Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis musta tuntuu että jere on sitte pohjimmiltaan sellanen samanlainen perus jamppa jota ei kiinnosta mikään muuku se että sillä on koko ajan joku nainen siinä vieressä, ei kestä yksinoloa. muutenkin vaikka se haastatteluissa antaa itestään tosi sydämelisen puolen nii sitte sen tyttöystävän läsnä ollessa on sellanen kovanaama kovis ja keskarit viuhuu kummallakin. en sano että asiat on näin mut tää on vaan mun mielikuva mikä mulla tulee jerestä, sellanen vähän ajattelematon ja raha kiinnostaa ja naiset....
Tai sitten seura tekee kaltaisekseen. Toinen puoli tulee esille Bojanin kans silloin kun vanhat kaverit ei oo läsnä.
Sama pätee myös siihen miksei (teoriassa) kenties pysty "loikkaamaan tuntemattomaan"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis musta tuntuu että jere on sitte pohjimmiltaan sellanen samanlainen perus jamppa jota ei kiinnosta mikään muuku se että sillä on koko ajan joku nainen siinä vieressä, ei kestä yksinoloa. muutenkin vaikka se haastatteluissa antaa itestään tosi sydämelisen puolen nii sitte sen tyttöystävän läsnä ollessa on sellanen kovanaama kovis ja keskarit viuhuu kummallakin. en sano että asiat on näin mut tää on vaan mun mielikuva mikä mulla tulee jerestä, sellanen vähän ajattelematon ja raha kiinnostaa ja naiset....
ja sit vielä lisäksi se että bojanin kanssa se on oikeesti sellanen tunteellinen ja herkkis ja se miten kauniisti se siitä puhuu. mutta sitten ton myrtin kanssa meno on toista.
Me nyt vaan ei olla nähty J ja tyttisrä yhdessä, siis aidosti yhdessä eikä voida tietää heidän yhdessäolostaan mitään. Jätetään tämmöset puheet. Eikä se B:llekään kovin kauniisti aina puhu.
Niinpä, miksihän se on hlvtn kärtty!
Mun mielestä bojan tuo jeren parhaimmat puolet esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kattoo se ylex haastattelu mikä ei ole Käärijän vaan nimenomaan Jeren haastattelu ja tule sitten kommentoimaan uudestaan
Se on tosi ihana haastis <3 Ja siitä tulee ilmi että Jere on oikeasti aika herkkis vaikka tykkää esittää kovanaamaa
Sori tauko ketjusta. Kävin äsken r******* Käärijän mikrofoni videon takia. T: viisugay
voi hvetti sentään nyt taas
https://www.tumblr.com/kunojaga/720112294702497792/wow-someone-sent-h%C…
"Wow, someone sent Häärijä and Käärijä Pina Colada flavoured Bojan Beer. That's so nice"
Mitä ihmettä xD
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin (myös itseäni) siitä, että se miltä MEISTÄ tuntuu, ei kerro mitään siitä, miltä K:sta tai B:stä tuntuu.
On okei tuntea pettymystä, jos omat odotukset eivät täyttyneet. Ja on okei kertoa tuosta pettymyksestä muille. Mutta on tärkeä ymmärtää, että vaikka itsellä olisi pettynyt olo, se ei tarkoita sitä, että näillä kahdella olisi. Ehkä Bojanilla ei ollut mitään odotuksia, vaan hän tuli tänne takki auki. Ehkä hän odottikin jotakin, mutta silti hänen mahdollinen pettymyksensä ei kuulu shippaajan kannettavaksi. Täällä on keskusteltu empatiasta. Me ihmiset menemme herkästi toisen asemaan ja se on hienoa. Mutta on empatiaa myös ymmärtää, milloin projisoi OMIA tunteitaan toiseen ihmiseen.
Shippaukseen kuuluu tämä projisointi, tähän juttuun kuuluu mielikuvituksella, ihastumisen tunteilla ja surullakin leikittely. Se on kaiken leiskuva ydin. Leikki. Tästä kaikesta kuuluisi jäädä käteen shippaajalle lopulta hyvä olo. Siksi yritän keskittyä hyvään ja positiiviseen tulkintaan<3 Jos olo alkaa tuntua kurjalta, se ei ole shipattavien vika, koska heidän ei kuulukaan täyttää meidän odotuksia. Vaan silloin täytyy itse ymmärtää asettaa itselleen rajoja, pitää ehkä taukoa.
