Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
eihän se tarkoita jos ei tykkää kaverin postauksista, että ei olisi kavereita enään
Mulla näkyy, seuraan molempia. Jännä kyl et osalle näkyy ja osalle ei :o
Joo niin mieletöntä ja kreisiä kun se possujuna olikin ... Ne klipit, hidastukset jne on kyllä aika kamalia ... Ei varmaan tajunnut B mihin ne muutaman sekunnin härskeilyt johtas. Veikkaan et toista osapuolta ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
eihän se tarkoita jos ei tykkää kaverin postauksista, että ei olisi kavereita enään
Niinpä, haloo ihmiset! Kärtsällä on ennen tätä päivääkin kuvia joista B ei ole tykännyt!
Vierailija kirjoitti:
Eli oisko se nyt k u i t e n k i n ihastunut Akuun? Bojanille erittäin sopivan näköinen kaveri ...
Ehkei sentään näihin spekulointeihin lähtä? xD
Vierailija kirjoitti:
Eli oisko se nyt k u i t e n k i n ihastunut Akuun? Bojanille erittäin sopivan näköinen kaveri ...
Sepä olisikin uutinen. Mistä tämä Aku tuli tutuksi Bojanille. Sopisi tämäkin vaihtoehto, kun vaan saadaan Bojan Suomeen 😄mennäkseni hieman asioiden edelle, mikä hänen hmm suuntauksensa on,😳
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut sen perusteella että tykkäsi sen kuvasta, aika moneen ihmiseen olen minäkin tällä hetkellä ihastunut jos tuo on peruste😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei olen vajonnut naurettavalle tasolle ja käynyt kurkkaamassa noita tykkäyksiä, niin reissun jälkeen K:llä kaksi postausta, joista B ei ole tykännyt kummastakaan. B:llä yksi postaus ja siinä K:n tykkäys.
Ei todellakaan tarvitse tarkoittaa yhtään mitään, mutta seonnut shippausmieli kehittelee kaikkea tuostakin vähästä. Aika siis lähteä iltalenkille, jospa se pää selviäisi vähän.
Veikkaan et eilinen meni väsymyksen kourissa ettei pahemmin instaa selaillu ja tänään niillä on ollu pressijuttuja. Vaik B onkin julkassu kuvan ja stoorin ni ei välttis oo instaa kerenny selaamaan.
Instatykkäyksistä sen verran vielä, että B on instassa kuitenkin tykännyt Aku Sipolan kuvasta, joka julkaistu K:n jälkeen. (Seuraan itse Akua ja siksi toi tuli silmille, pitää tälleen selitellä ennen kuin joku kommentoi jotain kyttäämisestä.) Eli on B instaa selaillut, ja jotenkin olisi loogista että tykkäisi K:n kuvasta vaikka ihan kohteliaisuudesta, kun justiin täällä oli kylässä. Eli shippimaailmassa: nyt on joku välirikko!
Mistä kuvasta? Ei mulla näy et ois tykänny mistään Akun kuvasta.
Taitaa vaan keksiä päästä luodakseen lisää draamaa kun ei mullakaan näy
Bojan on tykännyt Aku Sipolan noin 5 h sitten postaamista kuvasta. Jeren postauksessa on Frankin kuva. Haluaisiko Bojan unohtaa kaikki hölmöilyt Jeren kanssa.
Kummatkin näyttelijöitä. Näyttää aika gay magneetilta tuo aku ja hyvä ääni.
missäs kuvioissa nuo on tavannu
Kärtsän massu. 😶 Tyttis kuvaa minkä ehtii lisämatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä olisikin uutinen. Mistä tämä Aku tuli tutuksi Bojanille. Sopisi tämäkin vaihtoehto, kun vaan saadaan Bojan Suomeen 😄mennäkseni hieman asioiden edelle, mikä hänen hmm suuntauksensa on,😳
Katsoin vielä Sipolan instaa uudestaan. Onpa söpö kaveri, vaihdan leiriä lennossa. Minkälainen ihminen hän mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muka teillä joku B tykkäys Akun uudessa kuvassa? Kun osa sanoo että ei ja mullakaan ei näy, niin tuntuu että joku yksi ihminen täällä vaan hokee omiaan?
No mulla kyllä ihan oikeasti näkyy aivan selvästi Bojanin tykkäys Akun 5 h sitten julkaistussa kuvassa (Akut latauksessa). En tiedä miksi teillä joillain muilla ei näy, mutta tässä ihan juuri nyt omilla silmillä sitä todistan, piti oikein tarkistaa, etten oo nähnyt väärin.
