut katsomaan edes kuvaajan nimeä, jota klikkaamalla olisi selvinnyt kuvauspaikka ja sen perusteella myös -aika.

Vierailija
18595/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä B on aivan upea lavaesiintyjä, osaa tulkita tunteella, on huumorintajuinen ja osaa heittäytyä. Osaa olla herkkä, osaa olla villi, osaa olla vaikka ja mitä.

Vierailija
18596/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän on kuitenkin postannut eräänlaisella pahoinvointi-ilmeellä olevan keskarin. Imagonrakennusperusteluja odotan mielenkiinnolla.

Niistä on puhuttu aiemmin ja mm. yhdessä lainatussa linkissä on hyvä analyysi aiheesta. Toivoisin, että voitaisiin jo mennä eteenpäin, eikä jäädä jumiin tuohon yhteen kuvaan.

Vierailija
18597/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni kuulkaas ankeuttajat, tää mamma latasi spotifyin ihan sen takia, että voi kyynnella JO:n musaa ilman mainoksia. Ymmärrän toki, että tämä on tosi noloa [sarkasmia].

Pakko jakaa myös oman elämän kertomus. Mun mies on ulkomaalainen, mutta osaa jonkin verran suomea. Tänään tuli mun luo vähän huolestuneena ja kysyi, miksi mun puhelimen selaimessa on aina* auki vauva-niminen osoite kun eikös me sovittu, että kaks lasta riittää. Oli sitten pakko selittää, mikä vauva.fi on. Vähän saattoi pyöritellä silmiään tälle touhulle, mutta oli myös helpottunut ettei mulla oo vauvakuumetta 😂

[*hän ei kyttää mun somen käyttöä, mutta käytetään lähimpänä olevaa puhelinta jos pitää vaikka tarkistaa kaupan aukioloaika tms]

Ketju voi aiheuttaa kaikenlaisia väärinkäsityksiä! 😉 Hauska tarina! 😆

Vierailija
18598/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä on puhuttu aiemmin ja mm. yhdessä lainatussa linkissä on hyvä analyysi aiheesta. Toivoisin, että voitaisiin jo mennä eteenpäin, eikä jäädä jumiin tuohon yhteen kuvaan.

No en ole sellaista itse nähnyt. Jos täällä kasvatetaan ketjua joillain Akuilla ja Benjamineilla, niin ei tule kukaan, jolla on pakon sanelemana myös vähän muuta elämää, näkemään. 

Vierailija
18599/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa toki myös muistaa, että jos esim. käy ulkomaanreissulla ystävän luona, niin totta kai siitä kuuluu kirjoittaa, että mahtireissu, I had a blast, beautiful country, mitä liekään. Ei voi kirjoittaa että boring, mid, en menisi toiste, ystävä kohteli ankeasti. Mitään kovin selvää ei ole kommunikoitu kumpaankaan suuntaan.

Tuntuu kuitenkin ihan uskottavalta, että Tavan kuvista on voinut tulla ilkeämpää kommenttia kuin aiemmista prnoiluista ja lääppimisistä, jotka ovat vielä olleet ihan fine. Esim. ei olisi kivaa mennä vaikka vanhojen luokkakaverien GC:hen ja siellä kaikki repostelevat suunaukomiskuvia tai kutsuvat human centipede -Bojaniksi tai mitä lie. En siis sano, että näin olisi käynyt, mutta ei minusta ole mitenkään mahdotonta.

Oikeamminhan, bojan kirjoitti ig:hen

"

Kun mitään muuta konkreettista todistusaineistoa ei kellään ole, niin miksei voida luottaa hänen sanaansa, että on kiitollinen käärijälle, hänellä oli hauskaa ja tulee pian uudestaan 😄

Vierailija
18600/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onks susta vai? Minusta tämä on ollut todella hauska ketju, isoimmin osin, eikä sitä muuta se, että Bojanin parittaminen muille suomalaismiehille on epäkiinnostavaa peen jauhantaa, jolle voitte tehdä oman ketjun. Niin tämä ketju ehkä pysyisi hauskana, sitten kun hauskaa on!

Miten niin epäkiinnostavaa peen jauhantaa. Olin näkevinäni huumoria noissa Sipola kommenteissa. Kärtsä on oikeasti osoittautunut vähän kyseenalaiseksi tuttavuudeksi Bojanille. Olen ihan kyllästynyt hänen käytökseensä sekä erääseen valintaansa, tiedätte kyllä.

No, sun kommenttisihan sitten ihan huutaa, ettei tämä ole enää oikea ketju sinulle. Perusta oma tuolle aiheelle, saa siitä olla kiinnostunut, mutta se häiritsee itseäni, koska mua kiinnostaa vain nämä kaksi ja/tai heidän suhteensa.

Ketju on lukittu.