Mä rakastan näiden kahden toilailuja ja mielikuvituksessani he toilailevat vielä lisää, niin kauan kuin se itsestä hyvältä tuntuu. Erityisen ihanaa on, että tämän saa jakaa muiden kanssa<3😊
Ystävät rakkaat,
on ihanaa olla yhdessä tällä risteilyllä. Tämä on valtava emotionaalinen matka täynnä jakamista, pohtimista ja oivalluksia. Tälle matkalle on ollut tilausta, huomaan. Emme astu laivasta ulos samoina ihmisinä, joina risteilyn aloitimme. Kiitos jokaiselle! Kiitos meille kaikille!
Iltsikan mukaan Saksassa useat tatuoijat peittävät Rammstein-tatuointeja nyt ilmaiseksi ja suosio on ollut suurta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy nyt tehdä päivän häpeämiset.
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.
Nyt täytyy taas kuunnella bändin musiikkia lisää, seuraavaksi-Padam.
Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.
Nace -94, Bojan -99, Jure -93 (Ai pahus, hänhän on vanhin porukasta) Kris ja Jan, molemmat -00
Nämä tiedot löytyivät Twitteristä, ihan päivät ja kuukaudetkin ilmoitettu.
Ai kauhistus. Näissä vuosiluvuissa 99 ja 00 jotenkin korostuu miten nuoria oikeasti ovat. Varsinkin kun lähipiirissä on tuota ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.
Mulle tuli mieleen että K saattais vihjata jostain tulevasta / suunnitellusta stadikan keikasta. Mut en siis tietenkään tiedä, mikä on totuus.
No Käärijä on elokuussa Kaija Koon lämppärinä Stadikalla...
Joker Out + Käärijä ja ehkä joitain muita.. yhdessä stadikalle keikalle?
Eikös se sitäkin vois tarkoittaa?
Mukaan norjan alessandra? Tosin onko sillä enempää kuin kaksi biisiä? Ainakin se euroviisu on alkanut soimaan radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin (myös itseäni) siitä, että se miltä MEISTÄ tuntuu, ei kerro mitään siitä, miltä K:sta tai B:stä tuntuu.
On okei tuntea pettymystä, jos omat odotukset eivät täyttyneet. Ja on okei kertoa tuosta pettymyksestä muille. Mutta on tärkeä ymmärtää, että vaikka itsellä olisi pettynyt olo, se ei tarkoita sitä, että näillä kahdella olisi. Ehkä Bojanilla ei ollut mitään odotuksia, vaan hän tuli tänne takki auki. Ehkä hän odottikin jotakin, mutta silti hänen mahdollinen pettymyksensä ei kuulu shippaajan kannettavaksi. Täällä on keskusteltu empatiasta. Me ihmiset menemme herkästi toisen asemaan ja se on hienoa. Mutta on empatiaa myös ymmärtää, milloin projisoi OMIA tunteitaan toiseen ihmiseen.
Shippaukseen kuuluu tämä projisointi, tähän juttuun kuuluu mielikuvituksella, ihastumisen tunteilla ja surullakin leikittely. Se on kaiken leiskuva ydin. Leikki. Tästä kaikesta kuuluisi jäädä käteen shippaajalle lopulta hyvä olo. Siksi yritän keskittyä hyvään ja positiiviseen tulkintaan<3 Jos olo alkaa tuntua kurjalta, se ei ole shipattavien vika, koska heidän ei kuulukaan täyttää meidän odotuksia. Vaan silloin täytyy itse ymmärtää asettaa itselleen rajoja, pitää ehkä taukoa.
Mä rakastan näiden kahden toilailuja ja mielikuvituksessani he toilailevat vielä lisää, niin kauan kuin se itsestä hyvältä tuntuu. Erityisen ihanaa on, että tämän saa jakaa muiden kanssa<3😊
Aamen, vihdoinkin järjen ääni tässä ketjussa! Tän takia real people shipping on niin haitallista, kun suurin osa ihmisistä ei kykene erottamaan omia tunteitaan näiden oikeiden ihmisten tunteista ja elämästä, josta meistä kukaan ei siis oikeasti tiedä yhtään mitään. Ja sitten vedetään herneet takaraivoon asti kaikesta ja luodaan aivan älyttömiä odotuksia ja vaatimuksia, joita nämä todelliset ihmiset eivät kykene mitenkään toteuttamaan.
Minä kylläkin shippaan vain huonosti piirretyillä tikku-ukoilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/kunojaga/720112294702497792/wow-someone-sent-h%C…
"Wow, someone sent Häärijä and Käärijä Pina Colada flavoured Bojan Beer. That's so nice"
Mitä ihmettä xD
Cool! Noitahan Bojan-oluitahan on somessa jo viikkoja naureskeltu. Saako alkoholia lähettää Suomeen laillisesti noin vaan? :o
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että muutkin aistii Bojanin jonkinlaisen pettymyksen. Minä tunnen sen munaskuissani, vaikkei niitä edes ole. Anteeksi nyt, mutta jos myrtti on vähänkin sellainen, kuin kuvat antavat ymmärtää, kyllä siinä seurassa helposti sydämellisimmänkin balkaninpojan hymy hyytyy.