Meinasin jo hypätä mukaan ylikierroksille noista käärijän kuvista, joista Bojan ei ole vielä tykännyt, mutta kun katselin aiempia kärtsän kuvia, niin eipä se bojan ole suinkaan kaikista käynyt tykkäämässä. Veikkaan että sen somen räplääminen on aika kiivastempoista ja lyhytpinnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelles se bojan nyt näyttää keskaria😳
Gašperille - olen juuri lukemassa elämäni toista fanficiä ja luoja että mulla on ollut väärä kuva niistä. Ihan ammattilaistasoa kirjoittaja. Kuinka moni on lukenut tuon jossa Gašper on (sekä luonnollisesti K ja koko JO)? Come back, be here by TaylorSmith13. Toi ei ole mitään hard corea vaan ihan uskomaton tarina. Tai oikeastaan kirja. 24 lukua nyt ja kirjoittaja päivittää tarinaa.
Ihan vetävä tarina, mutta ei ole kyllä ammattilaistasoa nähnytkään, eikä edes tämän shippausscenen paras.
ei todellakaan, en ole jaksanut jatkaa pidemmälle 10. luvun jälkeen. seize the day mrdesperationilta jäi mieleen ja sen jatko-osa, vaikkeivät mitään tuhannen luvun tarinoita olleetkaan.
Se Gasper-tarina on ehkä enemmän niille jotka arvostavat pitkää ficciä (jota pääsee ahmimaan pitkään), jossa on erilaista draamaa, mutta jos haluaa keskittyä enemmän K:n ja B:n väleihin niin sitten joku muu. Seize the Day on hyvä, mutta muistaakseni sen jatko-osa oli vähän kökömpi?
Aku näyttää vähän blondi Jereltä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy, en seuraa Akua, puppya kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei olen vajonnut naurettavalle tasolle ja käynyt kurkkaamassa noita tykkäyksiä, niin reissun jälkeen K:llä kaksi postausta, joista B ei ole tykännyt kummastakaan. B:llä yksi postaus ja siinä K:n tykkäys.
Ei todellakaan tarvitse tarkoittaa yhtään mitään, mutta seonnut shippausmieli kehittelee kaikkea tuostakin vähästä. Aika siis lähteä iltalenkille, jospa se pää selviäisi vähän.
Veikkaan et eilinen meni väsymyksen kourissa ettei pahemmin instaa selaillu ja tänään niillä on ollu pressijuttuja. Vaik B onkin julkassu kuvan ja stoorin ni ei välttis oo instaa kerenny selaamaan.
Instatykkäyksistä sen verran vielä, että B on instassa kuitenkin tykännyt Aku Sipolan kuvasta, joka julkaistu K:n jälkeen. (Seuraan itse Akua ja siksi toi tuli silmille, pitää tälleen selitellä ennen kuin joku kommentoi jotain kyttäämisestä.) Eli on B instaa selaillut, ja jotenkin olisi loogista että tykkäisi K:n kuvasta vaikka ihan kohteliaisuudesta, kun justiin täällä oli kylässä. Eli shippimaailmassa: nyt on joku välirikko!
Mistä kuvasta? Ei mulla näy et ois tykänny mistään Akun kuvasta.
Taitaa vaan keksiä päästä luodakseen lisää draamaa kun ei mullakaan näy
Bojan on tykännyt Aku Sipolan noin 5 h sitten postaamista kuvasta. Jeren postauksessa on Frankin kuva. Haluaisiko Bojan unohtaa kaikki hölmöilyt Jeren kanssa.
Kummatkin näyttelijöitä. Näyttää aika gay magneetilta tuo aku ja hyvä ääni.
missäs kuvioissa nuo on tavannu
Aku on ihana. Ne tapas vissiin lauantaina, isompi porukka biletti yhdessä.
Mä en jaksa enää ollenkaan kattella noita Kärtsä stooreja kun tietää mitä se matsku on ja kuka sitä kuvaa. Ja sit jotenkin tuntuu että se ei ihan tajuu että sillä on yli puoli miljoonaa seuraajaa joista ihan valtaosa ulkkisfaneja, että vaikka saa mielestäni olla hauska ja luova mut ehkä sitä somesisältöä vois kuitenkin jotenkin vähän miettiå..
siellä tytyn kaa grillaa taas (kännykamera matalalla) Mikös ton videon pointti on, muutama itikkako ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sitten niin, että Bojanille täytyy vaan löytyä joku suomalainen mies/nainen?Jos ei heti ekan kanssa natsaa, niin palstalaisilta kyllä ehdotuksia löytyy tosi nopeasti.
Tosta Aku jutusta tuli muuten mieleen että onko teistä B jotenkin aina naisten suhtee vähä etänen? Kun tuntuu että se aina kaveeraa vaan miesten kanssa, välillä ehkä mainitsee jonkun naisen nimen jossain mutta on tosi sellanen "kylmä" (ei paras sana kuvaamaan, en vaan keksi nyt parempaa) kun taas miesten suhteen on mielestäni ihan erilainen.