Ehkä tyttis ei olekaan enää tyttis, vaan jonkinlainen assari/autokuski mikä lie jokapaikanhöylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaa että kun tähän ketjuun tulee ja lukee viestit läpi niin pääsee joka kerta että "ai kauhee" ja alkaa naurattamaan. Yleensä vielä näistä oman elämän kommelluksista niinkuin nytkin se jolla puhelin pimeni, luuli että pitää viedä huoltoon ja taustakuvana ois ollut b ja k.
Tänään mies valitti, että oon somessa liikaa, kun 'sun täytyy sitä käärijää seurata'. En sitten viitsinyt korjata, että Bojania..en edes tajunnut, että se on noin perillä.
Unissas oot huutanut Käärijää. Joku yö huudat Bojania niin on sitten miehellä mietittävää kukas se se oikein on.
Miks mun viestit poistetaan missä kerroin siitä mitä ajattelen jerestä, ihme kun ei saa enää edes sen persoonasta puhua
Vierailija kirjoitti:
Jos homma ois mennyt toisinpäin, J ois lentänyt neljäksi päiväksi Sloveniaan, ja B ois häipynyt jokerien kanssa keikalle jonnekin pikkukylään, jäänyt sinne yöksi ja oisitte nähnyt että siellä seuraavana päivänä poikain kanssa hölmöillään iltapäivällä jossain hostellissa ilma kiirettä kotiin, jossa J ois ollut vaikka B :n siskon ja jonkun frendin kanssa odottelemassa. Oisko ollut teidän mielestä ok, vai outoa? Eikä J ois ikimaailmassa nähnyt tommosta vaivaa että ois lähtenyt keikkojen jälkeen kiireessä Sloveniaan. Ei vaan ois.
Tää! Ei olisi ollut mahdoton matka ajaa. 4h, jos keikka loppuu klo 23 jälkeen. Tai ainakin aamusta heti lähteä liikkeelle. Nämä ovat valintoja ja järjestelykysymys.
Uskon, että Tava oli huikea kokemus B:lle. Hän olikin ollut fiiliksissä sen jälkeen, fanien kertoman mukaan tosi iloisena kuiskannut sen September. Mut tuon jälkeen, jos jäänyt yksin odottelemaan puolet lomasta 😔 Olemus siellä terassilla, Vallilan biletys ja uuden IG tuttavuudet, kun samaan aikaan varmasti melkoinen droppi tuon keikan jälkeen. Ja tuo, että heittäytynyt lavalla fiilistelemään täysillä esim Ccc, ja sitten kun kaikki on kuvattu ja hidastettu, reposteltu, ilmeet, kiihko, asetelma K:n puppyna. Tuossa olisi varmasti tarvinnut K tukea ja läsnäoloa. Hänenhän vuokseen B täällä oli. Sitten vielä bonuksena tuo myrtin läsnäolo yksiössä. Huoh.
Ehkä peilaan tähän vain omia tunteita, mutta kun täällä jaetaan tämä fiilis niin vahvasti, meidän hermoverkot ja biologia peilaa tuota. Se ei ole täysin tuulesta temmattua. Kaikki tiedetään tämä. Ja onhan tuo raastavaa.
Mutta hyvä et B nyt omiensa luona, näyttää keskaria 💪 Ja ei ole tosiaan tykännyt K:n viime postauksisata. En kyllä ole itsekään. Ei nyt huvita. Ei sillä, että sillä nyt olisi mitään merkitystä, mutta kuitenkin. Ja tuntuu muutenkin K:n tykkäysmäärät vähän dropanneen. Ehkä tässä moni pohtii erilaisia asioita, esim tuo asuntojuttu. Mahtaako vielä tämänkin jälkeen keikoilla heittää tuota köyhä-läppää kun ilmainen asunto, Malediivien matkat ja massia tulossa. Vai pysyykö K köyhänä, ja Jere vaan vaurastuu 🤨 Tämä kaikella rakkaudella K kohtaan 💚
On se nyt vaan totta että jerestä saa niin mixed feelings että ei tiedä enää koko henkilöstä kohta mitään
Vierailija kirjoitti:
Miks mun viestit poistetaan missä kerroin siitä mitä ajattelen jerestä, ihme kun ei saa enää edes sen persoonasta puhua
Kumpaakaan meidän ruususeen ei kannata kajota
Varsinkaan jos sun ystävä tulee vieraasta maasta kylään!